StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

02.06.2010 | 15:09 - Jetro

V poslední dob? se nedílnou sou?ástí kadého nového patche stává situa?ní zpráva, kde se m?eme do?íst, co Blizzard vedlo k aktuálním zm?nám. Nejinak je tomu i te?, a my vám tuto zprávu poprvé p?inášíme p?eloenou.

 

Rádi bychom pod?kovali všem, kte?í se ú?astní testování hry StarCraft II. Váš podíl na sou?asném stavu bety je obrovský. Kadá hra a kadý hrá?, který se aktivn? ú?astní, má dopad na pokra?ující balancování hry. Kadá odehraná hra nám dává nahlédnout na moné silné a slabé stránky r?zných jednotek a ras.

I kdy se blííme ke konci této fáze testování, stále pot?ebujeme vaši ú?ast a zp?tnou vazbu na naše poslední balan?ní zm?ny v rámci 14. patche. Stejn? jako v p?edchozích zprávách, tak i te? jsme si našli ?as, abychom vám vysv?tlili trochu více aktuální provedené zm?ny a co si o nich myslíme.

Viking - Poškození pozemními zbran?mi sníeno ze 14 na 12.
Poškození, které zp?soboval Viking, bylo sníeno, aby byl na zemi o trochu mén? efektivní. Hromada Viking? byla v pozd?jších fázích hry o trochu siln?jší, ne bychom cht?li. Vikingové také byly velmi dominantní v zápasech TvT, take testujeme, zda toto malé sníení poškození povede k tomu, aby se další jednotky dostaly více do pop?edí.

Archon - ?as nutný pro trénink sníen ze 17 na 12.
Archoni se nyní mohou spojovat o trochu rychleji, co by mohlo být prakti?t?jší v prost?edních fázích hry.

Ultralisk - Odstran?no vylepšení Anabolic Synthesis. - Zvýšeno zdraví ze 450 na 500. - Zvýšena rychlost z 2.25 na 2.9531.
Ultraliskové byli posíleni tak, aby jim jejich vylepšení rychlosti bylo dáno ji od za?átku a aby byli o trochu více odolní ve velkých bojích. Tohle m?e nebo nemusí sta?it na to, aby byl Ultralisk ultimátní jednotkou, jakou bychom cht?li, aby byl. V jeho testování budeme nadále pokra?ovat.

Infestor - Rychlost pohybu p?i zahrabání zvýšena z 1 na 2. - Odstran?no vylepšení Peristalsis.

Roach - Odstran?no vylepšení Organic Carapace. - Vylepšení Tunneling Claws zvyšuje nyní také rychlost regenerace p?i zahrabání z 5 na 10.
Zergové mají mnoho rozli?ných vylepšení. Roach a Infestor mají oba po t?ech. Sníili jsme a zkombinovali tato vylepšení, aby jednotky o trochu posílily nebo, chcete-li, abyste museli koupit mén? vylepšení ke kompletnímu rozvoji svých jednotek. Také jsme sníili energetickou náro?nost n?kterých schopností Zerg?, které se moc nevyuívaly. Tyto schopnosti budeme nadále monitorovat.
Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

myrec - 04.06.2010 | 11:34   (odpovědět)

To Baron: ked switchuje z hydra roach tak to musi byt uz pekne zufaly a vobec to nieje jednoduchy switch aj ked mas pravdu pre tossa je to smrtelne pretoze nema nic dost silne pozemne proti vzduchu... ale keby mal tak by sa tym vlemi narusil balance a cannon v tazbe vie urobit dost vela ale nie sam .. ked sa bitka 20 muta proti 20 phoenixov odohraje nad nim tak ostane odhadom tak 10 phoenixov aby bojovali dalsi den... co mi pride ako dost velka vyhoda (prisiel o 1000 vespenu zerg o 2000) a ano ZvP je o map contorle... obivde rasy maju relativne dost velku mobilitu (warp in a relativne rychel jednotky vs creep, nydus) takze by som sa mass muta az tak nebal.
a k teme o HT: HT vedia pekne zavarit mutaliskom... a nie v chvilach na volnom priestranstve ale skor myslim niekde kde muta nemozu odist.. napr. blizko vlastnej hatch ktoru neopustia lebo chcu aby si ju neznicil alebo nad tovjou mainktoru chcu znicit... a nezabudaj muta stoji 100 vespenu to je velmi vela na toa ko rychlo zomieraju

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 04.06.2010 | 10:44   (odpovědět)

