StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

26.10.2011 | 09:33 - Jetro

Na testovacích serverech je k dispozici blíící se patch 1.4.2. A co e se na n?m testuje?

 

Obecné

  • Volba "Audio Fade" v nastavení zvuku byla p?ejmenována na Game Volume During Alerts. Také její popisek byl pro lepší srozumitelnost zm?n?n.
  • Zm?na zvuku ve h?e po?as upozorn?ní byla upravena z p?l vte?iny na dv?.

 

Opravy chyb

  • Opraveno o?íznutí stavu zásob (populace), které se vyskytovalo p?i ur?itém rozlišení, pokud byla ob? ?ísla trojmístná.
  • Opraven problém, kv?li kterému nešly upravovat stopy ve Footprint Editoru.
  • Opraven problém, který zp?soboval mizení ikon a obrázk? na slabých grafických kartách.

 

Zm?ny v balancování

  • PROTOSSOVÉ
    • Forge
      • Cena za vylepšení štít? (úrove? 1) sníena z 200/200 na 150/150.
      • Cena za vylepšení štít? (úrove? 2) sníena z 300/300 na 225/225.
      • Cena za vylepšení štít? (úrove? 3) sníena ze 400/400 na 300/300.
      • Cena za vylepšení pozemních zbraní (úrove? 2) sníena ze 175/175 na 150/150.
      • Cena za vylepšení pozemních zbraní (úrove? 3) sníena z 250/250 na 200/200.
      • Cena za vylepšení zbroje (úrove? 2) sníena ze 175/175 na 150/150.
      • Cena za vylepšení zbroje (úrove? 3) sníena z 250/250 na 200/200.
  • TERRANI
    • Ghost (Duch)
      • Dosah EMP sníen z 2 na 1,5.
Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

VitoSs - 02.11.2011 | 13:30   (odpovědět)

hravas random... ale tak nekde dole v platinovy lize ne? ... jasneze kdyz to tady tak pekne napises, tak to zni pro terrany desne nevyhodne ale v praxi to takhle jednoduchy neni

Enki - 02.11.2011 | 07:22   (odpovědět)

qwerty: haha, dobre som sa pobavil

qwerty - 01.11.2011 | 23:47   (odpovědět)

hravam random teran neni FAVORED

qwerty - 01.11.2011 | 23:45   (odpovědět)

v zivote to nebude vybalancovana hra to bi museli prekopat od zakladu.
Pozeravam na top hracov a len mi pada sanka dolu. EMP srat nan a co taky zerg tolko lariev na zakladnu je tiez hovadina strati celu armadu proti teranovi ked ma dost surovin tak ho do minuty uplne prevalcuje rouchami jak nic a warpovatie od tosa 10 hernych sekund tiez malo a na vsetkom okrem archona ma dostrel 6 (zem).
Teran bol spociatku OP ale uz to davno neplati teraz sa najviac zapoti ked nehra proti uplnej nule . EMP sa pouzivalo hlavne na imprtala to bol stit protosa ale odkedy ma dostrel 6 tak sa to vsetko zmenilo v neskorsej faze hry teran nic sylne nama vsetky upgrady su na zaciatku hry ozaj len to micro. Protoss namasi ked ma tak 15 gate trochu boostne a ma nawarpovanu armadu do limitu. Zergske larvy , tiez bi nezaskodilo zopar ubrat tak na max 10 behom na zakladnu. 30 sekund ma tak 200 zerglinov ci 100 roachov a ten je v masse strasne sylny az moc a ked micruje nezabitelne . Ako vravim toto nebude vybalancovane v zivote
Teran je najslabsi v kazdej hre ked hra proti Tossovi ci Zergovi a uz sa dobija do zakladne toss navarpuje co stratil Zerg namorfuje masu havede a zbitok teranskej armady odprevadi az domov a je EMP je to najmensie co treba balancovat je toho ovela viac co treba upravit...
Po 10-tich rokoch ked bude vonku posledny datadysc tak sa z urcitostou bude dat povedat ci je hra vybalancovana !!! neberte si moc k srdcu moje vylevy

Zasz - 01.11.2011 | 20:47   (odpovědět)

tak me se to zda balanced protoze tvuj ukol jako je mit observery temer vsude kde muzes bojovat stejne musis kvuli cloaku takze kdyz toho ghosta vidis vcas ze si jde ghost hodit emp tak predsunes templare a on nema takovej dohled aby se to jak ty rikas nedalo na stejnym skillu hrat

exitus - 01.11.2011 | 19:35   (odpovědět)

konecne se bizzar rozodnul s tim neco delat...vim ze to nechapete a v ligach nizsich nez master se vam to muze zda balaced, ale opravdu neni...problem je ten, ze kdyz se potkaji 2 stejne dobri hraci tak tos neda ani 1 stormu ani feedback...proste emp ma vetsi dosah tak neni co resit...da se rick, ze kdyz terran dostane feedback, nebo storm nema si na co stezovat...je to jen jeho chyba a to ze nebyl dost rychly a presny je toco radsi neprizna a bude nadavat...ja osobne si myslim ze k vybalancovani TvP uz by ted stacilo jen jeste zvetsit model ghosta...

Noall - 01.11.2011 | 17:10   (odpovědět)

jj ted sem koukal do liqipedie - range je 10 (sem ani netusil, ze tolik), radius je 2...takze maji tady opet chybu v prekladu...

