Další soutěž o betu HotS
UPDATE (22:13): Správná odpověď na naši dnešní otázku zněla: Obelisk/Dark Pylon. Vylosovali jsme tyto výherce: Daniel Stoulil, Filip Vašíček, George Newman, Jakub Gottwald, Jan Patočka, Jaroslav Hruška, Jindřich Vlach, Jiří Grosman, Luboš Běhounek, Lukáš Kapler, Martin Erlebach, Martin Seidl, Martin Štěrba, Michal Hvězda, Michal Peroutka, Milan Jakubčo, Radim Janáč, Slabý Vít, Vladimír Steska, Zdeněk Vavroch. Gratulujeme!
Příští týden žádné soutěže nebudou. O další klíče budeme hrát až od 5. 11. 2012.

Stále jsou v české/slovenské komunitě hráči, na které se při žádné z našich soutěží neusmálo štěstí a nemají tedy betu Heart of the Swarm. Proto pro vás máme další soutěž, tentokrát o 20 klíčů. Avšak to není jediná dnešní možnost, jak betu dnes získat. Ještě na 19:00 chystáme jednu rychlostní soutěž, kde klíče dostanou ti, kteří zadaný úkol vyřeší nejrychleji!
Dnešní soutěžní otázka zní: Jaká budova v alfa verzi Wings of Liberty měla schopnost umožnit Probe, aby rychleji těžila?
Své odpovědi zasílejte pomocí formuláře výše a to nejpozději do dnešních 22:00. Vyhodnocení pak proběhne v průběhu večera.
Fanatic - 29.10.2012 | 17:14 (odpovědět)
Tak já si myslim že to má co dočinění s tim, že pro lepší hráče je MMM zábavnější páč je víc micro oriented. Zase hrát každou hru mech je nuda i když s widow minama to je asi větší zábava. Rád slyšim že PvP se změnilo.
Aklain - 29.10.2012 | 15:54 (odpovědět)
jako P v P je povedene krasne... 2x gate zealot rush ti odrazi mothercore.... 1 base colosus all in zase par temptestu... takze v P v P nezbyva nez expit a hrat macro dlouhe hry...
proti Z jsem zatim moc nehral.. ale vetsinou to na me zkouseli s mass mutama... parkrat me nejakej chytre dal crawler rushem a tema swarmama nebo co to je 
a T si proste dal jede svoje klasicke 2-3 base MMM ......
Spinal - 29.10.2012 | 15:49 (odpovědět)
To Aklain: Hold toss nemá novou core jednotku. Všechno jsou to přicmrdávači. Ale stejně to nic nemění na tom, že by to mělo jít odrazit i za podpory nových jednotek. říkám mělo) Pokud ne, je dle mého něco špatně. Nic to ale nemění na tom, že i toto se musí v betě otestovat...
Spinal - 29.10.2012 | 15:42 (odpovědět)
Jinak je pravda, že oprativa BW novy jednotky HotS zdaleka tak moc nemění hru. Blizzard si chce udržet i stary taktiky, jen je rozšířit o nové, což dle mého není ku porspěchu. Na druhou stranu ale musím uznat, že pokud by přidal "gamechanging" jednotky, stary jednotky by se šli asi klouzat, což by asi taky nebylo nejlepší...
Aklain - 29.10.2012 | 15:40 (odpovědět)
nebyl to 3rax all in.... nebudu ti to tu rozepisovat.. proste bych to nedal aji kdybych se rozkrajel...
s novyma jednotkama uz vuubec ne.. jet standartni veci z wol tak ano.. ale od toho nehraju hots... demence proste
Aklain - 29.10.2012 | 15:32 (odpovědět)
fanatic: akorat s tim rozdilem ze v broodwaru pohorela snad teemer kazda taktika z puvodniho sc diky medickam.. lurkerum atd.... v hots je to prave naopak... nove jednotky pohori nad staryma...
spinal: nevim proc hned machyrku.. jen to rikam..abys videl ze s tou hrou mam asi daleko vetsi zkusenosti nez ty.. takze vim ze by mi zadnej oracle proti 10 marinakum a 5 marauderum opravdu nepomohl
Zergons - 29.10.2012 | 15:17 (odpovědět)
To Petr Ulicha: Ahoj Petře,
Děkujeme za kontaktování o tvém SC 2 beta key problému. Ja sem nemel dalsiho hrace mit s timhle problem jinej den.
Tak to co budeme potrebovat je abys zadal klic do uctu pro nas abysme se na to mohli podivat a snad to vyřešit a udělat to funkční pro tebe.