Lojza : jene kdy on jede mass mutalisky, tak t? nikdy nenech ud?lat carriery a MS )))
A zerg ma rozhodne co udelat, kdyz jenom branis, zabre a vytezi celou mapu a pak na tebe vrhne 20 brood lordu )

baron : s efektivitou kanony bych nesouhlasil. Kanony maj slunou damage, slunej dost?el a dost vydrej. Akort samoz?ejm? jeden neubrn 18 mutlaisk? a kdy tam d t?i, tak si utratil 450 za n?co, co se v?bec nemus z?astnit bitvy a kdy to ud?l u 2 nebo 3 exp, tak si prohrl )

Baron - 04.06.2010 | 08:12   (odpovědět)

Ja nerikam, ze me davaj mass muty Nerekl sjem to nikde tady - jen jsem rekl, ze kdyz se k tomu uz Zerg dostane, tak je to vetsinou GG pro tosse. Obzvlast kdyz na to switchne z nejakyho komba hydra + roach, protoze Toss v ty dobe ma tak jednu stargatku, ze ktery delal dva phoenixe na otravovani, nebo dva void raye.
Cannon v tezbe... To je imho dobry tak pro okrasu. Vzhledem k jeho nulovymu dostrelu do vzduchu a jeste mensi vydrzi, je to vazne budova tak za wall na zacatku proti ling/roach rush, kdyz jedu fast expu.

Osobne se snazim zerga co mozna nejvic tlacit, abych mu ty muty nedovolil, ale to samy se snazi delat zerg ze ano. Takze prvnich 10 minut je dost o harrasu a pak prichazi tech. A tam zalezi na tom, jak a na co kdo techne a co bude vedet o cizi bazi (observer/overseer). Z ma ale mirnou vyhodu, ze muze spire stavet prakticky kdekoliv na expach. Toss sice v podstate taky, ale dost tim riskuje, protoze dobrej z si hlida mapu lingama, coz je v podstate idealni scoutovaci jednotka.

myrec - 04.06.2010 | 02:10   (odpovědět)

2 Baron: pred restartom som bol top gold... potom som mal skusky a od vdety som nehral.. takze match by som isto prehral, ale vlemi sa mi stavalo ze phoenixovia mutaliskov davali fakt velmi rychlo... a ano mas pravdu ze ich mozem mat viac a skor.. ale co stavaju tvoje gateway ked ja stavam muty ? .. ja stavam muty a chcem robit harrass tvojej tazby... ak o tom vies tak par cannon do tazby a hlavne zautocit... ked som niekedy vyhral s mass muta tak to bolo rpeto lebo on namiesto toho aby siel s immortalmi a lotmi na utok tak s nimi behal popod muta (ok ok snazil sa zabit mojich par lingov ale potom ostal stat.. a ked sme si navzajom vyzabijali phoenixov a muta tak on kym postavil novych ja som mal novu armadu... preco mi vsak dovolil nezaplatit krvou za to ze som mal len mutaling...

Pralev - 04.06.2010 | 01:57   (odpovědět)

*vyut mobility :o))

Ten edit p?sp?vk? by to fakt cht?lo :o)

Pralev - 04.06.2010 | 01:56   (odpovědět)

mauriicio: Na muty by m? hzet storm ani nenapadlo, to nem smysl. Jednak ?lov?k s tm mus fakt um?t m?it (je to n?kde zhruba mezi jednotkou a stnem, 3D sux :o) ) - a?koli ono se zobrazuj jednotky ?erven?, kter tm budou zasaeny, jene sthej tam n?kolik vte?in blbnout se zam?enm :o))). No a jednak muty jsou tak rychl, e z toho stormu odlet tak?ka instantn?.

Up?mn? ?e?eno nehraju s pln? top hr?ema, momentln? jsem v Diamantu (a?koli si myslm, e tam nepat?m a e ve full verzi tam nebudu ani nhodou), ale zase s plnma lamama taky ne a u nepamatuju, kdy m? n?jakej Zerg s mutama dal. Phoenixov to vdy po?eili, ve v?tm mnostv pak prost? d?v ?i pozd?ji dojde na v?t bitvu, kdy se k t?m Phoenix?m p?id i n?co na zemi (Stalke?i + Sentry, p?padn? i n?jakej ten Archon).

V PvZ mus IMHO Zerg bt prost? stran? agresivn, vyut mobily, p?eexpovat a p?emacrovat tosse, nenechat ho moc vylzt, mt perfektn mapcontrol a vyut ho. A ne hledat n?jak neporaziteln strategie nebo jednotky (jako t?eba mass muty), protoe on ten Protoss prost? m na vechno n?jak countery.

mauriicio - 03.06.2010 | 22:29   (odpovědět)

Ad muta vs psistorm: V jednom videu PvZ se Protoss pokouel hodit na muty asi 10+ storm?, p?itom muty celkem beze snahy unikly nepokozen. Jeho chyba byla, e hzel stormy NA muty, ale oni jsou jako ltajc jednotky kousek pod svm obrzkem. Jen m? napadlo, zda nen chyba v tomhle?

