StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

StarCraft II Beta - Patch 17 (verze 0.20.0.16036)

14.07.2010 | 08:01 - Jata

V noci Blizzard uvolnil pro betu další patch, podle vyjád?ení Xordiah byla v?tšina z t?chto oprav chyb ur?ena p?vodn? pouze pro interní testování, ale omylem se dostaly do ve?ejného testování, a tak bylo t?eba vrátit zm?ny zp?t:

 

Opravy chyb

- 250mm Strike Cannons u nemohou úto?it na skryté cíle.

- ?as pot?ebný pro stavbu Barracks sníen z 65 na 60 vte?in.

- ?as pot?ebný pro stavbu Bunkeru sníen z 40 na 30 vte?in.

- Zrušení p?em?ny Baneling? nyní vrací jen 75 % p?vodní ceny, stejn? jako u p?em?ny ostatních zergských jednotek.

- Dosah Hellionu sníen z 6 na 5.

- ?as pot?ebný pro vycvi?ení Reapera sníen ze 45 na 40 vte?in.

- ?as pot?ebný pro vycvi?ení Zealota sníen z 38 na 33 vte?in.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Baron - 15.07.2010 | 21:48   (odpovědět)

A 2v2 T+Z ses v hajzlu ale pak. Dva loty ti sejme reaper, stalkera lingove... A spojenec si kanonuje bazi. GG.

Lojza - 15.07.2010 | 17:43   (odpovědět)

Baron -> bohuzel ted nehraju, pac jsem do nedele na dovoleny, takze nemuzu soudit, jak je to ted hrozny s tim, kdyz se zrychlila vyroba reapera, ale obecne platilo, ze ubranit reaper rush se dalo 2 zpusobama:
Jednak slo stavet fast forge plus veze, ale tam je problem, aby to na 1 pylon a 2 veze pokrylo celou bazi, vcetne toho pylonu - to nekde jde, nekde proste ne, zalezsi na mape. Tam, kde to jde, je to pomerne ucinne, ale zase je to na houby vzhledem do dalsiho vyvoje.
druha varianta a rekl bych, ze ta spravna je postavit fast lota, prilitne reaper zhruba kdyz se udela lot , a pak je potreba ho nahanet tim lotem a probama a mikrovat jak silenej (coz je neco pro me s mym APM 40) a umikrovat to, nez se vyrobi stalker. Obvykle to vychazelo kliknout tam jeste 1 lota. Pocitam s tim, ze prijdu o oba loty a tak 2-3 proby, ale az to odrazim, jsem na tom pomerne dobre, protoze T je v tu chvili dosti specializovany,a moc toho neudela. Postavim okamzite jak to jen jde 2 veze do tezeni, cimz eliminuju maraudery a jdu do vzduchu.
Samozrejme kazdy to hraje jinak, ale ten zacatek - udelat lota a umikrovat to s par probama - to je zaklad.
Myslim, ze sve by k tomu mohl napsat Chick, videl jsem ho kolikrat, kdyz hrajeme 2v2 , takhle umikrovat reaper rush docela v "pohode"

Pralev - 15.07.2010 | 17:38   (odpovědět)

Baron: Absolutn souhlas.

Od druh fze jsem si vechny TvP povodil jako nic, vyloen? vsm?ch (a to i bez Reaper? :o) ) a skoro vechny PvT prohrl :o)

Lojza - 15.07.2010 | 17:36   (odpovědět)

Canony jednoznacne ANO, ale zalezi na stylu, kterym to kdo hraje..Ja hraju uz leta vsechny strategie "ze zabezpecene obrany" , takze stavim obvykle prvni pylon hned do vchodu a velice rychle delam veze - pokud ocekavam zerling rush, stavim pylon, kovarna, Gw, vez - a nestydim se za to Stavim to tak, aby tam byla dlouha uzka cesta, takze probehne jen 1 jednotka, a tam se to da zastavet klidne i kdyby 2-3 probama, zerlingove neprojdou a vez to ustrili..
V extremin pripade na male mape stavim klidne i 8 pylon 8 forge , 2x vez s tim, ze totalne zastavim vchod, a pak pokracuju tim, ze delam vzduch, tedy vubec zadne pozemni, ale to je proste podle toho, jak se situace vyvine
Rozhodne vez do vchodu muze zachranit celou hru, resp dve veze urcite