VitoSs - 01.11.2011 | 17:02   (odpovědět)

Noall: no puvodne jsem myslel, ze range- pac je napsany, ze dosah je zmeneje... ale kdyz jsem si precetl, ze "snizen z 2 na 1,5" tak mi to taky trochu nestymovalo... pac aktualne rozhodne range emp neni 2 ne?? ale zase je tam napsany "dosah", pokud by teda byl na mysli polomer (respektive prumer) pusobeni EMP, tak bych ocekaval, ze by bylo napsano "rozsah" nebo tak neco, takze taky nvm no

VitoSs - 01.11.2011 | 17:00   (odpovědět)

no coz to jo, mne jakozto tosse ty levnejsi upg potesily ale vsichni tady breceli kvuli "desivymu" nerfnuti EMP, tak jsem se vyjadril no... a i ty levnejsi upg mi neprijdou jako az tak brutalni zvyhodneni... pac stejne druhy upg na attack a armor delas pozdejc, takze to uz te nejakejch tech 50 mineralu a gasu nevytrhne a neresis to... a shield taky robis az v pozdejsi fazi hry... takze to je jenom takovy lehky zvyhodneni "na oko" podle mne...

Noall - 01.11.2011 | 16:59   (odpovědět)

jen takova malickost - snizuje se range, tzn. vzdalenost, na kterou je mozne emp hodit, nebo polomer te koule, kterou emp zasahne?...pac sem mel za to, ze polomer, ale ted si nejsem uplne jisty....

Adridos - 01.11.2011 | 15:57   (odpovědět)

To VitoSs: Ono tu nejde ani tak o to, e bol nerfnut EMP (oh boe bud bliie k nepriateom, z toho sa zblznia akurt n00by), ale to, e Protossom dali najlacnej a naj?innej tech, tak to je trochu vea. Koko by teraz mali st? upgrady Zergov? 50/50 na prv?

Markus - 01.11.2011 | 15:36   (odpovědět)

To Michals: Ano ja vm ale ?lov?k si n?kdy mus post?ovat takhle ne aby n?kdy n?koho p?mo vy******** n?kde na turnaji atd

VitoSs - 01.11.2011 | 15:32   (odpovědět)

nojo jenze Fugnal> EMP> storm samozrejme zalezi na match upu ale takhle je to nejak obecne... storm sice dava docela slusnej dmg ale kdyz nastimujes mmm a uteces z pod nej, tak ti tu army moc neposroti a pokud storm bere toss vazne, tak potrebuje jich hodit tak 4-5 najednou, kdezto terranovi staci cirka 3 emp (podle velikosti armady tosse) a je to jasny... a hlavne- snizeni dosahu neni az tak brutalni nerf

Scirius - 01.11.2011 | 14:41   (odpovědět)

LOL? nerf EMP, ktery slouzi hlavne jako OBRANA proti templarum a infestorum? WTF?! ...... dalsi LOL je jak breci tossove, ktery zasahne EMP a maji down stity a nejakou tu energii, to je proste fakt hrozne smutny, ale kdyz terransky bio zasahne storma a zbyde mu sotva 25% zdravi, tak je to samozrejme v poradku ne? .... ja myslim, ze zadnej nerf neni treba, vsechno je to o micru a splitu armady hlavne co se tyce TvP, kde na jedny strane jsou ghosti a na druhy templari, obe dve strany maji 50% moznost zniceni nepratelsky armady..... k cemu teda nerf kdyz je to ted balanced? fakt posledni dobou blizzard nechapu.....

lUXORU - 01.11.2011 | 13:55   (odpovědět)

HA fakt sem se na tech hadkach o patch pobavil uz pravidelne to procitam a umiram u toho smichy... ja uz se tesim az budou oba datadysky venku pak to bude teprv uceleny...jinak patch dobrej akorat ty 3 vylepseni bych nechal po staru,Z ma 3-3 taky drahy....

Adridos - 01.11.2011 | 12:49   (odpovědět)

To Markus: Neviem pre?o, ale myslm si, e cel hra (mono a na Zergov) nejak spadla o triedu niie. Protossi sa zmenili zo super armdy o 5 vojakoch na deathball, ktor sa ani pri prtomnosti ghostov neob?auje rozostpi?. My Terrani zase musme spamova? MMM, inak sa nikam nedostaneme. Zerovia s myslm fajn, ale nie som jednm z nich a tak to posdi? nemem.

Michals - 01.11.2011 | 09:10   (odpovědět)

To Markus: vechno je to o micru. na druhou stranu ty ze stormy muzes utect a vyhealujou te medivaci, toss z emp neutece ani mu ty stity behem boje nic nedoplni

Markus - 01.11.2011 | 07:22   (odpovědět)

hmmm super patch blizzatde. Ted budou hrat noob protossove jet? lpe ne to (ne)um?li. P?eel bych tty a zbroj ale ty zbran? fakt ne a to z EMP?kem fak nemysl vn? to e si toss d vecko do jedn kupy je jeho problem kdy mu na to padne EMP. A co takov EMP?kovani infestor? super.... Terran hodi EMP protosska armada je polovi?n a pot toss hod stormu tak terranova arma je nulovi?n. Zerg hod fungal wtf noje arna se nemle hejbat ?m to asi ? T hod emp jen na 2 infestory z 5 take jup. Pokud tam mm n?jak chyby ohledn? psmen y a i tak se mu omlouvm ale ne ten ?etina nen ma siln strnka.
Protossov bre? a tak jim tento patch (pokud projde) v mnohem usnadn ivot.
A? je u venku HOTS tam budu moct jezdit mech v TvP

popolusak - 31.10.2011 | 21:22   (odpovědět)

to bol pokec o : Patch 1.4.2 na testovacch serverech a na ?o sa to zvrhlo budem plaka? do poduky .....

popolusak - 31.10.2011 | 21:19   (odpovědět)

ah lolaci

Hammy - 30.10.2011 | 21:28   (odpovědět)

na internetu nepu o nejlep znmku ze slohovky nebo dikttu ale budi

Adridos - 30.10.2011 | 21:06   (odpovědět)

Ani jeden z vs sa nem ?m chvli?.