Baron - 03.06.2010 | 21:52   (odpovědět)

2 Lojza - nerekl jsem, ze dojit na 200/200 te encha jen lama - prave naopak - paradoxne souboj lepsich hracu vypada tak, ze prcnich par minut tezkej harras a pak se to na nejakejch 10-15 minut uklidni, oba massujou gatky/hatchky/barracksy/factorky, za obcasnyho pruzeni soupere... a v podstate se pak pomele limit. Ale urcite te lepsi souper nenecha ject limit carrieru proste. O tom me nepresvedci snad ani replay

Lojza - 03.06.2010 | 21:09   (odpovědět)

sorry za preklepy..nekdy napisu slovo, ktere nema s puvodnim nic spolecneho ) skoda, ze nejdou editovat vlastni prizpevky

Lojza - 03.06.2010 | 21:08   (odpovědět)

Baron -> mno priznam se, ze pokud udela zerg ciste mutalisky, tak jsem pomerne stastnej. Proti ciste mutaliskum se da jet za P minimalne 5 veci, zalezi v jake fazi hry.
Faze pocatecni - fenixove. Od te doby, co strilej i kdyz letej pozadu, to mutama nejde dat..Ja pokud hraju vs zerg, snazim se dostat do situace, kdy delam cariery + kolosy + MS. Pokud ma ciste jen mutalisky, tak papa lala, vubec se nechyta ani nepatne (docela bezne pak finalni bitka vypada tak, ze bezi jeho 200/200 na moje 200/200 a zbyde mi tak 160-170 a jemu nic. MS resi kazdy problem...
Mass stalekti vubec netusim, protoze jsem to v zivote neudelal. Co se tyce templaru, tak holt je potreba s nima hrat chytre - zazil jsem krasny okamzik , kdy jsme hrali 2v2 a hra se zdala relativne prohrana, ale nastal 1 sikovny vortex a ve chvili, kdy se to z toho vortexu vracelo, tak tam letelo asi 20 stormu, a nez to nekam uteklo, bylo to mrtvy, gg....
U me osobne se projevuje zvlastni paradox, ze zatimco v SC1 byl templar moje nejoblibenejsi jednotka ze hry, tak v SC2 jsem prisaham snad nespostavil jedinyho, a to mam odehrano par set her. Budu se muset nejak preorientovat ale kdyz me to zatim vychazi s jinejma jednotkama no...
Dale tu byla myslenka, ze na 200/200 me necha dojit jen lama. Hral jsem vzdycky ty nejvyssi ligy, takze predpokladam, ze tam zas az tolik ty lamy nejsou. Ale ja jsem holt zvyklej hrat "aktivni obranu" , to znamena v mem podani neco jako Void rush, kdyz se nepovede tak neutocim, jen branim, odrazim nejake pofiderni utoky, a syslim kolosy & cariery ) On zerg trebas nema moc co udelat - kdyz si to clovek brani, ma tam par vezi, par sentry na pokryti vchodu a podobne - neni to lehky tam poslat neco super pruraznyho.
Btw nerikam, ze jsem nejak extra super dobrej...v diamond mam ted neco drobne nad 50% , kdyz bych vyloucil obcasne vypadky netu, tak slabe pod 60%.

Baron - 03.06.2010 | 20:22   (odpovědět)

2 Unimatrix - vsimni si, ze sem neudelal ani Robotics... Protoze uz sem byl tak rozjetej, ze i kdyby me znicil 3 expy treba Bansheema cloaknutejma nebo tak, tak bych stihnul v klidu postavit 5x robotics A v podstate jsem ho chtel jen premassit, coz se povedlo - neco znicil a hned limit. Na druhou stranu to byla diky tomu si myslim docela pekna hra na koukani

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 03.06.2010 | 20:06   (odpovědět)

Baron : pro? si na toho terrana jel gateway only ? Kdy on jel p?edevim maraudery a tanky + marinu. dn ghosty, dnej vzduch. Jako d?lan pro immortaly

Baron - 03.06.2010 | 18:58   (odpovědět)

Asi zalozim taky vlakno na foru neco jako baronovi replaye Pralev uz je tam slavnej,t ak to taky zkusim

Baron - 03.06.2010 | 18:56   (odpovědět)

2 doubleflip: njn - dal me asi trosku moc prostoru

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 03.06.2010 | 18:56   (odpovědět)

