StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

13.04.2010 | 20:07 - Jata

Blizzard dnes na oficiáních fórech potvrdil, e se v Rusku bude platit m?sí?ní poplatek za Battle.net. Domnívají se toti, e pr?m?rný Rus nemá dostatek pen?z na to, aby si koupil hru za plnou cenu (cca 1200,- K?), a tak jim místo toho bude nabídnuta jakási verze "na splátky".

 

Rusové si tak budou moct koupit bu? DVD verzi hry za 999 rubl? (cca 640 K?), nebo levn?jší verzi v jewel-casu za 499 rubl? (cca 320 K?). Hrá?i, kte?í si tyto edice po?ídí, nebudou mít p?ístup na evropské servery, ale na speciální omezené ruské servery, na n? nebudou mít trvalý p?ístup. P?i koupi DVD verze získají p?ístup na Battle.net po dobu 1 roku, resp. 120 dn? u jewel-case verze.

 

Po uplynutí této doby budou mít hrá?i na výb?r: bu? budou platit m?sí?ní poplatek, nebo si koupí jednorázový upgrade, kterým získají to samé, co ostatní evropští hrá?i.

 

Kolegové z polské fanstránky uvád?jí, e by m?sí?ní poplatek m?l být 3 eura, poplatek za jednorázový upgrade zhruba 30 eur.

 

Xordiah, evropská komunitní manaerka, ale zd?raz?uje, e se jedná o systém, který bude pouit pouze v Rusku!

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Andy - 29.07.2010 | 11:36   (odpovědět)

To Dusho: No ale je t?eba po?tat s tm e se pokad nep?en cel stav hry ale pouze zm?ny, take pokud observer ztrat "pr paket?" tak hra nen synchonizovan. Jasn?, monost by bylo p?enet k n?mu t?eba cel stav hry jednou za x sekund (t?eba 20), pak by mohl observer lagovat a nikomu by to nevadilo, ale zase by to t?eba zp?sobovalo kubn p?i p?enosu celho stavu, protoe by byl p?li velik.

Co by ale lo: Data kter nejsou potvrzen e p?ila observerovi bufferovat u hr?? a jakmile by observer zase za?al p?ijmat data tak mu poslat vechno co by se do t doby nabufferovalo...ale kdov jestli by to zase nebylo p?li moc...

Theo - 15.04.2010 | 20:52   (odpovědět)

To Dusho: To nejsou lagy, ty seky, to po?t server limit, za kterej to protivnka prost? vyhod. Ale s tm ?u?manem (observerem) to teda nevm. Jet? jsem ani tu funkci nezkouel, tak nevm, jestli ovliv?uje hru, nebo ne.

Unkwas - 15.04.2010 | 13:28   (odpovědět)

To Dusho: Byl by idealni stav kdy by to fungovalo jak popisuje..Uvidime zda blizz obcovani vychyta a lagy observera u nebudou mit na samotnou hru vliv.

Dusho - 15.04.2010 | 13:14   (odpovědět)

To Unkwas: Viem, ze observer musi dostavat data, ale to co observer zasiela je len 'I'm alive' packet (aspon tak by to malo byt). Co ma zaraza je, ze ked tento signal nedojde ostatnym hracom nacas, tak cela hra zacne lagovat. To je jedine co mi nedava logiku. Observer - ktory nijako nemoze zasiahnut do priebehu hry a jeho dostavane data by mali mat nizku prioritu, dokonca by mu mohlo aj vypadnut spojenie a nemalo by to ovplyvnovat ostatnych hracov.

Unkwas - 15.04.2010 | 11:48   (odpovědět)

To Dusho: Observer i kdyz je prakticky jako "pasivni" hrac stale potrebuje dostavat a zasilat data. Jedna se o velke mnosztvi malych prenosu a nekteri poskytovatele bohuel takove objemy i v dneni dob? nejsou schopni zpracovat. VIz p?klad jednoho kamarada kteremu se poda?ilo schodit net v cel vesnici protoe p?es DC++ p?ehltil server ktery za?al lagovat a nasledn? spadl.
To Theo: Na hlaen e na tebe n?kdo tp? je samozd?ejm? ping150 mnohem rychlej ne sta? reagovat. Jde mi hlavn? o mikrovn aby jednotky poslouchaly na slovo a n click .................alce.