Saltazar - 30.10.2011 | 20:14   (odpovědět)

To Hammy: ty ji nem o moc lep. )

Hammy - 30.10.2011 | 17:44   (odpovědět)

populusak: ne jen chcu um?t gramatiku jak ty :-*

popolusak - 30.10.2011 | 17:29   (odpovědět)

chcete bit zamestnanczmi blizzardu ci co ???? wo co go

Adridos - 29.10.2011 | 19:43   (odpovědět)

To Hammy: Ale d sa to. Pozn Assassins Creed: Brotherhood? Titulky maj nad dvadsa? mint a robilo to asi 7 tmov po celom svete, no m pravdu, e rozloenie Blizzardu nepoznm a asi ani nikde nie je zverejnen, ale poda m?a sa na vvoji Starcraftu 2 aspo? 150 ud z?astnilo. A k tomu testovaniu. Ja to beriem poda toho, ako o tvorbe hier rozprvali firmy v pamtnch videch (aj Blizzard m jedno), ale dnes to u asi tak jednoduch nie je, i ke? hovori?, e nie s vvojri, ktor si testuj sami je vemi naivn.

Hammy - 29.10.2011 | 14:08   (odpovědět)

Treyarch a infinity, ale oni to n?jak slou?ili do jednoho studia fakt nevm a konec off topicu

Saltazar - 29.10.2011 | 12:32   (odpovědět)

To Hammy: hm, jen tmhle svm p?sp?vkem sis p?kn? nab?hnul. CoD ned?l jedno studio, ale hned n?kolik. J CoD nesnm, ale tak tum, e jsou 3 momentln?. 2 z nich se st?daj na sud a lich dl a to t?et jim pouze vypomh. Ovem po zm?nch v Infinity Ward to zase n?jak z p?ehzeli. TAk te? nevm.

Hammy - 29.10.2011 | 12:13   (odpovědět)

ano vm kter studio d?l CoD a kde aj maj sdlo jen to byl p?klad kolik lid d?la hru a ne, e tam pracuje 3000 lid. i 100 ?lenej team je sloit koordinovat

Pralev - 29.10.2011 | 11:02   (odpovědět)

Takovhle firmy opravdu nezam?stnvaj uklze?e - zam??uj se na sv?j core business a uklzen outsourcuj (tj. najmou si uklzec firmu, kter tu budovu uklz).

"Testrov vea nemaj asi tak 100 max, pretoe si hru mu ska? sami." - wtf? Nevm, jak moc v o QA, ale tahle naivn p?edstava, e tester? moc nepot?ebuj, protoe si (vvoj?i?) hru mohou testovat sami, m? opravdu pobavila :o)

Adridos - 29.10.2011 | 10:40   (odpovědět)

Tak sme sa kone?ne zhodli a mimochodom, ?o si myslel tm "to vae blb cod ...", predsa CoD sa na slovensku nerob, CoD je blbos?, ktor sa rob 5 seknd (Ctrl + C -> Ctrl + V) a zvyok tvor marketingov kampa? pre opice,, ktor si myslia, e to je vdy nie?o in. Tak pre?o ten v blb CoD, ke? CoD sm nenvidm? A bol, ke? si pomyslm, e Blizzardu fuje rovnak firma.

Hammy - 28.10.2011 | 23:39   (odpovědět)

hele nebudu to ?eit, firma je sloen od blbcu a po ?editele at sou tam 1-4600 lid m? je to jedno hlavn? e firma funguje jak m a d?l dobr hry

Hammy - 28.10.2011 | 23:29   (odpovědět)

Gm je zam?stanec dostva plat od blizzu a 3100 lid na D3? haha v jak je problm koordinovat tm 200 lid? a co pak t?ch 3100 p?kn blbost a cinematic zase nem?e d?lat t?ch 200 takovej team je pro AAA hru od vvoj?e a po grafiky audio atd. t?eba to vae cod d?l kadej rok cca 200 vyvoj?u

Adridos - 28.10.2011 | 20:13   (odpovědět)

To Hammy: Povedzme, e SC 2 rob (HotS) 100 ud, Diablo 3 100 a World of Warcraft tie sto (dal by som sem viac, ale ty hovor, e to je blud), Titan taktie 100. To mme 400 ud. Blizzard m iba jednu budovu, no pre zaokrhlenie dajme 50 upratova?ov. Prvnikov nikto nem viac ako 20. GM nie s zamestnanci. Testrov vea nemaj asi tak 100 max, pretoe si hru mu ska? sami. 570 ud + zakladate a jeho priate. Zvuk, vide a vetko okolo toho maj v cinematic divzii, ktor rob cinematicy pre vetky hry 100 ud je na to trochu vea, ale ?o u. Mohol by som na kad funkciu da? obrovsk ?sla a stle by som sa nikam nedostal. Tak ?o, rozmysl si svoj argument?

ataxtar - 28.10.2011 | 19:26   (odpovědět)

SC2 je oproti SC1 ovela rychlejsia . Je pravda ze toss ide na upgrady prvi a takto to bude mat lacnejsie a o dost .
Najcastejsie pouzivane pismena EMP.
Teran je OP?
- ale on moze hodit nan EMP .....
Protos bi mal microvat ale spolieha sa na deathball a preto ma strach z EMP pretoze ma jednu gulicku . Ziadna kreativita .
Samozrejme ked je vsetko na kope tak je EMP ucinne treba to roztiahnut je to sice tazsie na micro ale za Protossa nahadze Force Field namrda storm a dorazi sa co zostalo no ne ked to neni na kope.
(A co Blink , Dark Templar , Archon baneling a plol to nie je svojim spsobom OP ako kazda ina jednotka v hre Reaper bol OP a je z neho kripel
a co akoze.
Archon ma stitu dost
blink ma dostatocne velky dosah
DT v jednotke sluzil ako nicitel zakladajucich expanzi a podobne vsetko ma svoje vyuzitie )
Po spusteni SC2 bolo viacej strategi a to akosi teraz nevydiet . Len obcas daky odvazny Ktory very v svoje schopnosti .
Stale to iste uz abi bol datadysc a potom si hraci najdu zase nieco na co budu nadavat.
Boj na viacerych frontoch nie 1 armada ktora sa rozbie o druhu to je o co tu bezi . Odvahu a pevne nervy.