Baron - 15.07.2010 | 17:34   (odpovědět)

2 Ondra: Tam si nejsem jistej ze by ti to pomohlo. Photon se stavi s forgem jeste dyl nez gatka s lotem. Navic na lota muzes dat alespon chrono boost. Spis si myslim, ze v takovyhle situaci bych se treba vykaslal na to, stavet gatku nekde na rampe, ale naopak co nejbliz k nexu, abys mel pylon co nejvic krytej a mohl jsi v klidu hlidat tezbu, misto toho, abys behal s lotem mezi tezbou a pylonem, kterej ti neustale okusuje a tim padem nebranis vlastne ani jedno.

Ad Reaper: Kazda druha lama za terrany ted jezdi zas proxy Reaper rush. Bohuzel uz i v platine/diamondu. A proc? Protoze tohle protoss ma sanci ubranit jen za predpokladu, ze Terran neumi moc ovladat unitky, protoze ten reaper znici pylon driv, nez se vubec stalker vyrobi i s chronoboostem. Udela dva reapery a switchne na maraudery = gg. Nevim, ale prijde mis tupidni celkove ta jednotka Reaper. Proc muze reaper skakat na cliff, kam nevidi, kdyz stalker se tam blinknout nemuze a jeste k tomu potrebuje research? Pokud nekdo namitne, ze stalker se muze portnout treba na LT na rohovy expy, tak... nemuze. To zrusili poslednim patchem taky (i kdyz to tam neuvedli). Takze me prijde T docela vs P OP jak krava po dobu prvnich 10 minut hry. Pak uz protoss ziskava mirne navrch diky kombinaci vsech jednotek ktery ma k dispozici (samozrejme se bavime stale o Terranove MMM kterej mu staci v podstate uplne na vsechno).

doubleflip - 15.07.2010 | 17:13   (odpovědět)

te? jsem si to dal ten build, a za 5 minut dval terran gg

doubleflip - 15.07.2010 | 17:06   (odpovědět)

mimochodem kdy je ?e? o reaperovi, tak je hezk 11scv, ?ekat na 400 minerl?, mezitim je tam scout, kterej pak jede hledat proxy a hned jak mam 400 min tak rafin+2x baracks, rafin, supply,tech laby a u to mastim podle situace, bu? reap + vylepen v tech labu, nebo marau.

Ondra - 15.07.2010 | 09:00   (odpovědět)

Stavite nekfo vubec za tosse Forge a Photon canony ?
Je to sice drahy ale na Decene kdyz jsem to jel FFA, tak mi pribehl z blizzsiho mista zerg se zerglingama, driv nez jsme udelal zealota.
takze asi 8 P F G PC Z ...

easyyy - 14.07.2010 | 23:44   (odpovědět)

jeste dotaz.. nebo spis prosba, potreboval bych odkazy na replaye dnesniho matche whitera vs tlo ale aby tam nebyl videt vysledek.. ted jsem dosel z prace a chci to sledovat v nevedomosti

easyyy - 14.07.2010 | 23:43   (odpovědět)

asi tak.. reaper rush je, ze posles hned na zacatku jedno scv delat co nejbliz raxe.. ja je stavim hned jak mam 150 at je scv kdekoliv.. od zacatku nestavis scvcka..a jedes jen reapery a postavis bunkr v jeho bazy.. pak az zacnes delat scv.. kdyz mi znici reapty, scv a bunkr pisu gg.. pak uz nemam sanci se rozjet.. ja mam 8 scv a on hafo

Lojza - 14.07.2010 | 23:22   (odpovědět)

