StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

05.08.2007 | 20:17 - Jetro
Jsme rádi, e p?i nárazovém p?ísunu hromady informací "zavin?ném" v tomto p?ípad? BlizzConem a tím pádem v?tším vytíením redakce (navíc kdy má šéfredaktor pracovní víkend - tímto bych cht?l pod?kovat Overwatchovi za vynikající práci po?as BlizzConu), se i vy nám snaíte pomoct a p?iloíte ruku k dílu. Konkrétn? se jedná o p?eklad terranských jednotek a budov, které se objevily na oficiálních stránkách (thx TaSSadar) - Marine, Ghost, Reaper, Viking a Command Center. Nevím, jestli je to jenom m?j pocit, ale pomalu se za?ínám bát toho, jak rychle nám p?ibývájí nové jednotky v pom?ru s p?edpokládaným datem vydání. Aby se nestalo, e od p?íštího roku budeme na suchu... Prozatím se ale t?šme z té hromady nových informací, co se na nás valí a tyhle ?erné myšlenky vyt?sn?me n?kam do podv?domí :)
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Krutas57 - 05.08.2007 | 23:15   (odpovědět)

A) Hra neni vylad?n, to budou d?lat a jako finln fzi. P?klad:Q4 b?n na D3 enginu, ale dky optimalizaci je rychlej i p?i lepch efektech.
B) Dvouslotovej chladi? maj dneska u i mainstreamov karty, nap?. moje X1800GTO od HISu...
C) Finln minimln nroky bych vid?l na 2GHz CPU, 512 mb RAM a 128mb GPU.
D) Pokud by dali vrazn? vc, tak ty prodeje nebudou zase takov, p?ecejen ne kadej m hern pc za 30k+...

Jetro [ redakce ] - 05.08.2007 | 23:01   (odpovědět)

To je proto, aby nebyla overpowered

almoR - 05.08.2007 | 23:00   (odpovědět)

Vypad to blb? mt t?ikrt za sebou sv?j nick v poslednch koment?ch, take pod pseudonymem (btw. kdov kolik lid tady nakonec je, t?eba se tady hdme ve dvou podotkm, e v protossk sekci mte u Warp Raye 30 Food, takovou jednotku by asi nikdo necht?l. Jinak to vypad moc hezky, ty ceny.

Romla - 05.08.2007 | 22:36   (odpovědět)

Na mch oblbench strnkch o SC2 (a po t?chto samoz?ejm? maj posledn nadpis Blizzcon Aftershock a zd se, e jsou z toho moderto?i opravdu v oku (podle po?tu aktualizac

Romla - 05.08.2007 | 22:31   (odpovědět)

Aby ho nep?ibalovali k GeForce 15000 nebo kolik je te? standard

Romla - 05.08.2007 | 22:29   (odpovědět)

...se...

Jetro [ redakce ] - 05.08.2007 | 22:29   (odpovědět)

Jasne, budou ho pribalovat k GeForce 4 MX

Romla - 05.08.2007 | 22:28   (odpovědět)

Tak mn? osobn? to zase tak nevad, j si stejn? n?kdy tou dobou budu kupovat novej kompl - myslte, e n?kde bude p?mo ze Starcraftem 2? Leda tak s ?eskm

Jata [ redakce ] - 05.08.2007 | 22:27   (odpovědět)

No j bych to vid?l na 3 dvougigovky

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 05.08.2007 | 22:27   (odpovědět)

no nevi, co povauje za straen 2GB sou dneska standard a co ?ekat od hry, kter je zatim ve vvoji a vyjde tak za rok ?

Romla - 05.08.2007 | 22:25   (odpovědět)

2Uni: Nestra

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 05.08.2007 | 22:24   (odpovědět)

no pokud bych m?l hdat, tak bych ?ekl, e tam m?li 3 gigovky 1,5 je celkem mlo na to, aby si zaru?ili, e to bude perfektn? rychl

Overwatch [ redakce ] - 05.08.2007 | 22:20   (odpovědět)

Romla: krsn utopie

Romla - 05.08.2007 | 22:18   (odpovědět)

2Overwatch: Druh dl znamen p?esn? 2x vy nroky, ne?

Jata [ redakce ] - 05.08.2007 | 22:17   (odpovědět)

J bych z toho nejrad?ji vyvodil to, e te? je to u 10let, tud by se mohli poadavky jenom zdesetinsobit bylo by to super, ale pravda bude trochu jin

Overwatch [ redakce ] - 05.08.2007 | 22:16   (odpovědět)

TaSSadar: zajmalo by m? co z toho vyvozuje v souvislosti s druhm dlem...