Hammy - 28.10.2011 | 19:12   (odpovědět)

adridos a blizzard m jednu hru? n?co mlo lid mak na Wow, projekt Titan, starcraft, warcraft, tajn projekty, chcou d?lat film a t?eba pak sou lidi co d?laj v kanclu, r?zn prvnici nebo aj GM, teste?i, lidi co d?laj audio v?etn? hlas? postav a milion dalch funkc.... take v?bec nev ty si mysl e firmu tvo? jen vvoj?i?

Pride - 28.10.2011 | 18:21   (odpovědět)

Ubohy Blizzard. Stale se marne snazi balancovat hru a pritom se stacilo uz v bete zeptat Ozzyho a vse by bylo OK.. What a shame.

Ozzy - 28.10.2011 | 18:04   (odpovědět)

no vida, vsak ono se treba jednou dostaneme k tomu ze to bude balanced. o tech zmenach utossu bych tvurcum rekl uz pred rokem v bete. Terran stale OP !

Adridos - 28.10.2011 | 17:13   (odpovědět)

Pardon za tie posty, prosm vymate ich. Internet mi neiel dobre a ni? sa nedialo, tak som klikol znova a bum, mm tri posty.

a - 28.10.2011 | 17:12   (odpovědět)

Adridos - 28.10.2011 | 17:12   (odpovědět)

To Hammy: Blizzard mal v roku 2009 4600 zamestnancov. Chce mi poveda?, e 8/10 firmy dostalo padka do roku 2011? Ja by som skr povedal, e ich maj viac.

Adridos - 28.10.2011 | 17:10   (odpovědět)

To Hammy: Blizzard mal v roku 2009 4600 zamestnancov. Chce mi poveda?, e 8/10 firmy dostalo padka do roku 2011? Ja by som skr povedal, e ich maj viac.

Rypicong - 28.10.2011 | 16:55   (odpovědět)

To SAS:
jei a zvuk ve vesmru ti nevad ?

Marine - 28.10.2011 | 16:36   (odpovědět)

Souhlasim s Torasquem, animce we Wol vypadaj, jak kdyby sis je nakreslil sm...

Scya - 28.10.2011 | 15:38   (odpovědět)

To SAS: Pro? by ne, p?eci jen to budou reak?n motory, take z nich mus n?co ltat ven.

Hammy - 28.10.2011 | 14:47   (odpovědět)

200 lid ned?l ani jednu hru nato cinematic

Adridos - 28.10.2011 | 14:11   (odpovědět)

To SAS: Shlasm, e mus by? rozdiel medzi videom, ktor sa robilo polrok a pracovalo na ?om cez 200 profesionlov, ako videom, ktor sa mono robilo dlhie, ale robil ho len jeden ?lovek.

P.S: Ich zbrane neporovnvaj. Maj zbrane, ktor povaj na strebu magnet a oni vo videch (aj hre) maj sptn rz (odkia?) a z hlavne im ide plame?, i ke? sa v nich ni? nedeje. Taktie by nemali ma? vypadvacie puzdr nbojov (neviem, ako sa tomu odborne hovor, ale poznte to). Blizzard proste zobral npad Warhammeru, trochu ho pozmenil a zabudol na fakt, e i ke? to pekne znie, v hre a na cinematikoch by to vyzeralo dos? stroho a tak sa jednoducho na typ zbrane vykaali, ve? kto sa star, no nie?

VitoSs - 28.10.2011 | 13:45   (odpovědět)

Torasque: je to pekny ale, ze je to lepci jak od blizzardu bych rozhodne netvrdil.... blizzard ma mnohem lepsi pohyby postav a spojeni postav s okolim, takze pak maj ty videa i lepsi atmosferu.... http://www.youtube.com/watch?v=rgatL2LQKLI tady je uplne videt ta lehkost a realisticnost pohybu pri souboji... jinak samozrejme je to hodne dobry ale s Blizzardem bych to nikdy nesrovnaval

SAS - 28.10.2011 | 13:37   (odpovědět)

To torasque: Dobr, kdy u to chce lmat p?es koleno, tak po srovnn cinematic vide z SCII a toho videa, co jsi postnul, tak musm uznat, e SCII vt?z.(Omlouvm se ostatnm za nsledujc hnidopistv) Animace st?lejch mari?k? s plastovmi zbra?emi bez zp?tnho rzu byla celkem zvltn na pohled. Hydralisk nem?l moc dob?e vymodelovan t?lo a pohybuje se z?ejm? na kole?kch. Souboj s Kerrigan? ve "zpomalenm" ?ase mi p?iel tak velmi podivn.
Ty lidi, co d?lali to video maj moje uznn, ale rozhodn? nen lep, ne cinematic videa z WoL

Axder - 28.10.2011 | 12:58   (odpovědět)

To torasque: Video je dob?e zpracovan pln krutch efekt?, ale n?kter modeli mi p?ijdou trochu banat (hlavn? mutas) a tak to zna?n? postrd jednoduchost v d?ji kterou m?lo jeho prvn video. Tohle je krut p?ehldka efekt?, ale tak n?jak mima r?znch scn kampan a v?c co se neudli. prost? je to krut, ale nem to d?j dky ?emu m?j mozek byl hmm drsn? a o ?em to bylo co je koda. Do p?t? by mohl sp zkusit zpracovat jednu bitvu, nebo vylod?n na planet? to by bylo epick jak svina.

torasque - 28.10.2011 | 11:14   (odpovědět)

to SAS: Srovnej animace WoL a tohle....tohle je rozhodn? mnohem realisti?t?ji zpracovan...