TruE - 29.10.2012 | 15:16 (odpovědět)
Spinal: V Bronze až Gold se naopak cheesuje nejvíc, protože nikdo neumí hrát macro hru. Z vlastní zkušenosti vím, že v Platině a Diamondu (výš jsem nebyl) se cheesuje mnohem míň, protože to už většina hráčů umí odrazit.
Fanatic - 29.10.2012 | 15:16 (odpovědět)
To Petr Ulicha: Přihlaš se na battle.net a zaregistruj si tam ten klíč co si dostal
Fanatic - 29.10.2012 | 15:15 (odpovědět)
To Aklain: To je jak kdyby si poprvý hrál Brood War a stěžoval si že lidi používaj taktiky z původního SC.
Holt jako master asi musíš vymyslet sofistikovanější postupy jak využít oracle nebo tempesta.
Petr Ulicha - 29.10.2012 | 15:10 (odpovědět)
Hey Petr,
Thanks for contacting us about your SC 2 beta key problem. I didn't have another player run into this the other day.
So what we are going to need is for you to attach the Game key to the account for us to take a look at and hopefully get tot he bottom of the situation and get it working for you.
pls co mam jako přesně udělat?
Spinal - 29.10.2012 | 15:07 (odpovědět)
To Petr Ulicha: Nestahoval sis náááhodou klienta, kteryho jsem sem dával? To je sice HotS, ale když jsem ho tahal z accauntu, byl tam tuším popiesek SC2 beta (takže stejnej, jako ve WoL a dokonce sem se tuším zarazil, že tam bylo i napsáno Wings of Liberty beta. Nedal bych za to ovšem do ohně ani vlas)
Spinal - 29.10.2012 | 15:02 (odpovědět)
To Aklain: hm... good to you. Machýrku. Pokud jsi nevyskautoval, že se na tebe řítí mmm, dobře ti tak, že jsi to neměl čím sejmout...
A mimochodem, v bronzu aspoň bude dostatek času si se vším hrát. Nikdo necheesuje, protože se povětšinou chce bavit. Né se hnát cheesem a rushem co nejvejš. V 1v1 jsem ve WoL top gold (respektive byl). a v podstatě mi to stačí. Platina je jeden rush za druhym. Stejně jako v Dimond 2v2, ale tam se to nedá nazývat rushem. Tam je to prostě standard. (There is no such thing as cheese in 2v2. (r) Day9)
Aklain - 29.10.2012 | 14:53 (odpovědět)
ano. . mas pravdu ze mozna akorat tak v broznu.... a time warp by mozna tak moji smrt akorat oddalil..
no sem zvedavej kde budes ty az budes hrat hots
ja sem zatim diamond.... 5:0 placement me to nedalo vis jak platinum....
Spinal - 29.10.2012 | 14:51 (odpovědět)
Btw, nikdo tu nemluvil o tempestu na mmm. To je spíš pěknej counter na tanky
. Asi jako guardiani v SC1
... Kua... bych si s tím vyhrál i kdybych měl bejt v bronzu...
Spinal - 29.10.2012 | 14:42 (odpovědět)
To Petr Ulicha: Když stahuješ beta downlodera (což se ti nezobrazilo) má u sebe napsáno WoL beta... Ne HotS ... pokud si to dobře pamatuju.
Spinal - 29.10.2012 | 14:40 (odpovědět)
To Aklain: Time warp zpomaluje i scvčka a v celku slušně zabraňuje move-atack micro pro mmm. Plácáš hovna a ani jsi to nezkusil. Na 3rax ti to asi sotva pomůže ale v mid game ti původně harras jednotka může v celku dobře posloužit. Když už terran jede stary ověřeny bio. Tak či tak, plácat tu nesmysly o tom, že se v betě musejí hrát jen novy jednotky je hovadina na n-tou... ty mástře...
Spinal - 29.10.2012 | 14:32 (odpovědět)
To Petr Ulicha: Tipl bych si, že to způsobuje tvůj problém...
Aklain - 29.10.2012 | 14:06 (odpovědět)
ne.. to byla narazka na tvoje debilni argumenty.. trepes hovna a ani si to nehral.... temptest proti mmm.. rofl... . ty se dal jak do goldu nedostanes...
Spinal - 29.10.2012 | 13:59 (odpovědět)
To Aklain: Chceš začít machrovat, že máš key? Machírku... Možná bych ho měl taky, kdyby se tu neupravovali pravidla jak se zlíbí...
Aklain - 29.10.2012 | 13:49 (odpovědět)
5 her.. wow.. to se ti teda omlouvam.. to uz znas vsechny mozne taktiky.. cheese a zpusoby jak to counterovat,..... moje chyba.....