To Pralev: Cece ty si asi predstavujes Reaper rush jinak, nez ja ) Ja ti popisu, cemu rikam reaper rush:
jedu 9 pylon, 12 gateway, zacnu stavet cyber core a po 10 sekundach mam v bazi reapera. To znamena, ze se mi jeste zdaleka nedostavel cyber core a je tam. TOMU ja rikam reaper rush....A ted vcil mudruj tou tvou metodou, co se stane.Povim ti, co se stane - budes mrtvej
Co s tim? Delam precejen 1 zealota, kterej zdrzuje, nez se casem vyrobi stalker. Mezi tim to tam nejak pobiham s tim 1 lotem a par probama. Obvykle 2-3 proby lehnou. Vyhoda po ubraneni je, ze ten clovek nema nic zajimavyho, muze delat tak mozna dal reapery a maraudery, coz mi je pak uz jedno, protoze ho znicim vzduchem. Ale opravdu to co popisujes ty, to neberu jako reaper rush

Pralev - 14.07.2010 | 22:51   (odpovědět)

nemehla: Jsem ty tv posty ?etl znovu a asi by se ode m? sluelo dodat, e Reaper rush ?ekm od Terrana v PvT VDY, take ten build je bohuel vdy stejn, dn msto pro variaci, scoutovn v tomhle ohledu nehraje roli (a?koli kdybych vid?l, e jede 2 Raxy pln? bez plynu, asi bych tam pr Zealot? p?idal, ono se pak mass marinou blb? kituje Zealoty, kdy do t?ch Mari?k? st?l Stalke?i a kdyby nekitoval a st?lel po Stalkerech, tak to Zealoti rozkrj; ale to u je sp takov theorycrafting, mass Marine rush jsem zail n?kdy v prvn fzi bety jednou a stejn? jsem to dal docela v klidu, v PvT m? trp EMP a ne takovhle koniny).

Pralev - 14.07.2010 | 22:47   (odpovědět)

Jo n?kde v tom popisu se mi ztratil druh Assimilator :o)) Ono pak u ty penze p?kn? vychz, neustl chronoboostovn vroby Prob d?l obrovsk rozdl v p?jmu v t po?te?n fzi hry.

Pralev - 14.07.2010 | 22:46   (odpovědět)

nemehla: 9 Pylon, 12 Gateway, zhruba jak vychz penze Assimilator (ten si nepamatuju p?esn?, d?lm ho ve chvli, kdy mm penze na n?j i na Probu, aby Nexus nezahlel, p?i?em od pvnho Pylonu si vrobu Prob neustle chronoboostuju), hned po dostav?n Gatewaye Cybernetics core, po chvli druhou Gateway, hned po dostav?n Cybernetics core prvnho Stalkera. Pokud Reapera vyloen? ?ekm (jak pe - nenajdu Barracks v jeho mainu apod.), chronoboostnu si toho Stalkera, ale obvykle to nen zapot?eb.

Zealota samoz?ejm? v?bec ned?lm. K ?emu? Dokud nemm Sentry s FF nebo Charge, jsou mi proti Terranovi v prvnch minutch hry Zealoti pln? k prdu, kitovateln pln? vm.

Popravd? se mi nestalo, e by na m? p?iel 1 Marauder s vyzkoumanma Concussive shots a j m?l jen 1 Stalkera (take by si m? povodil), tak nem?u kvalifikovan? odpov?d?t na tuhle variantu :o)

nemehla - 14.07.2010 | 22:11   (odpovědět)

abych to upresnil barack je schovany nekde pobliz tvoji baze coz neuvidis jedes speh do jeho base a on to ma nekde u tebe skoci reaperem a mas zealota,vidis ze tezi plyn,nevids barack v jeho base reknes reaper,prijde marauder,vic nez jednu gateway nemuzes mit v tu dobu aby jsi se dostal na stalkera,takze mas toho stalkera a prijde marauder a mikruje a nemuzes vyhrat,tak mi poradte,rad se priucim

nemehla - 14.07.2010 | 22:08   (odpovědět)

To Pralev: mi popis tvuj buld? Proti Teranovi co jede reapery kdyz nevidis na zacatku ze jede reapery,kdyz ma nekde ve stinu ma schovany barrack,vidis jen ze stavi plyn v bazi postavis zaleota a jsi v riti,postavis stalkera a jsi v riti prijde marauderem a stavi ti tam bunker,co udelas??? nic

Pralev - 14.07.2010 | 21:34   (odpovědět)