Baron : j to zkouel v unit testeru a nemm pocit, e by na bitvy s 10 letcema a vc m?lo vliv n?jak mikro. Nem?e efektivn? focus fire, on sice jo, ale moc mu to nepom?e.
A hlavn?, kdy m 20 mut?, tak to u mus dvno v?d?t a mus si ohldat tu t?bu no.
Ale souhlasim, e protoss?m chyb n?jakej plo?k, kterej by efektivitu mut? snioval, kdy u jich sou mraky - v SC1 to roli plnil corsair.
On mut? sice zvldne vyrobit hrozn? moc najednou, ale jenom teoreticky... prakticky by musel mt nat?eno 2000/2000, aby jich mohl najendou ud?lat 20, co mt nebude

doubleflip - 03.06.2010 | 18:50   (odpovědět)

to baron, dval jsem se na ten replay, jako terran teda musim uznat e jsi na n?j byl velmi okliv, fuj

Baron - 03.06.2010 | 18:49   (odpovědět)

2 Unimatrix - nevim mno. Mam jinou zkusenost a co jsem se ptal lepsich hracu, tak ti rikaji to samy (tim nerikam ze patrim mezi lepsi hrace, jen rikam, ze se s nima shodnu) - dokud je mutalisku kolem 10ti, tak pohoda - to das se 4 - 6 phoenkama beze ztrat. Ale kdyz je mutu uz 15+, tak phoenky musis strasne moc mikrovat a to vetsinou moc ve vetsich bitvach nejde. Respektive jde, ale kdyz tam budes tancovat, tak hodne zalezi kde ty muty potkas. Kdyz to bude nekde na stredu, tak pohoda, tam te to nestve. Ale kdyz budes branit tezbu, tak sice zabijes z tech 20ti mutu rekneme 10 (zbytek pak zdrhne i presto ze phoenka je rychlejsi - mas i jiny starosti nez 2 minuty litat za mutama predpokladam), ale mas po celej tezbe a padnou na to jeste dalsi 3-5 phoenek, diky preskakujicim strelam z mutu (prakticky plosnak). Takze nad tezbou se budes pravdepodobne snazit ty muty sejmout co mozna nejrychleji a soucasne zachranit proby, ktery umiraj behem desetin vteriny. Ve vysledku ti to mozna jeste ublizi no. Tam je to hodne o rychlym sestaveni priorit - zachranit phoenky, nebo tezbu? Bez micra ve vetsim poctu, pokud zerg micruje, tak ti ty phoenky da. nehlede na tenf akt, ze on tech mutu muze vyrobit strasne moc najednou. A to ty z jedny stargatky nenapumpujes. A kdyz budes stavet dalsi stargatky = dalsi minusovej gas...

Muj anzor je, ze nejlepsi anti muta ma Terran - Thor. to je vrah mutu. Pak zerg - corruptor - uz ne tak good, ale daj se tim sundat. Navic hydry celkem pohoda, kdyz si udelas nydusy, protoze z jednoho nydusu muzes udelat uplne luxusni sit po cely mape. A protoss ma ten Anti air fakt slabouckej...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 03.06.2010 | 18:48   (odpovědět)

J se mutlaisky v PvZ od pravy phoenixe nepotkal, p?ikldm to nsledujcmu :
Scoutuju, jestli jede fast expu, nebo ne. Kdy ne, p?ipravm se na roache, co zahrnuje i observera pak, take scoutnu, kdyby nhodou cht?l z t jedn bze jet mutalisky a zjistim to v?as, abych sthal dret krok s phoenixama.
Kdy jede fast expu, tak jedu 4 warp gate push, tzn. nedm mu to zadarmo a budu ho tla?it a tim ho nutim ud?lat spine crawlery (jet? sem nepotkal zerga, co by to ubrnil s m? jak t?ema) a dal jednotky, take mutalisky mus odloit, nebo se na n? pln? vykalat.
Pokud je p?esto jede, musim to samoz?ejm? scoutnout v?as, co imho jde dycky. Problm nastv, kdy se to nepoda?, ale i tak u se s nima mus ukzat, kdy m aspo? 6. Pak to chce teda rychle phoenixe a hlavn? o n? nep?ichzet. Zjistil sem, e st?len za pohybu je u phoenix? sice cool, ale zdaleka to neni tak OP, jak lidi ?ikaj. Pronsledovat mutaliskov se nedaj, protoe se ned umikrovat situace, kdy je oto? a v tu chvli ztrat phoenixe, pokud jich m aspo? 2x tolik.
Pokud nem Z vhodu v expch a ty nep?ichz o pheoenixy, m?l bys bejt schopnej ho d?v nebo pozd?jc dohnat, protoe phoenixov skute?n? daj mutalisky v pom?ru 1:1,5. Chrono boost a 2 stargaty. Mus samoz?ejm? i vyut svoj aktuln pozemn armdu a podpo?it ty phoenixy. Nejde o to mu je sejmout, ale ubrnit se, ne bude mt air superiority
Jako nejv?t problm vidim to, e i kdy se ti poda? ty mutalisky nakonec sejmout, tak najednou m t?eba 1 phoenix?, kter ti hru nevyhrajou a on klidn? p?epne na hydry

Franta - 03.06.2010 | 18:40   (odpovědět)

phoenixy ofc

Franta - 03.06.2010 | 18:40   (odpovědět)

s?lej za pohybu

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 03.06.2010 | 18:35   (odpovědět)

Baron : ne e bych s tebou nesouhlasil prakticky ve vem, co pe, ale 20 phoenix? d 20 mutalisk? naprosto bez problmu. 14 Phoenix? d 20 mutalisk? a phoenix? jet? tak p?t zbude.