Spinal - 29.10.2012 | 13:48 (odpovědět)
A už je tu zase
... Prosím tě, Petře, s tímhle ti asi žáddný uživatel nepomůže. Budeš buď muset počkat až ti odpoví Jata, nebo se obrátit přímo na podporu blizzardu. (English only)
Tvá chybová hlláška naznačuje, že již máš beta clienta aktivního. Neměl jsi náhodou betu WoL?
(jako první bych ovšem smazal ten nasdílenej klíč)
Petr Ulicha - 29.10.2012 | 13:44 (odpovědět)
To Jata: prosím potřebuju pomoct nevím co tet už jsem ti posal email vyhrál jsem a nic
jsem s prvni řady vyhercu a den key byl spatny
Spinal - 29.10.2012 | 13:25 (odpovědět)
To Aklain: mamacore by mrarina rush asi odrazil. Ikdyž těžko říct, když to nemám jak zkusit. A oracle time eeee ... "slow" je dle mého právě proti mmm v celku vítaná změna...
Aklain - 29.10.2012 | 13:21 (odpovědět)
To Spinal: chtel bych videt jak oracle nebo lamskej temptest odrazi MMM... pockat.. pak uz nic noveho proti rushi a dropovani v mainu v expe a nabehnuti i zepredu P nic nema,....
Aklain - 29.10.2012 | 13:19 (odpovědět)
To Necro: pises jak kdyby to byl nejakej prohresek..
me jde spis o to.. ze na co ti lidi hots hraji.. clovek si zkousi nove jednoky a taktiky a prijde na nej takovej debil... pak fakt nalada hrat dalsi hry 
Necro - 29.10.2012 | 13:18 (odpovědět)
Aklain : mám na to stejný názor.
člověk si užívá miny, nebo investuje do oracle a hle, blbeček naproti přiběhne s nastimovanou marínou, po jednotkách z HotS ani vidu ani slechu...
Spinal - 29.10.2012 | 13:16 (odpovědět)
To Aklain: Nechápu proč. Novy buildy by měly proti těm starejm být přinejmenším vyrovnané. Jinak Blizzard udělal chybu. A je to jedna z věcí, kterou taky potřebuje otestovat 
Aklain - 29.10.2012 | 13:02 (odpovědět)
nechapu na co curaci co maji hots hrajou uplne stejne jako ve wol.. terran co jede MMM... proste demence.. takove pice bych banoval a znemoznil jim datadisk po sleze koupit... proimte.. nekde sem se musel vypovidat.... 
TruE - 29.10.2012 | 11:42 (odpovědět)
Měl bych dotaz. Pokud vlastním dva účty, na kterých je zakoupená hra Starcraft: WoL, můžu se účastnit soutěží s oběma účty, abych zvýšil šanci na výhru? Pokud bych náhodou vyhrál betu s oběma účty, vzdal bych se jednoho klíče ve prospěch dalšího soutěžícího. 2 bety opravdu nepotřebuju.
Jata [ redakce ] - 29.10.2012 | 11:10 (odpovědět)
Vzhledem k velkému zájmu o klíče jsem se dodatečně rozhodl nepovolit duplicitní výhry se stejným jménem a Battle.net e-mailem. Navíc seznam výherců jednotlivých klíčů je odesílán Blizzardu, který důrazně upozorňoval, že je třeba přesně uvést jméno i Battle.net e-mail. Je tedy možné, že pokud zjistí, že klíč byl přiřazen jinému účtu, provede nějaká opatření.
Spinal - 29.10.2012 | 10:04 (odpovědět)
To Aklain: Doporučení bylo zvážit účast, ne nedoporučení účasti. Nemel pořád nesmysly...
hruskins - 29.10.2012 | 09:49 (odpovědět)
To hruskins: koukam ze takze tak je ma oblibena fraze. no nic, jen sem si toho ted vsimnul. takze tak 
hruskins - 29.10.2012 | 09:48 (odpovědět)
To Spinal: ok, zakaz nebyl, ale i kdyby byl myslis ze to neco zmeni? bylo to tu jasne napsany ze to stejne admini nemaj jak zkontrolovat kdyz nekdo soutezi s jinym mailem a ze mailu si klidne muze zalozit tisice takze tak. jak rikam, chtelo by to trosku soudnosti a dat sanci i ostatnim
btw ja vyhral a dalsich soutezi uz se ucastnit nebudu i kdyz mam kamose kterymu bych ten klic taky mohl dat.
a zadavatel souteze ma vzdycky pravo kohokoliv vyloucit ze hry a to vsude, nikdy se nemuzes domahat vyhry jakoukoli pravni nebo jinou cestou, takze tak
Aklain - 29.10.2012 | 09:42 (odpovědět)
nedoporucil vaaam soutezit.. tady mate vysledek neuposechnutiii

Spinal - 29.10.2012 | 09:38 (odpovědět)
To hruskins: Pointou je, že beru li v potaz zmíněný koment, nesoutšžit podruhé bylo doporučení. Nikoli zákaz.
