StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

22.10.2011 | 18:30 - Jata

N?kolik herních web? v?etn? zástupc? TeamLiquid.net m?li monost si popovídat s Chrisem Sigatym a Davidem Kimem o Wings of Liberty, Heart of the Swarm, eSportech, LAN ?i replayích. Níe si m?ete p?e?íst krátký souhrn toho nejzajímav?jšího:

 

Multiplayer

 

- Kdy je vytvo?ena n?jaká jednotka, pravd?podobn? bude nejd?íve bu? p?íliš slabá, nebo silná, jinak by nebylo moné ji adekvátn? otestovat. Tyto nevyváenosti by m?ly být do bety pry?.

- Jakmile na sebe Replicant p?evezme podobu n?jaké jednotky, bude mít k dispozici všechny schopnosti a upgrady i p?esto, e je protihrá? nem?l vyzkoumané. Nap?íklad nezamaskované Banshee napadne protosského hrá?e, ale ten pomocí Replicanta bude mít také Banshee, ale s moností se zamaskovat, take m?e útok op?tovat. To podle Davida Kima znamená, e p?edpokládat ur?it? jednotky je více mén? sou?ást strategi.

- Od bety Heart of the Swarm nejsme vzdáleni více ne rok, ale "jenom" m?síce.

- Blizzard u testuje intern? a také s hrá?i v Master lize.

- Beta test Heart of the Swarm pravd?podobn? poskytne mnohem lepší data ne ten Wings of Liberty, jeliko u je tady spousta profesionálních hrá??, kte?í jsou schopni se rychle p?izp?sobit.

 

Další herní prvky a Battle.net

- Chris Sigaty nep?edpokládá, e by se n?kdy b?hem celého cyklu trilogie StarCraft II do hry implementoval multiplayer p?es LAN. Je moné, e n?kdy v budoucnu, ale m?e to být za rok, nebo za t?i roky.

- Chrisovi se také líbí nápad s moností sledování her top hrá??, zatímco ?lov?k ?eká na svojí hru v eb?í?ku. Obecn? vzato by rádi b?ným fanoušk?m p?iblíili sout?ní scénu na Battle.netu.

- Na seznamu v?cí k ud?lání je krom? podpory klan? (p?idávání "jmenovek") také skupinové sledování replay?, které by m?lo být sou?ástí implementace v?tšího rozší?ení moností záznam? her na Battle.netu.

- Ono místo, odkud bude moné stahovat prémiový obsah a uivatelské výtvory, se má jmenovt Blizzard Arcade. Jednou z prvních v?cí na n?m by m?la být DotA.

- Monost ukládání multiplayerových her se zvauje.

- Vývojá?i také diskutují u monosti zvýšit maximální supply ze 200 v Custom Games, ale zatím ádné konkrétní plány nemají.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

yuna - 25.10.2011 | 00:34   (odpovědět)

A co na tom nechapes? Ok zkusim to jinak kdyz napr. na turnaji(myslim custom hra) crashne hra tak by se mela opakovat nebo kdyz treba spadne jen jednomu z hracu tak podle pravidel je bud win pro soupere nebo se opakuje podle okolnosti. Jde o to ze se bude po urcitem case hra ukladat a kdyz by hra spadla tak se naloaduje posledni save a pokracuje se.

Petr - 25.10.2011 | 00:07   (odpovědět)

Prosm, mete mi n?kdo vysv?tlit tuhle v?tu. Moc ji nechpu.
,,Monost ukldn multiplayerovch her se zvauje.,,

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.