Baron - 03.06.2010 | 18:11   (odpovědět)

Btw. Jestli si myslis, ze stavim malo gatewayi, doporucuju ti tenhle replay: http://www.gamereplays.org/starcraft2/replays.php?game=33&show=details&id=127761

Ten Evilbringer jsem mimochodem ja.

Baron - 03.06.2010 | 17:47   (odpovědět)

Mno... Desne miluju tyhle chytry kecy vazne... Pojd dat duel (mdudek@seznam.cz). protoze hrozne miluju tyhle rady jak co sundat od hracu, co okupujou nekde bronze ligu (bez urazky). Stalker vs mass mutas absolutne sux. Phoenix je good vs zhruba stejne pocet mutu, ale ne pri poctu 20vs20. Navic nechce mi rict, jak mam ve stejnej okamzit mit 20 phoenixu, kdyz z ma u kazdy hatchky rekneme 8 larev? Takze podle tebe mam postavit nejakejch 9-10 stargatek, abych vyrovnal pocet mutu vyrobenejch najednou? Premejslej trosku prosimte.

myrec - 03.06.2010 | 17:23   (odpovědět)

proti 20 muta?? za 2000 vespenu... uvedomujes si co za to mozes ako toss mat ? 20 phoenixov.. a ano ked sustredis vsektych na jedneho muta tak je jasne ze prehras.. ale 6 phoenixov zabije jedneho muta na jeden rychly vystrel.. tj. traja padnu nevedia ako... a stale sa mozes hybat.. utekat a stale strielat.. a nezabudni ze ak by si namiesto par phoenixov mal par HT s par stormami .. tato jednorozmerna armada muta by sla dole veeelmi rychlo... a ano ak ty stavas colosov a imortalov (lebo si myslis ze potrebujes mat aj jednych aj druhych).. tak jasne ze nemas vespen na protivzdusne jednotky... pripadne ak nemas dost gatewayov a myslis si ze je drahe ich stavat... tak to uz musis mat taku armadu stalkerov s blinkom ze ked mutaliskovia priletia aby zautocili ty sa blinkujes po nich a zabijas ich nehoraznou rychlostou..

Bemis83 - 03.06.2010 | 17:08   (odpovědět)

To Pechic: tak tak souhlas

Pechic - 03.06.2010 | 16:50   (odpovědět)

Kad rase je siln, kdy v co a jak a ums vyut vlastnost tvch jednotek, tak abys to co nejvc znep?jemnil soupe?i se proti tvoj armad? brnit.

Baron - 03.06.2010 | 16:38   (odpovědět)

To jsou ty nejdebilnejsi argumenty. Vsichni vi ze emp je silny. Ale ma me nutit jedno "kouzlo" abych nehral za svoji oblibenou rasu? Respektive vime ze Terran je opravdu silnej, kdyz vi co a jak.

easyyy - 03.06.2010 | 16:28   (odpovědět)

kdyz je to emp tak silne tak hrajte za terrany..

Ondra - 03.06.2010 | 15:22   (odpovědět)

Meli necha tpuvodni oblast stormu, pripadne omezit pod stormem alepson lehc epohyb jednotkam aby neutekli tak rychle ...
Jinak pokud udelaji EMP jako cilene, tj trefi to prave jednu jednotku
- nebo udelaji ze redukuje stity na 1/2 a energii taky, tak je to o necme jinem .. jinak archona podle mne muze pouzit proti zergum, pripadne HT na likvidovani OVerseru a kraloven ..

Baron - 03.06.2010 | 14:51   (odpovědět)

Prave jsem doufal, ze alepson storm na ty muty nejak zabere. Takze kdyz to shrneme - vs T diky EMP - pouzitelnej vetsinou jen proti lamkam. Proti z jen na hydry (vsechno ostatni ma proste moc hp nebo je to moc rychly). Vs AIR uplne k nicemu. Co se tyce archona, tak pro nej plati v podstate to samy. Tudiz HT se hodi hlavne na feedback medivacu vs t a storm vs hydry vs z. Jinak je to vazne celkem unitka na prdlajs proste. Archon sux.