A btw, já jsem nic nevyhrál nevyhrál
...
DiceCze - 29.10.2012 | 09:34 (odpovědět)
Btw, jak to tady tak čtu, tak bejt Jatou, tak se na vás vyprdnu. Rozdám klíče kámošům a držte se za uši...
hruskins - 29.10.2012 | 09:24 (odpovědět)
a on je ten kamos nesvepravnej nebo co? proc si nesoutezil o klic sam, mel stejnou sanci jako ostatni a mohlo tady ubejt 100 komentaru vzajemneho obvinovani. trosku soudnosti lidi. btw jak myslite ze se citi ostatni kteri nevyhrali kdyz vidi nekoho kdo 2x a rika ze to chce pro kamose?
Lajtra - 29.10.2012 | 08:29 (odpovědět)
Tolik breceni kvuli jednomu klici.. Jak male decka, kterym seberou lizatko. Budte radi, ze mate vubec moznost nejaky ten klic ziskat a ne tady plut na adminy.
Petr Ulicha - 29.10.2012 | 00:24 (odpovědět)
už přimo ve hře
a je ten download spravny vždyt to je US?
Spinal - 29.10.2012 | 00:23 (odpovědět)
To Petr Ulicha: Nejede ten download, nebo ti nejde se přihlásit už přímo ve hře?
Petr Ulicha - 29.10.2012 | 00:15 (odpovědět)
thx a neni to tak že mužete pozvat kamose pls pozve mě někdo
Petr Ulicha - 29.10.2012 | 00:11 (odpovědět)
nema tam byt něco ze mužes přizvat kamarada? a ten downloader pls
Kori - 29.10.2012 | 00:09 (odpovědět)
To Aklain: Tak prvni hra a prvni vyhra. Konecne jsem dal zerga
Ty miny jsou bozi. Za celou hru jsem postavil 1 marinaka, jinak tech.
Mno, zatim se mi to libi 
PS: Ja uz soutezit (ani pro nikoho jineho) nebudu. Vim, co to je za flustraci stale hrat a nic nevyhrat. gl vsem.
Spinal - 29.10.2012 | 00:05 (odpovědět)
To Petr Ulicha: Pokud to nevidíš v profilu jako aktivní, tak ti downloader nepomůže
Petr Ulicha - 29.10.2012 | 00:02 (odpovědět)
pls das sem beta downloader zkusim to zapnout jesli to nepujde tak
Hynek Husička - 29.10.2012 | 00:01 (odpovědět)
To Petr Ulicha: hmm, tak se odhlas a prihlas znovu, nebo restni compa )))
Petr Ulicha - 28.10.2012 | 23:58 (odpovědět)
tam mam jenom tohle http://www.tinyuploads.com/gallery/view/3KMPee
Spinal - 28.10.2012 | 23:58 (odpovědět)
Jatova slova z předešlé soutěži.
Pokud již v betě jste, zvažte, zdali je vaše účast v soutěži skutečně nutná a nenecháte raději soutěžit ty, kteří v ní ještě nejsou.
Evidentně zvážil a uznal za vhodné, že účast nutná je, pokud si má betu užívat. K čemu je člověku betaklíč (kterej už vyhrál) když pak půjde hrát WoL, protože sparingpartner se do bety nedostane.
Navíc fakt, že někdo vyhraje ale nakonec se mu výhra sebere je hnus...
Hynek Husička - 28.10.2012 | 23:57 (odpovědět)
To Petr Ulicha: no ale to ti pise ze si tuto hru jiz registroval (pouzil si klic vicekrat) musis to tam mit pod wings of liberty....byl tam public relm...ted by tam melo byt HoTS
Petr Ulicha - 28.10.2012 | 23:54 (odpovědět)
tak napise mi to tam tohle
http://www.tinyuploads.com/gallery/view/7WSXkt
Soptík - 28.10.2012 | 23:54 (odpovědět)
To Aklain: na mém přístupu není nic neobvyklého, dožaduju se správného řešení v problému odebrání klíče Hynovi, nechci klíč po tobě a ani pro sebe když sem nevyhrál, ale hnusí se mě že nejdřív se vybere výherce a pak se mu výhra odebere,
takže Jata by mohl být tak laskav a dát klíč tomu komu patří. to je prostě extrémní svinárna.
