StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

21.09.2011 | 08:16 - Jetro

Tak a je to tady. Další z velkých patch? je nyní dostupný a vy si jej tak m?ete skrz launcher hry stáhnout. Výpis zm?n a vylepšení je obrovský, take ne to všechno p?eloíme, máme tu pro vás p?eloené alespo? zm?ny v balancování, které jsou nejen na našem webu nejhorliv?ji komentované.

 

Zm?ny v balancování

  • OBECNÉ
    • Dohled jednotek na rampách byl sníen o 1.
  • PROTOSSOVÉ
    • Immortal (Nesmrtelný)
      • Dosah útoku zvýšen z 5 na 6.
    • Mothership (Mate?ská lo?)
      • Zrychlení navýšeno z 0,3 na 1,375.
      • Cloacking field (Maskovací pole) nadále nehalí jednotky okamit?, ale postupn? je do maskovacího pole p?idává (maximum 25 za vte?inu). Tím by se m?l zmírnit lag v moment?, kdy byla Mothership vyrobena.
    • Stalker (Stopa?)
      • Doba výzkumu schopnosti Blink (Záblesk) byl navýšen ze 110 na 140.
    • Warp Prism
      • Štíty zvýšeny ze 40 na 100.
  • TERRANI
    • Barracks (Kasárna)
      • ?as výstavby navýšen z 60 na 65.
    • Hellion
      • Poškození zp?sobované vylepšením Infernal Pre-Igniter sníeno z 10 na 5.
    • Raven
      • Rychlost Seeker Missile navýšena z 2,5 na 2,953.
  • ZERGOVÉ
    • Infestor (Kazivec)
      • Poškození zp?sobované Fungal Growth zm?n?no z 36 (+30 % proti obrn?ným) na 30 (40 proti obrn?ným).
      • Dosah Neural Parasite sníen z 9 na 7.
    • Overseer
      • Cena morfování sníena z 50/100 na 50/50.
      • Energetická náro?nost schopnosti Contamite zvýšena ze 75 na 125.
    • Ultralisk
      • ?as nutný na výrobu jedotky sníen ze 70 na 55.
Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

mara - 24.09.2011 | 15:25   (odpovědět)

cestina bude prosim?

Adridos - 23.09.2011 | 22:48   (odpovědět)

To pepek: Zadara ?
Nemus hne? rui?, alebo predva? svoj ?et, sta?, ak chvu po?k a oni to u vypatchuj na rove?, ktor sa ti bude viac p?i?. Ale ak nechce ... kudne podaruj xD

Edkkis - 22.09.2011 | 22:01   (odpovědět)

nice retard...

Edkiss - 22.09.2011 | 20:51   (odpovědět)

nerozumiem reci tvojho kmena

majkom - 22.09.2011 | 20:51   (odpovědět)

Evilbringer: plne ta chapem, tiez hram tossa))

Edkiss - 22.09.2011 | 20:44   (odpovědět)

To majkom: gumleague ftw

Evilbringer - 22.09.2011 | 18:32   (odpovědět)

2 Majkom: Prave no. Nejde o to, ze by znicili terrana, ale spis o to, ze muzou zatim znicit jeho spojence. 5 sekund je v tomhle dost dlouha doba a treba P se bude jen tezko branit 2x rush zerg moc dlouho. To pak jedine cannon fast (ale to zas neni jistota ze z pojede 6pool) a nebo wall kompletni (to je zas si znicit kus baze kdyz chce ven). Oboji celkem divny.

dant - 22.09.2011 | 18:16   (odpovědět)

ty jo to snizeni dohledu na rampu je docela znat...

majkom - 22.09.2011 | 17:29   (odpovědět)

Evilbringer: obdobne, hram v podstate vyhradne 2v2, kolega je teran, podla mna to bude mat nejaky dopad, najme ked chytis 2 z proti sebe

Evilbringer - 22.09.2011 | 17:15   (odpovědět)

Mluvim samozrejme o prodlouzeni stavby barracksu (spojenec je T).

Evilbringer - 22.09.2011 | 17:14   (odpovědět)

No jelikoz hraju hodne 2v2, tak vim jakej to muze bejt problem. 1v1 asi moc ne, ale 2v2 to udela hodne moc. (Jsem P hrac).

white_wolf - 22.09.2011 | 14:51   (odpovědět)

To Ronny:
ZERG
Infestor
Fungal Growth damage changed from 36 (+30% armored) to 30 (40 vs Armored).
Neural Parasite range decreased from 9 to 7.

O massive, tam nevidm ani zmnku...

Ronny - 22.09.2011 | 13:59   (odpovědět)

No nevm, ale na ofiku je msto snen range neural parasite napsan, e u nebude fungovat na massive

Olej - 22.09.2011 | 12:32   (odpovědět)

To Shibberius: vy delate jak by jste nestihli na 6 pool postavit rax a 2 depoty na exit??? a marina jedna s reapirem to potrili,tak vo co jde ?

easyyy - 22.09.2011 | 12:15   (odpovědět)

hele zkouel jsi nov ovlada?e, reinstal hry atd? takov ty zkladn v?ci a a pak se ptt a zakldat topic.-.

Shibberius - 22.09.2011 | 10:56   (odpovědět)

no k tomu 6-poolu to bude podla mna velmi map dependant... siroka rampa bude problem... ale pri klasickych to nebude take zle... zostane to postarom... scout bude potrebny rovnako dobre... rozdiel bude v tom ze ten marinak pride neskor, a teda rampu budu musiet drzat SCV a repairom... horsie je to zo zastavanim sa okolo mineralov... ale zas - zalezi na mape.