Baron - 03.06.2010 | 14:49   (odpovědět)

Zkus sundat treba 1 mutaliska 50ti stormama... Rekni mi, kde ma Protoss pouzitelnou zbran proti mutaliskum (mluvim o 20+ mutaliscich, kde uz ani phoenix nepomuze).

Pralev - 03.06.2010 | 14:10   (odpovědět)

Baron: J jsem tady ale nesrovnval Storm a EMP. O tom, e EMP je absolutn? OP, pu u dlouho a nejen tady, ale i na ofic frech. Dokonce jsem tady ani nenapsal, e Storm je OP. Jen oponuju tomu, e Storm je pln? useless, jak to podv ty :o)

Baron - 03.06.2010 | 13:29   (odpovědět)

me jde spis o moznosti stormu... Rikate tady, jak je desne OP... Ja ho taky pouzivam, jen rikam, ze treba vs alespon trosku skilled hrac jsou useless. A to jak HT, tak archoni - EMP. Tam se to da ject tak max kdyz mate obse nad jeho army a vidite ze nema ghosty, jinak je to ztrata penez. Nevim proti jakej souperum hrajete vy ze drtite terrany stormama, ale ja hraju proti takovejm, ktery jakmile zahlidnou spicku my armady, uz me na ni pristavaj emp.

Jinak ano - stormy jsou dobry na: Marauder/marine/Hydra. Na veskerej zbytek absolutne o nicem. Teda opet musim zduraznit, pokud nehrajete proti hracum, co vam nechaj celou mapu, a pak vylezou s peti ultrama. Ano uznavam - tam by se to mozna dalo ustormovat mnohem vic.

Proste skilled hrac ti ze stormu utece okamzite. To znamena ze jeden storm = 20 dmg do akzdy jednotky. Rekneme ze jich zasahne 10 - 200 dmg. Slusny. Porovname s EMP - zasahne 10 jendotek = 1000 dmg + vymazana energie. A koukni se, co potrebujes postavit/vyzkoumat na emp a co potrebujes na Storm.

Nekoukejte jen na jednu abilitu a nerikejte o ni ze byla/je moc OP. Zkuste se podivat i na vase rasy a provnavejte s nima.

Ja se muzu jen smat svem tem topicum na bnet forech, kde neustale nekdo pise: Tohle je OP! Tohle je OP. Protoze ho nekdo zabil s timhle zrovna. Ale koukni se, jak vypadaj patchnotesy, procti si jakym vyvojem prosly rasy a spocitej si, kolikrat oslabili treba protossana. Ja si enstezuju, jen me prijde napriklad to, ze dali levnejsi stimpack fakt debilni. A pak daji archona udelat o 5 sekund driv. To vazne udela v taktice revoluci.

Satis - 03.06.2010 | 13:22   (odpovědět)

Mno zda se mi ze s tim Vikingem se kapku netrefili, kdyz se pouziva hlavne ve vzduchu,v TvT slo o to kdo ovladne vzduch kvuli dostrelu a Viking na zemi neni moc videt..

Ondra - 03.06.2010 | 11:53   (odpovědět)

Jeste k tem archonum ...
mohli by byt rychlejis, nebo treba blink ... (nez dojde do boje, je po nem )

Horroren - 03.06.2010 | 11:47   (odpovědět)

Baron, a dalsi: bud ste nikdy nehrali jednicku nebo nectete fora nebo nevite nic o theorycraftu, ale tohle se hodne resilo na ofic forech etc. a stormy ve dvojce se museli nerfovat(range) protoze ano v jednicce byl strom silnejsi co se tyce dmg ale je tu jedno obrovske ALE a to je to ze v jednicce bylo mozne oznacit jen par jednotek a kvuli hexove mape meli unity v sc1 velky rozptyl, naopak v sc2 jsou jednotky mnohem mnohem vic "clusterd" na sobe jednak diky mape a tomu ze jich lze oznacit najedou az 256 takze pokud se to potom pocita na dmg deal tak sou stromy v sc2 mozna jeste silnejsi protoze daji dmg mnohem vic unitam nez strom v 1(ano videl sem imba stormy ktery zabili xxx lingu a podobne z jednicky ale tak snad u get my point) nehlede na to ze se jich da nahazet ve dvojce nekolik najedou takovym zpusobem ze z toho opravdu neni uniku, pokud vam ani tohle nestaci tak si o tom neco prectete

Pralev - 03.06.2010 | 11:43   (odpovědět)

V jedni?ce z toho stormu taky ty jednotky rychleji utekly, nemohl sis je zablokovat force fieldem a pak ustormovat atd... Vn? nem smysl srovnvat jednotliv ability z jedni?ky a dvojky.