Petr Ulicha - 28.10.2012 | 23:51 (odpovědět)
ok takže to tam nemam takže opravdu ten key někdo predemnou použil ok diky
Aklain - 28.10.2012 | 23:49 (odpovědět)
To Petr Ulicha: podívej se na tu stránku ještě 1x,, naloguj se.. klikni na ACOUNT vpravo nahoře a podívej se jestli máš sc2 hots ve svých hrách.. jestli ano tak na to akorát klikneš... a už se ti načte stránka kde stahneš klienta
Petr Ulicha - 28.10.2012 | 23:47 (odpovědět)
no to jsem udělal vložil key ale nikde se mi nic neobjevilo abych mohl stahnout betu
Aklain - 28.10.2012 | 23:47 (odpovědět)
To Soptík: no já ti ho opravdu nenavalím... a i kdybych admin byl tak s takovýmhle přístupem už tuplem.. 
Spinal - 28.10.2012 | 23:47 (odpovědět)
To Aklain: A hra 1v1 custom tam taky není, co? Příprava na ligu atp. Dá se i načasovat start, pokud máte víceméně podobně mmr... A že to byl otec a syn potvrdil kdo? A že na obouch emailech je b.net? Ale stejně jsem mluvil o jinym případu...
Hynek Husička - 28.10.2012 | 23:46 (odpovědět)
To Aklain: ty ses chytrák asi... sem psal, ze prevazne hraji 2v2 a kdyz tam neni volba musim to resit pres custom. a samozdrejme hraji i 1v1, tak se spamatuj a nepis nesmysli...
Soptík - 28.10.2012 | 23:46 (odpovědět)
To Aklain: jakej idiot? jaké kurvení ostatním? nemáš to napsané v pravidlech že se nemuže osoba zúčastnit vícekrát a spousta lidí chce klíče nejen pro sebe viz. Spinal - 28.10.2012 | 23:39, tak naval klíč
Aklain - 28.10.2012 | 23:46 (odpovědět)
To Petr Ulicha: starcraft2.com. přihlásíš se na svůj účet.. dáš dole v tabulce add a game tušíím.. a vložíš tam obdržený cd key
Petr Ulicha - 28.10.2012 | 23:45 (odpovědět)
jak jste pridali betu kde se vam objevila při sc2? ja tam nic nemam
Aklain - 28.10.2012 | 23:43 (odpovědět)
Petr: nemyslíš, že kdyby tu byl tak už se ti dávno ozve? jak si psal, napsal si mu email... zítra se ti určitě ozve 
Hynek: a co máš z custome bety... nepochopíím.. bežte si hrát custome na wol a neberte klíče hráčům co se chcou připravit na hots....
Kori: za chvilku se na to taky chystám.. 
Spinal: ale pokud vím tak ten otec a syn měli svoje starcrafty oba..... jestli mluvíš o něčem jiním.. omlouvám se...
Spinal - 28.10.2012 | 23:39 (odpovědět)
To Aklain: Byly tu případy emailů sestřiček atp. Pokuk měl klíč komu dát, nikomu nic nekurvil. Vyřazením není trestán dotyčný, ale ten komu chtěl klíč věnovat. Nic o tom, že jsou klíče nepřenosné nikde nic nepadlo...
Kori - 28.10.2012 | 23:37 (odpovědět)
To Aklain: Dnesk je stastny den, vyhrali jsme oba
Jdu to zkusit
Hynek Husička - 28.10.2012 | 23:37 (odpovědět)
To Aklain: tak zkus custome....vole!! proste chci dat kamovovi key..
Petr Ulicha - 28.10.2012 | 23:37 (odpovědět)
tak jako promin ale admin si mě nevsim a ja si fakt dneska chci zahrat betu takžse sry
Aklain - 28.10.2012 | 23:36 (odpovědět)
To Petr Ulicha: promiň.. ale co ty jsi za retarda? 10x to tu ještě napiš........
Petr Ulicha - 28.10.2012 | 23:35 (odpovědět)
To Jata: prosím potřebuju pomoct nevím co tet už jsem ti posal email vyhrál jsem a nic
jsem s prvni řady vyhercu a den key byl spatny
Petr Ulicha - 28.10.2012 | 23:35 (odpovědět)
To Jata: prosím potřebuju pomoct nevím co tet už jsem ti posal email vyhrál jsem a nic
jsem s prvni řady vyhercu a den key byl spatny
Aklain - 28.10.2012 | 23:34 (odpovědět)
Soptik: i já sem nečekal, že někdo bude takovej idiot a bude se účastnit soutěží dál,, aby to kurvil ostatním.. a to jsem znám za pěkneho hajzla.. ale tohle opravdu nenapadlo ani mě
možná proto se to nikde nepsalo....
a pokud vím tak v betě jsem možnost 2v2 neviděl...