Drakan - 22.09.2011 | 00:32   (odpovědět)

hele blbnou nekomu textury ve hre jako me po tom paitchi??? Viz http://forum.starcraftcz.com/viewtopic.php?f=16&t=1621&p=27714#p27714

majkom - 21.09.2011 | 22:50   (odpovědět)

ja nechapem co zergovia placu, NP je oproti fungal neskoda abilita uprimne, NP takmer nevidim na BTnete, fungal skoro kazdu hru a terani s predlzenou stavbou barakou, lutujem ich, 6pool is coming

??? - 21.09.2011 | 20:29   (odpovědět)

Immortal LOL nadhera v praxi,konecne to neni stojici mrdka co ve predu musi dostavat nejvetsi zahul,peknej patch

Edkkis - 21.09.2011 | 19:16   (odpovědět)

LOL TAK S TIM NP TO TEDA POSRALI

VoiD - 21.09.2011 | 17:50   (odpovědět)

Helion se podle m? bude hrt dl , akort msto 2 ran budou pot?eba 3 njebo o helion navc

Evilbringer - 21.09.2011 | 15:20   (odpovědět)

A zapomel jsem na snizenou range visiblity na rampe - souhlas vsema.... proste vsema Snad uz konecne ten 4 gate trapnej nebude tak silnej v PvP. I s ohledem na zvysenej dostrel immortalu.

Evilbringer - 21.09.2011 | 15:16   (odpovědět)

2 Guderian: To znamena, ze kdyz to pouzijes treba na Warp prismu, tak muzes pouzit i tu abilitku kdyz se rozlozi, tak tam muzes portovat jednotky jako k pylonu... i kdyz nejak nechapu, k cemu to zergovi je...? Ani nevim o jinej jednotce, ktera by davala nejakou energii cemukoliv jinymu...? MOZNA to je mysleno i tak, ze kdyz to pouzijes treba na overlorda, ze ti prida 8 suply limitu... MOZNA ze jako kdyz timhle obsadis overseera/ravena/observera, ze budes mit jako detektor... Kdo vi. To jsem myslel ze uz slo ted, ale nedokazu si predstavit zerga, kterej by to pouzil treba na observera.

K patchi: Pre igniter byl overpowered uplne silene. Kdykoliv t dropnul 4 heliony s blue flamem, mel v podstate 100% sanci an uspesny zniceny alespon poloviny tezby. Kde uz si nejsem uplne jistej je to prodlouzeni stavby barracksu - to zas uvidime tisice 6 pool rushu...

Guderian - 21.09.2011 | 14:23   (odpovědět)

If a unit provides power, that power is temporarily transferred to a player using Neural Parasite.

todle nechapu, muze mi to nekdo vysvetlit ? ted stormy treba funguji kdyz kliknu na toho templare a todle znamena co?

sKopheK - 21.09.2011 | 14:16   (odpovědět)

pepek: vsechny zmeny byly zname jiz zhruba pred mesicem, jen snizeni dosahu neural parasite pridali nedavno. ted uz ti to nikdo nekoupi

Shibberius - 21.09.2011 | 12:38   (odpovědět)

To sevin... Ako myslim ze ostatne rasy na to tiez nie su zle, ale konecne nebude BF drop 4 hellionov tak nicivych

Shibberius - 21.09.2011 | 12:38   (odpovědět)

To sevin... Ako myslim ze ostatne rasy na to tiez nie su zle, ale konecne nebude BF drop 4 hellionov tak nicivych

Sevin - 21.09.2011 | 12:30   (odpovědět)

tak nevim co ud?l ten zven dost?el immortal?, ale to oslaben hellion? je asi v po?dku protoe dn jin rasa nem tak ni?ivou jednotku, kter by mohla takhle rychle vymtit vechny t?i?e. Jako terrana m? to moc net?, ale kdy to vezmu objektivn?, tak je to asi sprvn?, ale zase to asi ubere na kvalit? hry mon a taky se hellionu u moc pouvat nebudou si myslm

pepek - 21.09.2011 | 11:00   (odpovědět)

sku** blizzard, koncim s sc2, s tema patchama to uz moc prehanej
kdo ma zajem o sc2 ucet tak napiste

Floyd - 21.09.2011 | 10:46   (odpovědět)

Mazec Helioni pujdou do haje
immortaly uvidime vice asi
a infestor to je dobre ze mu to ubraly ten dosah-zerg to bude mit ted o mhohem tezsi

GL

hass - 21.09.2011 | 10:00   (odpovědět)

raab dik za info, bez teba by som to nevedel

Raab - 21.09.2011 | 09:56   (odpovědět)

Hass: Ty jsi ale hloupou?kej st? si dat instalaci patche a precist si to :*

Jetro [ redakce ] - 21.09.2011 | 09:40   (odpovědět)

Asi oba vychazime z jinych zdroju, protoze na tom oficialnim to tam je.

hass - 21.09.2011 | 09:25   (odpovědět)

#ZERG
Infestor


Fungal Growth damage changed from 36 (+30% armored) to 30 (40 vs Armored).

Overseer
Morph cost decreased from 50/100 to 50/50
Contaminate energy cost increased from 75 to 125.


Ultralisk
Build time decreased from 70 to 55.


nic o NP tam nie je

Jetro [ redakce ] - 21.09.2011 | 09:20   (odpovědět)

To hass: Z oficialniho (viz zdroj).

hass - 21.09.2011 | 09:10   (odpovědět)

infestor ma znizeny dosah? neviem veru z akeho zdroja cerpate info..

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.