Komu se storm nelb, a? ho nepouv, jednoduch :o) J osobn? si ho neskute?n? oblbil, finta je v tom, e narozdl od jedni?ky nespolhm jen na n?j (Zealoti, Dragooni, Templ?i, kdy loti a gooni slou skoro jen jako meat shield a storm d?l vechen damage), ale je sp dopln?k - ke Coloss?m, force field?m a dalm jednotkm. On taky takovej Immortal je tady mnohem lep meat shield a navc Templ? nem jen ten storm, ale taky feedback, kterej je pln? geniln.

Baron - 03.06.2010 | 11:37   (odpovědět)

Otazka je, co je lepsi: Hodit behem vteriny 5 stormu (5x75 energie), ktery udelaj uplne stejnej, ne-li mensi dmg, nez jeden storm z jednicky za cenu 75 energie

Unkwas - 03.06.2010 | 10:58   (odpovědět)

Storm : Nevdm d?vod pro? si zde spousta hr?? st?uje na Storm je sice o n?co slab ne v SC1 80hp za 4 sec, ale zase ho m?ete hzet n?kolikrt rychleji a pokud mte v pat? pr stroma?? m?ete b?hem vte?iny zastormovat hodn? velk sek ze kterho nen niku. Pro vechny rejpaly zapn?te si SC1 a vyzkouejte jak douho trv hodit pr storm?.

Ondra - 03.06.2010 | 10:48   (odpovědět)

Dosah je zalostny, ale to uz bylo v SC1 kdy proste proti hromade hyder nemeli archoni sanci ... (je pravda ze EMP bere jen 100 stitu, takze ma ghost archony na 3 rany) ... jinak netusite jak je archon proti roachum (dostrel by mel byt +/- stejny a s vyhodou proti biological by je mel celkem valcovat) nicmene cenove (2*50/2*150) ve srovnani s immortalem (250/100) a technologicky je to nekde uplne jinde

Baron - 03.06.2010 | 08:21   (odpovědět)

2 Lojza: No pokud se dostanes k tomu, ze mas limit v carrierech a Colossusech, tak fajn Ale tama si bude neco spatne se superem nemyslis ? Na takovy vetsinou muzes poslat klidne 200 prob a sundas ho taky. Tam fakt enzalezi na tom, kolik a ceho posles. Archoni vs Mutalisk? Nevim no - ma zkusenost je takova, ze kdyz z neni stupid, kterej necha 20 mutalisku na 1 cm ctverecnim, tak ti klidne beze ztrat rozseka 10 archonu a ti si ani neprdnou. Muta ma vetsi dostrel enz archon, tudiz asi zalezi na micru.

Lojza - 03.06.2010 | 07:36   (odpovědět)

Mame zkusenosti na 2v2 s Chickem, ze Archon zcela muze vyhrat skoro prohranou hru, napriklad proti mass air zergu je to naprosto genialni. Par archonu a vzduch jde do kopru. Takze je to otazka - podle me ta jednotka neni vylozene spatna, jen neni nijak extra "imba dobra". To same carrier - zalezi proti cemu clovek hraje, proti T to neni nic extra, ale jinak - proti Z mam zkusenosti, ze pokud mam 200/200 pouze v carrierech, colosech a k tomu jedna MS , tak to Z neda, at ma COKOLIV. Takze - carrier je dobrej, pokud jich je hodne (2-3 jsou fakt k nicemu) a je podporenej MS. Na 2 stranu nevim, proc bych mel carriery a nekliknul u toho MS. Pravda v SC1 se carriery lepe ovladaly - fungovalo tam takove to hit&run , kdy se to dalo stahnout,ale interceptory jeste docela dlouho utocily na posledni cil. Ale mam i v SC2 caririery docela rad

CrazyboyCZE - 03.06.2010 | 07:07   (odpovědět)

jo presne tak,dokud psi storm nebude co driv tak se Archoni moc delat nebudou jedine na co se da psi storm udelat je efekt,nic jineho totiz ne,protoze to skoro neubira zivot hodis 8 psi stormu a teran i zer ti tam lita a nic nechcipne v SC1 stacil jeden a bylo,ale Teran hodi EMP a sup na jeden odstrel vsechny stity v .... tomu rikam spravedlnost

Pralev - 02.06.2010 | 23:26   (odpovědět)

Ondra: Bou?ka je IMHO fajn. D?vod, pro? skoro nikdo ned?l Archony, je ten, e jsou zkrtka patn. P?esn? jak psal Baron. J osobn? po hozen bou?ek a Feedback? s Templ?i rad?ji zdrhm, ne abych warpoval Archony.