Spinal - 28.10.2012 | 23:34 (odpovědět)
To Aklain: Jméno může bejt taky smyšleny, stejně jako nově vytvořenej email. IP adresa sdílená. Bych se nedivil, kdyby polovina těch jmen byly nesmysli. Hynek je evidentně trestám za to, že si nevytvořil clony...
Hynek Husička - 28.10.2012 | 23:33 (odpovědět)
to aklain: to jako myslis me? ja sem dal svoje jmeno ted i minule se stejným mailem a vyhral sem...prevazne hrajem 2v2 a dalsi klic by se hodil...
Soptik - 28.10.2012 | 23:32 (odpovědět)
Pánové, pokud vím, tak nebylo nikde řečeno že se člověk nemuže zůčastnit vícekrát se stejným platným b.net mailem, takže přestente dělat kretény a dejte klíč tomu kdo jej vyhrál dnes, jmenovitě Hynek Husička a nebo sdělte rozumný duvod ,proč ste Hynka Husičku vyřadili z výherců.
Petr Ulicha - 28.10.2012 | 23:31 (odpovědět)
To Jata: prosím potřebuju pomoct nevím co tet už jsem ti posal email vyhrál jsem a nic
jsem s prvni řady vyhercu a den key byl spatny
Fanatic - 28.10.2012 | 23:31 (odpovědět)
To nemění nic na tom že dneska měl uznat i Monolith!
kua fix
Aklain - 28.10.2012 | 23:30 (odpovědět)
a za tohle jsem za Jatu... jen dobře, že ti ten klíč vzal.....
Aklain - 28.10.2012 | 23:28 (odpovědět)
tak jestli jim během 3 minut dojde 4x odpověď od Hynka Prokopa... tak si myslím, že není co řešit.... a když tak pročítám jména výherců.. neviděl jsem snad, že by tam nějaké bylo 2x... možná právě proto.. že Jata zas není tak hloupej jak si myslíte 
Spinal - 28.10.2012 | 23:27 (odpovědět)
To Spinal: Navíc pochybuju, že tam dotyčný nedal b.net email, když jej na základě toho vyloučili....
Hynek Husička - 28.10.2012 | 23:26 (odpovědět)
no ale ja sem vyhral minule a ted taky se stejnym emailem, takze klic sem )))
Spinal - 28.10.2012 | 23:26 (odpovědět)
To Aklain: Jasně, což nemaj admini jak skontrolovat.. nice one
Aklain - 28.10.2012 | 23:24 (odpovědět)
pokud ale víím... v dotazníku se píše... email, na kterém mate zaregistrované sc2... takže jestli tam dáš jinej... podvádíš a jseš spravedlivě ze soutěže vyloučen....
Petr Ulicha - 28.10.2012 | 23:22 (odpovědět)
To Jata: prosím potřebuju pomoct nevím co tet už jsem ti posal email vyhrál jsem a nic
jsem s prvni řady vyhercu a den key byl spatny
Spinal - 28.10.2012 | 23:21 (odpovědět)
To Jata: Le nikde nebylo řečeno, že se člověk nemůže zúčastnit podruhé! V minulé soutěži bylo naznačeno, "zvažte, bla bla" ale nikde to nebylo zakázáno se zúčastnit podruhé!
Hynek Husička - 28.10.2012 | 23:20 (odpovědět)
před chvilí jsem se videl mezi výherci, ale ted tam už nejsem!! co se děje??