TaSSadar - 05.08.2007 | 22:15   (odpovědět)

CS1 se v pohode hral na 100mhz, 32 ram, 1 mb grafika

MaSaKr - 05.08.2007 | 22:06   (odpovědět)

snad bude mezi c&c3 a SC2 v narocnosti na pc rozdil jinak nastaveni v grafice to resi ale kde je pak to poteseni ze hry, snad jsou v Blizzardu skromni na naroky ale kdyz jsem videl ty exploze no proste cool a asi kazdy pc nezvladne takovi efekty;] teda snad srovnavaji pc na kterych se hrava v pohode SC1

TaSSadar - 05.08.2007 | 22:01   (odpovědět)

100% tam meli 1.5Gb stacilo by 1024, ale 512 jako rezervu

Rexxus - 05.08.2007 | 21:35   (odpovědět)

Tak ono to asi tolik vyzadovat nebude.....zaprve to jeste neni optimalizovane a rozhodne nechteji, aby se jim to pri prezentaci sekalo....mozna tam meli 3x256

Jetro [ redakce ] - 05.08.2007 | 21:35   (odpovědět)

Taky mame ve firme na testovani to nejvetsi delo, co je momentalne k dispozici, to ale neznamena, ze to nebezi na necem skromnejsim...

Overwatch [ redakce ] - 05.08.2007 | 21:33   (odpovědět)

MaSaKr: nikdo nev na jakch strojch to lidi na BlizzConu hrli, ale ve frech jsem se do?etl zajmavch post?eh?:

chladi? grafick karty zabral druh slot a gpu samotn byla velk, tud asi n?jak d?lo.

vechny (3) pam??ov sloty byly obsazeny

z toho nejsme o moc chyt?ej - grafika je jasn, n?jak high end. Ale vechny t?i pam??ov sloty? Ajajaj...

MaSaKr - 05.08.2007 | 21:29   (odpovědět)

Overwatch: to me nemusis rikat ale SC2 neni WoW na kterym myslim ze vydelavaji vic nez dost )) takze maj dost casu vzhledem ktomu kdy byl oznameno ze uz se pracuje na SC2 hral jsem nejakej ten 5rok SC1 a je to super strateg tak doufam ze pokracovani bude jeste veci HiT ted je jen otazka jak bude SC2 narocnej, kdyz totis vidim ty ukazky tak si rikam ze zas tak nenarocnej nebude ale to DEMO bych nejraci zasmazil taky ;]..

Jetro [ redakce ] - 05.08.2007 | 21:08   (odpovědět)

2SiMich: txh, dodelame do sekci

Overwatch [ redakce ] - 05.08.2007 | 21:06   (odpovědět)

MaSaKr: sice o penze jde, ale je pot?eba si uv?domit, e a? Blizzard vyd SC2 kdykoliv, bude to prodejn hit jako krva. Termn vydn, z hledisku vy prodejnosti, m?e bt Blizzard?m ukraden... SC2 m zajitn prodeje jako dn jin strategie.

Masik - 05.08.2007 | 21:03   (odpovědět)

j sem taky optimista a v??im na jaro 08 - pomylen na to, e budu ?ist ty napnajc novinky a do p?tch vnoc m? d?s, protoe u ted sem na zblzn?n..

MaSaKr - 05.08.2007 | 21:01   (odpovědět)

jde o penize a na vanoce nebo pred prazdninama je to idealni teda zatim jsem si toho tak vsim a mozna taky hadam a neni to moc dlouho co oznamili SC2 takze ze nemusi v Blizzardu spechat hlavne at je to kvalitni jako SC1 nebo budu smutnej...

SiMich - 05.08.2007 | 20:59   (odpovědět)

U vme, co kolik stoj.
http://www.gameriot.com/news/4088/SC2-Protoss-Buildings-Units/
http://www.gameriot.com/news/4090/SC2-Terran-Buildings-Units/

TaSSadar - 05.08.2007 | 20:57   (odpovědět)

aby to nedopadlo, ze po velkem testu zjisti, ze ten SP system kampane tak skvely neni a daji ho pryc

Overwatch [ redakce ] - 05.08.2007 | 20:52   (odpovědět)

Skoro o kad v?ci, kterou ukazuj, ?kaj e je to ve "very early stage of development" a o zerzch nedvno prohlsili, e jsou teprve v koncep?n fzi.

Jednotky po?d miz sem a tam a SP kampa? je na tom podobn?. A a vechno bude "set in stone", tak nastanou m?sce balancovn a hledn chyb.

D?v jak Vnoce 08 to nebude a klidn? bych si na to vsadil.

Overwatch [ redakce ] - 05.08.2007 | 20:46   (odpovědět)

Blzni

MaSaKr - 05.08.2007 | 20:45   (odpovědět)

no straseni je nejlepsi hlavne kdyz jde o to kdy bude SC 2 venku ja typuju pristi vanoce vsichni budou nateseni a kdyz bude venku driv tak budu smazittt hlava nehlava

Jata [ redakce ] - 05.08.2007 | 20:45   (odpovědět)

No vzhledem k tomu, e u to n?jakej ten ptek d?laj, tak j se taky k t?m optimist?m na prvn pololet 2008 ur?it? ?adm

Jetro [ redakce ] - 05.08.2007 | 20:41   (odpovědět)

Tak konecne jsem nasel dalsiho optimistu Ja taky verim v duben, aby to bylo presne deset let od SC1

Overwatch [ redakce ] - 05.08.2007 | 20:41   (odpovědět)

Rexxus: naivko

Rexxus - 05.08.2007 | 20:37   (odpovědět)

No mozna Blizzard prekvapi a vyda SC2 na jare ale asi ne...

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.