SAS - 28.10.2011 | 10:47   (odpovědět)

To torasque: Je to rozhodn? poveden, ovem silck ?e?i, e je to lep ne od blizzardu, bych netvrdil.
Jinak v +- 34 vte?in? se za motory t?epet ... vzduch? ve vesmru ?

Shibberius - 28.10.2011 | 10:46   (odpovědět)

Hmmm ako viac sa mi poydava alternativa abz EMP klesala ucinnost s uprgadami stitov, ked ich uz zlacnili.... to na energiu by to fungovalo rovnako...
lebo znizit AoE o 44 % a v podstate aj dosah o 0,5 mi pride dost drsne a to ani nie kvoli TvP ale TvZ, pripadne aj TvT kde su castery, resp jednotky s enegriou podstatne vacsie ...

Ale sak slo na test realm... tam sa to da vyskusat...

Adridos - 28.10.2011 | 00:56   (odpovědět)

To kiptanuj: ?o???

kiptanuj - 27.10.2011 | 23:41   (odpovědět)

To Adridos: ak dyk bodej?, porazit se d naprosto ve, ale EMP je instant good against whole protos,is not it?!?

torasque - 27.10.2011 | 23:33   (odpovědět)

Nov? vytvo?en film Starcraft:Metamorphosis je hotov, animace hez? ne Blizzard na to e to vytv?el n?jak kluk .. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_kAJSswZPvI#!

Pride - 27.10.2011 | 21:34   (odpovědět)

Ja tu brecim?Oo Wake up sunshine. Tvoje iq ocividne odpovida tvymu mocnymu ghettospeaku^^

Adridos - 27.10.2011 | 20:53   (odpovědět)

To moses kiptanuj: To s tm skillom protossov som asi trochu prepskol, ?o u. Stle vak ke? pozerm replaye a ?tam komenty a stle vymyslm aspo? tri mon rieenia, ktor sce nemusia by? pravdiv, ale dokazuj, e ke? sa chce, vetko sa d porazi?, ono to len chce trochu myslie? "outside of box", ?o rob momentlne asi trochu problmy.

Pseudopes - 27.10.2011 | 20:14   (odpovědět)

To Pride: Vid, a te? jsi ubre?en nuli?ka ty, protoe tady bre? cool story br0

Pride - 27.10.2011 | 19:40   (odpovědět)

srovnavat EMP z bw a sc2 je naprostej nesmysl.. uz proto ze sou to uplne jine hry, ten spell byl na uplne jine jednotce uplne jineho techu... Ale ten nerf emp kvuli neschopnym ubrecenym nulickam je celkem smutnej..

moses kiptanuj - 27.10.2011 | 19:32   (odpovědět)

To Adridos: Tak to je super post startujc flame war, no uvidme kdo zareaguje

Adridos - 27.10.2011 | 19:14   (odpovědět)

Ale EMP bolo aj v pvodnom Starcrafte a fungovalo!
"The Science Vessel can fire an EMP missile. This missile has a fairly short range an affects an area. Upon impact, the shields of any units (Protoss) are dispersed bringing them to 0. The energy of any unit caught within the EMP blast is also set to 0.
This ability is primarily an anti-Protoss weapon. It is most effective against Archons. Archons have 350 shields but only 10 hit points. When EMP is used on Archons, they are reduced to 10 hit point warriors. EMP can be used on Protoss buildings as well to make them easier to destroy. Key targets include Photon Cannons (Making them easier to destroy) as well as Shield Batteries (Canceling both its shields and energy) and Pylons powering key buildings. EMP works wonders on the Protoss armies reducing their power tremendously. A skilled Protoss player will run from the battle once hit with EMP to recharge at Shield Batteries rather than continuing on with the attack.

If you come across a tightly packed group of Magic users such as Battlecruisers, Templars, Wraiths, Ghosts, and so on you can use EMP to reset their energy slowing down their magic use."
eby sa akurt znil skill protossov?

salam - 27.10.2011 | 18:57   (odpovědět)

To MrGrumpy: jo je to divn, ale vo tom nic nevm, PvZ jsem nikdy v?ivot? nehrl

MrGrumpy - 27.10.2011 | 18:53   (odpovědět)

To salam: tak jako Archon na zerga mit bonus na celou rasu je fakt divny

salam - 27.10.2011 | 18:17   (odpovědět)

Podle m? je EMP counter na celho protose, o tom dn.

Adridos - 27.10.2011 | 18:11   (odpovědět)

To Spinal: EMP je ur?en ako counter castrov a v prpade protossov na likvidciu deathballu. Ke? by sa Protossk armda rozdelila na 4 ?asti, tak by si terran ani nekrtol (bez super APM).

Spinal - 27.10.2011 | 17:41   (odpovědět)

To mandrake: No to je sice pravda, ale EMP saje i tty. Co je okamitej damage 100 * po?et jednotek v radiusu. A to znamen nejsiln?j kouzlo ve h?e. (a to jenom proti tossovy) Navc se damage s?t, take archon ve dvou sekundch v kde... (a to je to jednotka za kolik? 400 plynu? ) Nedej boe kdy sou t?i a vc u sebe .
EMP by dle mho nem?lo tak moc ovliv?ovat tty. Nebo by toss m?l mt monost si je n?jakm zp?sobem dobt...