Ondra - 02.06.2010 | 23:07   (odpovědět)

No myslim si ze Archon se nehraje z duvodu ze HT psi storm nema dostatecny efekt. Samotny archon se warpoval docela dlouho, takze hodit stormy a chcipnout (vetisnou se archon nestihl vylihnout). Podle mne by mel archon vyraznejsi opouzitim kdyby jeho utok zpomaloval cizi jednotky (ale to uz dela bohuzel marauder), pripadne si pri utoku docucaval stity. Pripadne mel nejakou schopnost ktera mu za energii na nejakou kratsi dobu zvysi dostrel

Anti-Mage - 02.06.2010 | 21:38   (odpovědět)

Bekend: Nejsi sm

Bekend - 02.06.2010 | 21:30   (odpovědět)

Musim se priznat, ze ze slova "protossani" se mi dela dost soufl

Baron - 02.06.2010 | 21:17   (odpovědět)

2 Doubleflip: ee - hrali by: Protossani, Marauderove a Roachove

doubleflip - 02.06.2010 | 20:33   (odpovědět)

redArchone no jet? tohle aby um?l tak to by byl konec, by hrli terrani, protosov, a roachov

redArchon - 02.06.2010 | 20:21   (odpovědět)

no len je blbe e Roach nemou podlieza? budovi , take cez barikadi(terranske buvody) sa nedostanu

no tak vam treba , e mate ?esky/Slovensky Windows ! buahahahaa (zase to tak neberte vane)

BoyWonder - 02.06.2010 | 20:10   (odpovědět)

Njn op?t je tu "Nesmrtelnej Roach"

Baron - 02.06.2010 | 18:47   (odpovědět)

2 Jerry: http://nes.radynet.org/index.php?page=content&subaction=showcomments&id=1274594298&archive=&start_from=&ucat=9&

doubleflip - 02.06.2010 | 18:45   (odpovědět)

dneska jsem na map? unit tester zkouel deset mari?k?, za jak dlouho rozsekaj pr zahrabanch roach?...na atack move jim neud?laj v?bec nic, kdy jsem je soust?edil na jednoho tak jsem to d?v vypnul, ne bych se do?kal a ho udolaj

Martin - 02.06.2010 | 18:22   (odpovědět)

To ze je archon skoro nehratelny, rovnako ako napriklad carrier ma dost mrzi, je este moc brzo na uplne odpisovanie, ale v sc1 bol archon krasna unita, tank +splash damage na zerga v late game ho bolo vidiet casto, nie v kazdej hre ale niekolko nasobne castejsie ako momentalne.Je to podla mna jednak tym ze je slabi a nove jednotky su daleko silnejsie/ine a zatial sa archon nedokazal tymto jednotkam prisposobit takze zaostava. Hlavne sa ale HT nejak uchvatne nehraju popravde, storm drop som poriadne este ani nevidel tuim....

Jerry - 02.06.2010 | 18:20   (odpovědět)

Cuz,
je tu furt este nekdo takovej komu se hra sekne presne v 50% loadingu a pak to hodi error i po tomdle patchi? Popripade nevi nekdo co s tim ...uz vic jak tejden sem si nezahral hru

Baron - 02.06.2010 | 16:50   (odpovědět)

Ad Viking - tam se imgo nic v TvT nezmeni. Viking se tam pouziva jako jednotka, ktera propujcuje dohled tankum = letecka jednotka. Takze v TvT to nepoznas vubec.

Ad Archon - ten je porad jen jako sebevrazda HT/DT kdyz jsou na pokraji smrti. Jeho dmg/dosah je uplne o nicem.

Ad zerg - co si pamatuju, tak roachum ten upgrade v jednom predelsym patchi sebrali, protoze zahrabanej roach, kterej se hrnul do zakladny byl v podstate nesmrtelnej, i kdyz o nich silo plno tanku nebo colossusu. No a mame to zpatky To zas Blizzard udelal vec.

Pralev - 02.06.2010 | 16:06   (odpovědět)

Mizzin: Ty situation reporty vychz (a dky Blizzardu za to) poslednch n?kolik patch? u ke kadmu patchi, no neznamen to automaticky, e by to m?lo zav?t tlamu vem, kdo nesdl nzor Blizzardu. To se ostatn? ukzalo nap?klad u Ultraliska.

Unkwas - 02.06.2010 | 15:56   (odpovědět)

Pokud t? pot? "to je imba" A? su v??n rpal tak tento patch nevidm jako krok patnm sm?rem..P?i TvT se alespon v zpasech co jsem hrl j p?echzelo postupn? na Vikingy a pokud je tento krok trochu omez jsem pro vema deseti..Mal poslen zerga je takt ku prosp?chu

Mizzin - 02.06.2010 | 15:48   (odpovědět)

To jsem zv?dav, kolikrt tu tentokrt padnou hlky typu "to je imba" "SC jde ?m dl vc doprdele" atd

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.