Petr Ulicha - 28.10.2012 | 23:09 (odpovědět)
To Jata: prosím potřebuju pomoct nevím co tet už jsem ti posal email vyhrál jsem a nic
jsem s prvni řady vyhercu a den key byl spatny
Petr Ulicha - 28.10.2012 | 23:02 (odpovědět)
Jata::: prosím potřebuju pomoct nevím co tet už jsem ti posal email vyhrál jsem a nic
jsem s prvni řady vyhercu a den key byl spatny
hruskins - 28.10.2012 | 23:01 (odpovědět)
To Fanatic: mas pravdu, tady se ty zdroje docela rozchazeji
Fanatic - 28.10.2012 | 22:56 (odpovědět)
http://starcraft.wikia.com/wiki/Obelisk a tady je k obelisku hovno
Petr Ulicha - 28.10.2012 | 22:56 (odpovědět)
Jata::: prosím potřebuju pomoct nevím co tet už jsem ti posal email vyhrál jsem a nic
jsem s prvni řady vyhercu a den key byl spatny
Fanatic - 28.10.2012 | 22:54 (odpovědět)
http://starcraft.wikia.com/wiki/Monolith
Tady jasně vidim, že měl proton charge
hruskins - 28.10.2012 | 22:52 (odpovědět)
To Fanatic: kde to prosim te na starcraft wiki je, muzes hodit link? moc se tam nevyznam, neber to nejak spatne prosim
Petr Ulicha - 28.10.2012 | 22:51 (odpovědět)
Jata::: prosím potřebuju pomoct nevím co tet už jsem ti posal email vyhrál jsem a nic
jsem s prvni řady vyhercu a den key byl spatny
yuna - 28.10.2012 | 22:50 (odpovědět)
i na liquipedi jsou dve varianty ale sparavne je jen jedna a pokud si to nesledoval v dobe vyvoje nebo si zrovna netrefil nahodou tu spravnou tak mas smulu.
Fanatic - 28.10.2012 | 22:47 (odpovědět)
Tak příště napiště že mám čerpat jedině z liquipedie....páč na starcraft wiki jsou všecky tři budovy na stejný stránce jako jedna.
Petr Ulicha - 28.10.2012 | 22:45 (odpovědět)
Jata::: prosím potřebuju pomoct nevím co tet už jsem ti posal email vyhrál jsem a nic
jsem s prvni řady vyhercu a den key byl spatny
Zdeněk Vavroch - 28.10.2012 | 22:45 (odpovědět)
taky stale cekam na e-mail, nebyl furt odeslan nebo se stala nekde chyba?
hruskins - 28.10.2012 | 22:45 (odpovědět)
tady je odpoved jedna a jednoznacna, ja alespon cerpal odsus
http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/Cut_Features#Buildings
a vsichni ostatni co si tu stezuji, ja soutezil celou dobu s jednim emailem a vyslo to. a i kdyby ne, tak si holt zahraju az bude plna verze
Petr Ulicha - 28.10.2012 | 22:43 (odpovědět)
Jata::: prosím potřebuju pomoct nevím co tet už jsem ti posal email vyhrál jsem a nic
Fanatic - 28.10.2012 | 22:42 (odpovědět)
Fakt demence
to že nejsem vybranej bych vzal ale to že nejsem vybranej dost možná kvuli tomu že mám správnou (špatnou) odpověď mě fakt sere...
Fanatic - 28.10.2012 | 22:41 (odpovědět)
To si děláte prdel ne s tou odpovědí?
vy dáte něco kde jsou tři možnosti a vemete jen dvě? Fuck this shit...omg
Petr Ulicha - 28.10.2012 | 22:36 (odpovědět)
Jara: prosím potřebuju pomoct nevím co tet už jsem ti posal email vyhrál jsem a nic
Jata [ redakce ] - 28.10.2012 | 22:35 (odpovědět)
Nepřijde vám trochu jako blbost prostě vzít prvního Jana Nováka, který pošle odpověď a všechny ostatní Jany Nováky prostě vyřadit, že to je ten samý člověk?
Pospech11 - 28.10.2012 | 22:35 (odpovědět)
Kurňa to je smůla, kámoš vyhrál já ne
a to jsem mu poradil správnou odpověď 
marrba - 28.10.2012 | 22:34 (odpovědět)
Tak konečně to vyšlo a to jsem se zúčastnil všech soutěží od začátku. Děkuji Děkuji
DiceCze - 28.10.2012 | 22:33 (odpovědět)
ale prd, kámoš má taky jen jeden účet a vyhrál, Tak pořád nebrečte ...
sss - 28.10.2012 | 22:32 (odpovědět)
je to vazne trapny system ktery je o nicem kdyz ja jedu na 1 email a vsichni si jich udelaji 2000 uz se nebudu zabivat akorat ztraceny cas stejne to vyhraje nejakej debil co si udela 20000 emailu
Petr Ulicha - 28.10.2012 | 22:27 (odpovědět)
Jara prosim mužes se mi ozvat na email uz jsem ti psal.
Vyhral jsem v soutěži ale key mi nejede prosim koukni na email.
Temorinki - 28.10.2012 | 22:25 (odpovědět)
To Jata: chtel bych se zeptat nejakej free key asi nemate ze ? protoze vtehle soutezi se neda vyhrat ....
Jata [ redakce ] - 28.10.2012 | 22:25 (odpovědět)
Sice chápu, že vás to štve, ale pokud se člověk zúčastní s jiným e-mailem, my nemáme šanci vědět, jestli je to skutečně ten samý člověk, nebo ne. Pokud bychom chtěli rozdávat klíče kamarádům, máme k tomu jiné možnosti než ubírat klíče návštěvníkům.