Spinal - 27.10.2011 | 17:31   (odpovědět)

Adridos: Je vybalancovan dky desetilet drb? od blizzardu... Nevm jestli je 8 jednotek a upravy moc na datadisk. Dle mho ne. Navc nevme, co vechno projde p?es alfaverze.
Jinak zas tak rozlad?n nen (pravda, kv?li EMP nehraju za tosse, p? m? nebav e teran m kantr jak na kolosy tak na HT a ni?im jinym to mmm sundat je problm) ale v kone?nym d?sledku stejn? vyhrv m?n hrt. Tento balanc hraje roli od masters v.
(btw. BW v p?vodnm vydn sc byly mutalisky sooo OP, e to ani popsat nejde. Dnen "nevyvenost" tomu nesah ani po mal?ek. )

CainPullo - 27.10.2011 | 17:29   (odpovědět)

dky za reakce

popoluska - 27.10.2011 | 16:52   (odpovědět)

kazdy steka na svoju oblubenu rasu zerg ma najviac ucinne AOE toss brutalnu sylu a teran potrebuje utocit partyzansky a viac nuke utokov a je to

Rypicong - 27.10.2011 | 16:49   (odpovědět)

to u si d?laj srandu s tm osekvnm Terran? ne ? U jenom ?ekm kdy bude mt marina jenom single st?elbu a tanky ndr na palivo... Terran EMP pot?ebuje proti Infestor?m a High Templa??m... A? snej jeho ?inost ale n dosah...

mandrake - 27.10.2011 | 16:47   (odpovědět)

To Spinal: EMP a Storm sa neda porovnat pvodne vyrusil uplne celu manu/energiu a storm dava ak sa to nezmenilo full damage bez ohladu na armor a ma vedsi radius

sahip - 27.10.2011 | 16:42   (odpovědět)

To CainPullo: nieco dobre ale aj uplne hovadiny

Adridos - 27.10.2011 | 16:01   (odpovědět)

"Na Blizzconu bylo n?kolikrt zmn?no, e Blizzard se sna o balanc pokud mono co nejmenmi zsahy, pravami." Oni to povedali len preto, aby sa nedalo poveda?, e ich hra je v momentlnom stave dos? rozladen. Vie si predstavi?, ako by udia zareagovali, keby povedali. Protossi s UP, Terrani OP, zergovia ako kedy, e ich hra m od balancu ?alej, ako ten najrozladenej kus rotu, ktor sa na vrakovisku RTS d njs?. Povedali e robia mal zmeny a do datadisku vyhodili hafo jednotiek, pridali hafo netestovanch a v patchoch menili orientciu rs. Ako vdy vak musm poveda?, e hru nehrm a toto je ?iste zhluk faktov, ktor mm z replayov, komentov, diskusi, at?.
Ja si zatia zahrm pvodn hru, ktor sce je "clickfest" a m trochu menej taktiky, ale je vybalansovan a rasy s kompletne odlin.

yuna - 27.10.2011 | 13:01   (odpovědět)

To hatasek: 1. Bylo by fajn kdyby jsi se choval jako rozumny dospely clovek a neurazel me. 2.precti si cely muj prispevek do diskuze a nevytrhavej casti z kontextu. Je videt ze nic nechapes jinak vysvetlim ti to znovu ano jak pises "snien dosah to jest mne TROUBO" a co je v tomu za vyhodu? Jak uz jsem psal vyhoda to je pro tosse protoze kdyz je neschopny splitovat castery tak s mensim dosahem nemusi prijit o spelly vsech casteru.

Spinal - 27.10.2011 | 11:31   (odpovědět)

To CainPullo: LOL... podobnou sn?ku jsem dlouho nevid?l

Na Blizzconu bylo n?kolikrt zmn?no, e Blizzard se sna o balanc pokud mono co nejmenmi zsahy, pravami. Co toto ur?it? nen

Jinak m?j nzor. (Ne nejsem poragamer, sem blb zlat liga v 1v1) Ale neodpustm so to

1 zvit popula?n limit baneling? --- pro?? aby celkovej max zerga byl jet? slab? (u tak je zdaleka nejslab rasou v max vs max souboji)
2 zvil rychlost hyder - pln do HotS (vydupanej fanouky )
3 nazvit po?te?n armor battlecruiser + 2 .. .. evidentn? m rd battlecruser rushe. Ale byla by sranda vid?t jak si marina ani nektrne.
4 zlevnil vzkum seeker m. - jedna z mla v?c, kde bych i souhlasil. SM se moc nevyuv, co je koda. Oprotiva tomu ale mass raven taky nen vanda
5 repaer - odstranen upgrade rychlosti, monost autol?by --- op?t HotS

TvP
1 snen u?inosti EMP, dost?el bych ponechal, po vyst?elu EMP by ghost na ur?itou dobu ztratil schopnost maskovn --- to v?bec nic ne?e. V dob? kdy je vce duch? venku u toss m observry venku. (j bych osobn? tady rad?ji vid?l upraven upgradu tt?. Aneb pokud toss upgradne tty, EMP na n? bude p?sobit o n?co mn?)
2 snen Feedbacku templ??, respektiv? znevhodn?n pom?ru absorbovan enregi a pokozen clov jednotky. --- To jako fakt? Feedback je jedna z mla obran, co proti ghost?m existuje. U tak m velice velkou nevhodu oprotiva AoE EPM (ktery mimochodem doke ud?lat b?hem vte?iny klidn? t?ikrt v?t damage na protosovy ne doke bou?ka)
3 Carrier .. hmmm ... to by je stejn? nezachrnilo (Blizzard evidentn? nevymyslel, co by je mohlo zachrnit, tak p?iel s novou vlajkovou lod (co m? v celku mrz, klasika je klasika)