Ehm, no j jsem tedy nezail, e by m? Terran fast Reaperem jakkoli zdrel nebo zpomalil, protoe jsem vdy Stalkera m?l d?ve, ne p?iel Reaper. Asi m patn build :o)

nemehla - 14.07.2010 | 21:31   (odpovědět)

k tomu dela za tim hned maraudery a ja muzu psat tak gg a konec hry parada

nemehla - 14.07.2010 | 21:30   (odpovědět)

ME to sice jede,ale nechapu proc porad zrychluji vyrobu reaperu,jako Toss nemuzu udelat nic jineho nez stalkery,to ze mi zealota snizi na 33s asi moc nepomuze kdyz reapera nechytnu,kdyz udela reapery,takze musim delat stalkery,vidim ze tezi plyn a vylepsuje barack,udela,reapera nyni snizeneho o 5s a samozrejme da nekde barack hned u me,snizeno o dalsich 5 s to uz je 10s a skoci mi hned do base a zpomali me na to aby mel hned na zacatku vyhodu,takze v klidu nemuzu rozjet tezbu a je to strasne nefer,takze ne jen ze se clovek musi pripravit na zerga rush ,ale tedka uz i Terana,je to strasne nevyrovnany ten start hry a oni to jeste snizi,parada.

MATRIXXXL - 14.07.2010 | 18:00   (odpovědět)

me to po pri kazdem hran sekne a hodi do winu a sent bug report. lol fakt super patch

kubbing - 14.07.2010 | 15:14   (odpovědět)

Ahoj, uz mi to jede kdyby nekdo chtel zahrat SIlver/Bronze tak Kubbing/393

phox - 14.07.2010 | 14:35   (odpovědět)

To Slagon: ee, nevim, ale mam to taky a asi fsichni, takze nejspis naka uzdrba ?i p?ed?lvky.

Slagon - 14.07.2010 | 14:28   (odpovědět)

Zdreavm. Od dnenho patche se mi nejde nalogovat do hry - vdycky zadm jmno a heslo, pak se ob?v obrazovka s profilem a dm enter a vdycky m? to hod zptky do t p?ihlaovac. Nevte n?kdo, co by s tm mohlo bt?

Baron - 14.07.2010 | 12:48   (odpovědět)

2 Pechic: no vzdyt. Ja vim ze to je kvuli tomuhle. Jen rikam, ze pak to pusobi docela vtipne To je asi jako zahrabavni zergu do betonu nebo do zeleza

Shang - 14.07.2010 | 12:36   (odpovědět)

Take jedem zase proxy!

Pechic - 14.07.2010 | 12:31   (odpovědět)

To Baron: Je to mon proti logice, ale kdyby vechno co je ve h?e m?lo bejt podle logiky. Tak by se potom ta hra nemohla balancovat. To e nepodleze pod kasarnama, ale pod zasunutyma suply, je kuli balancovani. Protoe to by pak bylo hrozne siln, kdyby zahraban jednotka mohla p?ez wall, kdy se j zachce.

Tyfal - 14.07.2010 | 12:29   (odpovědět)

no bud to m nejakou spojitost s tm patchem, nebo docela aj mon e s WoWkem sice nevm jak, ale kadou st?edu dopoledne je udrba serveru WoWka.... treba to ma na to vliv

phox - 14.07.2010 | 12:27   (odpovědět)

same same problem whit logim... co to zas klici v blizzardu delaj

Paterik - 14.07.2010 | 12:15   (odpovědět)

Mm takov dojem, e si s tm chlapci hraj u trochu moc. Pokud cht?j vechno balancovat na desetiny vte?iny, tak nebudou hotovi nikdy.

Tyfal - 14.07.2010 | 11:54   (odpovědět)

Same same, ...

kubbing - 14.07.2010 | 11:46   (odpovědět)

To Bzyuck: To Helmut: stejny problem...

Helmut - 14.07.2010 | 11:40   (odpovědět)

To Bzyuck: som natom podobne xD

Bzyuck - 14.07.2010 | 11:32   (odpovědět)

Ma nekdo stejny problem jako ja? dam jmeno heslo a pak se chcu lognout dam enter a vyhodi me to zpet na menu kde mam dat heslo a porad dokola

Baron - 14.07.2010 | 10:23   (odpovědět)

2Pralev: to uz bylo v prvni fazi. I kdyz me to taky prislo dost uhozeny, proc kdyz ty jednotky vidim, na ne nemuzu strilet. Fakt je, ze by v ty chvili bylo lepsi je nevidet vubec.