Jata [ redakce ] - 28.10.2012 | 22:22 (odpovědět)
Na základě kontroly výherců z předchozích kol došlo k nahrazení jednoho z této soutěže za náhradně vylosovaného.
EniX - 28.10.2012 | 22:22 (odpovědět)
Prosím aby se rovnou příště napsalo, že mají přednost kamarádi o keye .-)) Protožei debil si všimne stejného jména několikrát po sobě! Takže výmluva typu nevěděli jsme je ty tam
Temorinki - 28.10.2012 | 22:19 (odpovědět)
To Milan B: nediv se kdyz tady ti vocasove do te souteze chodi dokola a dokola a daj si tam milion emailu 
Temorinki - 28.10.2012 | 22:18 (odpovědět)
Enix presne tak nechapu o cem tohle je ja nevyhral ani 1 a borec si vyhraje 2-3 klice fakt fer lidi
nechapu proc je to takhle ...
Petr Ulicha - 28.10.2012 | 22:17 (odpovědět)
Ja tam ten klič nemužu dat protože už je obsazeny 
Je tu nějaky admim?
EniX - 28.10.2012 | 22:16 (odpovědět)
S prominutím běžte do hajzlu
Michal Peroutka tu vyhrál zrhuba 2x-3x
je to strašně fér
Aklain - 28.10.2012 | 22:12 (odpovědět)
otazka znela jaka budova mela v alfa verzi... a to mela obelisk.... nechci tu zas resit na 100 radku detaily..
Swarmley - 28.10.2012 | 22:11 (odpovědět)
No nevim jestli se to bude počítat, tady má monolith jiný schopnosti http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/Monolith
Tyrael - 28.10.2012 | 22:09 (odpovědět)
tak nějak jsem došel k tomu že se jedná o schopnost Proton Charge takže monolith
http://starcraft.wikia.com/wiki/Monolith
sase007 - 28.10.2012 | 22:08 (odpovědět)
monolith se to totiž jmenovalo nako první - potom dark pylon a potom obelisk... tak co se bude počítat?
Aklain - 28.10.2012 | 22:07 (odpovědět)
spravna odpoved je Obelisk : he Obelisk was in the late alpha stages of Starcraft II but was removed upon release of the beta.
The Obelisk was essentially a more expensive Pylon, performing the same functions while also allowing for Protoss shield upgrades and, in certain builds, Proton Charge (allowing probes in a small aoe to collect one additional mineral per trip for 30 seconds), Shield Battery (recharging unit shields, just like Brood War's Shield Battery), and Argus Link (a sort of Shield Battery, but for energy).
The Obelisk was also once known as the Dark Pylon.
Sase: monolith byl Similar to the Obelisk, the Monolith was version of a Pylon with some extra features. As the Obelisk lost its name Dark Pylon, the Monolith was originally known as the Dark Pylon. Early version were able to cloak nearby buildings; later this feature got removed in favour of the Null Shield. Also a different version of the Obelisk's ability to restore Protoss shield was discussed and tried out.
Spinal - 28.10.2012 | 20:49 (odpovědět)
Hm.. ta mi dala zabrat. začal jsem koukat na betu až když to tam nebylo...
Grind853 - 28.10.2012 | 19:52 (odpovědět)
Odeslal sem omilem spatnou odpoved. Proto sem poslal dalsi. Ta co prisla jako 2 je správná. Omlouvám se za potíže.
Fanatic - 28.10.2012 | 19:51 (odpovědět)
Doufám že platí ten název kterej je na starcraft wiki. Páč se to furt jmenovalo jinak.
Milan B - 28.10.2012 | 19:36 (odpovědět)
piata sutaz ktorej sa ucastnim davam tomu poslednu sancu ak to nevide tak uz kaslem na to. Asi mi to nie je sudene
Aj tak vdaka za nadej 
Pospech11 - 28.10.2012 | 17:21 (odpovědět)
To sceletonx: přesně taky jsem čučel a hlavně mě štve to osekání Mothership
sceletonx - 28.10.2012 | 17:17 (odpovědět)
jedna z tech snazsich na vygoogleni, ale celkem zajimava, diky tomu sem si precetl co vse bylo v alphe a bete odstraneno, zajimave 
sase007 - 28.10.2012 | 16:56 (odpovědět)
Jsem to konečně našel... doufejme že mi dnes budou hvězdy nakloněny 






