PvZ
1 infestor - neural Parasite clovou jednotku jen neutralizuje, nen mon napadenou jednotu ovldat.--- rad?ji ml?m...parazit u tak dostal celkem velkou rnu p?i snen dost?elu v 1.4.1
2. dark shrine - po dostaven automatick cloak tto budovy, ze zn?kodn?n DT se navrt 25 jednotek minerl? a plynu --- prvn ?st je v celku p?knej npad, ale druh ....
3. fenix - monost obdobou gravity beam do?asn? vy?adit v?/spore --- op?t HotS.. kombinace Oracle Fnix bude dle mho ?asto smrtc (hlavn? pro zerga)
4.ultralisk - odebrn monosti zahrabn --- LOL .... Blizzard, stejn? jako j, si mysl pravej opak. Stupidn um?lou inteligenci ultry je t?eba n?jak buffnout... V HotS se kone?n? snad boudou i vyuvat

CainPullo - 27.10.2011 | 09:16   (odpovědět)

dodatek:
Thor
-, zmenen a zlevn?n jednotky, odebran st?el javelin a shock cannon
nov terransk jednotka
- mobiln protileteck systm coby nhrada za ?ist? to?nho Thora

CainPullo - 27.10.2011 | 08:55   (odpovědět)

SC2 nehraji, ale pravidln? sleduji progaming (IPL1/3, Husky, HD starcraft, GosuGamers), kdy na tto rovni mueme pozorovat rovnici:

zerg>terran
vdy kdy terran p?ijde s novou taktikou, kter umon hrt proti zerg?m iniciativn?, vyjde patch kter kl?ovou terr. jednotku oslab, viz. p?esun upgrade rychlosti repaera po vstavb? factory, snen damage helionu, zven ?asu stavby bunkru s odstran?nm 100% nvratnosti minerl?, zeslaben damage battlecruisera
?een:
zvit popula?n limit baneling?, zvil rychlost hyder, nazvit po?te?n armor battlecruiser + 2, zlevnil vzkum seeker m.
upgrade bunkru by nezvyoval kapacitu ale navil tok + 2
repaer - odstranen upgrade rychlosti, monost autol?by

terran>toss
snen u?inosti EMP, dost?el bych ponechal, po vyst?elu EMP by ghost na ur?itou dobu ztratil schopnost maskovn
snen Feedbacku templ??, respektiv? znevhodn?n pom?ru absorbovan enregi a pokozen clov jednotky
Carrier - naven zkladnho armoru a ttu +1 (v sou?tu +2), po oput?n gate ji pln kapacita interceptor?

toss=zerg
infestor - neural Parasite clovou jednotku jen neutralizuje, nen mon napadenou jednotu ovldat.
dark shrine - po dostaven automatick cloak tto budovy, ze zn?kodn?n DT se navrt 25 jednotek minerl? a plynu
carier viz ve
fenix - monost obdobou gravity beam do?asn? vy?adit v?/spore
ultralisk - odebrn monosti zahrabn

Jabko - 27.10.2011 | 07:26   (odpovědět)

nebecte terrani,EMP je OP a je to dobre,stop OP Terranum

mandrake - 26.10.2011 | 23:20   (odpovědět)

a ?o tak uplne zadara a ako bonus k tomu este plika
najsilnejsie jednotki najlacnejsie upgrade daka blbons nie

failer - 26.10.2011 | 23:11   (odpovědět)

to mosq: chlapce jdi si dat facku 10x pred zrcadlo,za to co si napsal

hatasek - 26.10.2011 | 23:05   (odpovědět)

To yuna: ??? co to mele (Snizeni dosahu mi pride jen jako zjednoduseni predevsim pro nizsi urovne)to je vyhoda ? snien dosah to jest mne TROUBO

pony - 26.10.2011 | 22:59   (odpovědět)

To Mosq: si mna praskoch emp 100 storm 75 a pol armady de si na to prisiel sak nema taky dosah

gamer - 26.10.2011 | 22:54   (odpovědět)

aky dosah malo vlastne EMP pvodne ??

failer - 26.10.2011 | 22:35   (odpovědět)

to zas budou mit brainlessaci za protosse trosku jednodussi,hold blizzu porad ne a ne se rozsvitit clovek nevi jestli ma brecet nebo se tomu smat

Saltazar - 26.10.2011 | 21:32   (odpovědět)

To AnonymousX: nepltvej slovy na takovho nooba. To je fakt zbyte?n.

wrum bum bac - 26.10.2011 | 20:18   (odpovědět)

To Jabko: protoe jsou to Terrani a ne Protossov. N?kdy by si lid m?li p?edn? uv?domit, e Starcraft by m?l mt 3 rozlin rasy, ne 3 stejn s malinkatmi rozdly.

AnonymousX - 26.10.2011 | 19:05   (odpovědět)

To Jabko: Skus na bioball hodit namiesto feedbacku STORM

Adridos - 26.10.2011 | 19:02   (odpovědět)

Pardon, rasami nie jednotkami.

Adridos - 26.10.2011 | 19:01   (odpovědět)

Ako do hry sa nevyznm (som leniv stiahnu? si ?o i len free verziu, i ke? by mi asi sta?ila ako Terranovy zo SC1), ale poda toho ?o hovorili protossovia by sa EMP malo nerfn? a boli vne slab, ale zni? ceny upgradov pod rove? ostatnch rs (aspo? to tak opisujete) je vne blb. Protossi boli vdy t s najmenou, najdrahou, no najsilnejou armdov, takto sa z nich stane kpia inej rasy. Kvli takto radiklnym zmenm by som radej oelel EMP a zanechal pvodn rozdiely medzi jednotkami a nie toto.

R.A.P.T.O.R-SR - 26.10.2011 | 18:46   (odpovědět)

Same sra?ky, zas nerf Terana a buff Prota. koda prachov sra? na Blizzard.