Ono celkove logika ve hre jde dost stranou diky nekterejm vychytavkam (nerikam ze to neni logicky vzhledem k vyrovnanosti, ale logika je pak vazne vtipna). Jako napriklad tohle:

Proc zahrabanej roach, kterej se muze pod zemi pohybovat, nemuze lezt pod Terranskyma budovama jako je Barracks, Factory a Command Center, kdyz tyhle budovy jen stoji na zemi, coz je jasny vzhledem k tomu, ze muzou liftnout. Jeste vetsi paradox je pak ve chvili, kdy Roach proleze pod supply depotem, ktery je zasunuty v zemi = logicky by pod nim prolezt nemohl, ale uz neproleze pod supplem, kterej je venku

phox - 14.07.2010 | 10:14   (odpovědět)

vam to jede po tom patchi ???

kubbing - 14.07.2010 | 10:11   (odpovědět)

Me se stala zajimava vec v ZvZ matchupu. Utocil jsem lingama a protivnik udelal surround svyma dronama kolem svoji kralovny. Klasicky atack-move nato nezabira, protoze lingove se pak motaji kolem a kralovna je pomalu sundava... Je potreba zacit focusovat drony obklopuciji kralovnu...

Pechic - 14.07.2010 | 10:10   (odpovědět)

To Pralev: Myslm e to bylo u d?ve, ale m to sovj vhodu, v ?im po tob? jde, take odejde p?iprav se na to co tam m a je to.

- 14.07.2010 | 10:00   (odpovědět)

z?stal aspo? bonus pro jednotky na cliffu?...

Koras - 14.07.2010 | 09:46   (odpovědět)

Ide vam lognut do BAttle net ACc mne pise ze This service is not available..nwm asi maji vypadok

Pralev - 14.07.2010 | 09:18   (odpovědět)

PredY: Jo a to je prv? p?kn? na ho*no, rad?ji bych je v?bec nevid?l, takhle to akort d?l zmatky, e mm dojem, e je n??m vidm.

Je to a od druh fze bety nebo to bylo u d?ve? Nikdy d?v jsem si toho toti neviml.

PredY - 14.07.2010 | 09:08   (odpovědět)

pokud nemas vision tak nahoru strilet nemuzes, i kdyz se ti ty jednotky "ukazuji"

Unkwas - 14.07.2010 | 09:00   (odpovědět)

To Bubba: bohuel nepouiva ud?lal mi to pakrkat Zerg..a zadneho "scouta" u mne nem?l..ale beru to jako jet? takov d?tske nemoci

Bubba - 14.07.2010 | 08:57   (odpovědět)

To Unkwas: A nepouv t?eba v t chvli radar? J takhle siege tank?m sem tam pomhm

Unkwas - 14.07.2010 | 08:47   (odpovědět)

To Pralev: mne se ob?as stane v?c naprosto opa?n : jednotky protivnka st?leji na cliff i kdy na n?j evidentn? nemohou vid?t..Nebo Siege Tank ob?as st?el kam nevid...Snad bude v pln verzi opraveno.

easyyy - 14.07.2010 | 08:46   (odpovědět)

zisi co jsem to vyplodil.. vidim je ve stinu, ale znicit je nemuzu.. tak..

easyyy - 14.07.2010 | 08:45   (odpovědět)

to se mi stava taky .. ze je vidim jakoby ve stinu, ale vidim a znicit nejdou..

Pralev - 14.07.2010 | 08:36   (odpovědět)

Btw v?era se mi stala nep?jemn v?c - vid?l jsem jednotky nep?tele na cliffu, on do m? st?lel, j do n?j nemohl. Je to n?jak nov bug nebo feature? Stalo se to jet? n?komu?

Bylo to dost nep?jemn, protoe jsem samoz?ejm? n?kolik vte?in myslel, e ty jednotky n??m vidm (nap?klad aktivovanou Xel'Naga watch tower nedaleko), tak jsem se je snail zam??it a op?tovat palbu, ale moje jednotky se jen motaly dole a st?let nemohly.

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.