Raab - 26.10.2011 | 18:34   (odpovědět)

Jabko: Meles uplny p*****viny. Srovnavat EMP a Feedback....

Jabko - 26.10.2011 | 18:21   (odpovědět)

To Saltazar: a proc muzou mit Terrani bio po kupe a kastery taky dejte mi feedback plosne a taky nebudu becet Ghost nebo templar kdyz to kazdy posle pres acko jako ze to tak dela kazdy a az pak se micruje ve velkych bitvach nevim proc by jeden mel mit vyhodu

weezing - 26.10.2011 | 16:15   (odpovědět)

No u sem za?al mt strach e nebude dnej nerf terrana.

Saltazar - 26.10.2011 | 15:51   (odpovědět)

Jako tossovi samoz?ejm? best. Ale to EMP mi nep?ijde sprvn. Kdy toss prohraje kv?li dob?e hozenmu EMP tak je to jeho hovadina. Zkladn charakteristika tto rasy je micro, tedy to e si n?kdo nech vyhodit vechny kastery a pak se nech kytovat, to fakt nen op, to jen toss je smola?.

Jabko - 26.10.2011 | 15:12   (odpovědět)

parada,uz aby tu byl tento patch

Mosq - 26.10.2011 | 15:05   (odpovědět)

Jezis vy jste zase banda expertu...Zlevneni upgradu urcite tossovi pomuze v jeho nejhorsi a nejslabsi fazi,coz je mid game...
Takze myslim,ze blizzard vi co dela,tak si nechte ty trapny kecy,protoss byl v minulosti nejslabsi rasa,takze je jasne,ze se ho snazi boostovat...
To s tema treba bourkama byl fakt asi trapnej vtip vid,Wariwulfe?
Emp byl hrozne op,stal ohodne min nez boure a kdyz se dobre hodil,tak tossovi zrusil pul armady...

yuna - 26.10.2011 | 14:53   (odpovědět)

To Wariwulf: Jde o upgrade z Forge takze letecke upgrady zustanou pravdepodobne tak jak jsou.

Wariwulf - 26.10.2011 | 14:00   (odpovědět)

jj moc nechpu pro? jim zlevnili leteck a pozemn upgrady ty by m?li stt normln? jako vem

Zaxon - 26.10.2011 | 13:51   (odpovědět)

To zvysenie limitu som len zartoval jasne ze by to bola somarina
A k patchu...mysim ze toss by mal mat mat drahe upgrady ako vsetko ostatne. Ved natom je zalozena ta rasa "Draha sila"

Panunanumix - 26.10.2011 | 13:48   (odpovědět)

To Muraddin: jj to je parada az skoncim v jobu hnedka to rozjedu doufam ze budu platinak Thx Muraddin

Muraddin - 26.10.2011 | 13:36   (odpovědět)

nova sezona uz zacala...

Panunanumix - 26.10.2011 | 13:31   (odpovědět)

To Necro: jj Thx a nevis v kolik ma zacit ten update patche? Diky

Necro - 26.10.2011 | 13:12   (odpovědět)

Panunanumix : 300 supply limit je plnovn jen na n?kter custom hry. Ligy se to nedotkne

nov sezna za?ne nejsp dnes po updatu patche

yuna - 26.10.2011 | 13:07   (odpovědět)

Pak ze se balancuje podle top hracu. Podle koho se asi balancuje emp ok noobove neumi splitovat castery tak jim to zjednodusime. Snizeni dosahu mi pride jen jako zjednoduseni predevsim pro nizsi urovne uz se tesim na komenty typu op emp nerfnuto ale terran je porad imba protoze vy si zase neco najdete.

PANUNANUMIX - 26.10.2011 | 13:01   (odpovědět)

co lidi nevite jestli dnes uz zacla nova sezona sem v praci tak kdzytak to sem pisnete Thx

Panunanumix - 26.10.2011 | 12:57   (odpovědět)

To Zaxon: yargove sou zmrdi a jeste yvisit suply y 200 na 300 uplna kravina-_-

Wariwulf - 26.10.2011 | 12:38   (odpovědět)

jj to emp bych asi radi zril ne? To nen pot?eb vdyt 3 bou?ky nezabijou celou armdu bia omg...

Seipik - 26.10.2011 | 12:04   (odpovědět)

Jestli to tak p?jde dl s t?ma patchema, tak se do?kme toho, e tossovi bude sta?it postavit jenom proby a t?ma d komplet celou soupe?ovu armdu i s Broodlordy

HelteR - 26.10.2011 | 12:00   (odpovědět)

j good konecne neco pozitivniho pro tosse jako v kazdem patchi aneb kdyz zakoupite 3/3 mate k tomu zdarma 3 shield a to se vyplati " a kdyz si zakoupite ihned dostanete jako bonus jeste nerf emp radiusu na 55% puvodniho rozptylu

VoiD - 26.10.2011 | 11:26   (odpovědět)

lb se mi ten emp i ty upgrady aspon se zacne trochu vice vyuzivat shield upg

Floyd - 26.10.2011 | 10:52   (odpovědět)

Zergov u jsou vybalancovan ted to dakzal Stephano ve Francii na ESWC

Zaxon - 26.10.2011 | 10:04   (odpovědět)

A co tak neco pre Zergy?
Napriklad: Suply limit zvysen z 200 na 300

sKopheK - 26.10.2011 | 09:48   (odpovědět)

neprislo mi, ze by upgrady byly nejak drahe

FLoyd - 26.10.2011 | 09:44   (odpovědět)

UPS

Panunanumix - 26.10.2011 | 09:44   (odpovědět)

jo good aspon konecne neco pozitvniho pro tosse

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.