Dusho - 15.04.2010 | 11:16   (odpovědět)

Server je mozno vyuzivany iba pre loading a pre zaciatok hry (plus este samozrejme chat server), ale stale je tam ten effekt, ze lagy jedneho hraca sposobia lagy celej hry. Co napr. nechapem pri observeroch v hre.. observer nepotrebuje zasielat svoje akcie do hry, je skor ako pasivny hrac, no napriek tomu vie zalagovat celu hru. Toto Blizzard stale nedotiahol a neviem ci to je len babracka implementacia, alebo in-game spojenie v peer-to-peer ako v SC1.

Theo - 15.04.2010 | 07:25   (odpovědět)

Unkwas: J SC p?vodn p?es battle.net tm?? nehrl, prkrt jsem to zkusil a lagy byly zl. Ale jak ?k Neithy, ping 200 u WoWu nen dnej velkej problm a u RTS je to dle m? jet? benevolentn?j. Jen se nad tm zkus zamyslet, u WoWu v PvP docela zle na rychlosti reakce, t?eba p?eruit nep?teli kouzlo atp., ale u RTS? Dob?e, hra Ti oznm, e na Tebe tmhle to?, a Ty podnikne protiakci, ale o dv? desetiny sekundy tam nijak moc nejde U kdysi dvno, kdy se online gaming teprve rozjd?lo, se obecn? psvalo, e 0-100 je na 3D akce, 100-300 na RPG a RTS a j s tm souhlasm. I kdy samoz?ejm? pro lep pocit bych byl rd, kdyby ping na Battle.net dvojce dreli tak nzko, jak to p?jde.

To uhlyk: Jo, j si taky myslm, e novej Bnet jede na server-klienti, protoe kdy n?komu vypadne p?ipojen p?i na?tn hry nebo pozd?ji, hra b? dl, jen to vyhod doty?nho. A souhlas, HoN je ?eenej celkem dob?e

Neithy: J s p?edobjednvkou ?ekal na Collector's Edition

Unkwas - 15.04.2010 | 02:49   (odpovědět)

To Zhul: Nevim jak prese ICCUP behal ale rozhodne dle mho selskho rozumu mus bt odezva dle hr?e kter m nejv?t ping..nen mon kdy mm ping 150 z n?j ud?la 75 kdy poskytovatel p?ipojen vc neumonuje. Star Bnet m?l sv?j lag i kdy m?li oba hr?i sebemen ping.

uhlyk - 14.04.2010 | 22:49   (odpovědět)

unkwas napriklad taky hon ma server-client system na svojom "laddery" a to tam mas 5v5 a ide to uplne svizne super

Uhlyk - 14.04.2010 | 22:48   (odpovědět)

momentalny stav ladderu a iccup sa neda porovnat... teraz co je ladder je taka ista sracka ako ladder vo w3 po zmene...

Zhul - 14.04.2010 | 22:41   (odpovědět)

To Unkwas: Na BNetu byl problem s tim, e ping byl vdycky odezva toho nejvic lagujiciho hr?e. ICC m lan latency, kter to doke tu odezvu sthnout na pr?m?r vech hrajcch dky jakmusi "p?erozd?len. Jinak o ten server v postat? nelo.

Neithy - 14.04.2010 | 21:49   (odpovědět)

u wowka si 200 ani nevimne

Unkwas - 14.04.2010 | 21:01   (odpovědět)

N?kde v Krauneho odpov?dch bude odpov??, ale i kdy jsem "lama" hr? tak i ping 150ms mne p?ijde jako hoodn? na hran?..u i u takovho Wowka byl ping 200 docela znt..v p?pad? fungovn jako klient-server bych docela cht?l vid?t mainu na kter by to blizz provozoval a rozhodn? by to byl krok zp?t.

Rozdl mezi ICCUP a battle netem byl v SC1 znt. U bnetu bylo zponen n?co mezi 250-500ms

Neithy - 14.04.2010 | 20:52   (odpovědět)

No spis iccup, jako ratingy a spol, bude zbytecny, pac to je ted v bnetu. Ale jako free server se neco urcite najde.

Ale ja litra a mt to legalne, to taky neuskodi. Sam mam uz 2 roky predobjednavku.

uhlyk - 14.04.2010 | 20:47   (odpovědět)

iicup ak bude, tak bude na offic serveroch. blizzard trochu inak stanovuje podmienky pre sc2 .)

Pralev - 14.04.2010 | 20:39   (odpovědět)

Tum e SC2 u to spojen nem vytv?et jako peer-to-peer, ale jako klient-server, tzn. oba hr?i se p?ipoj k serveru.

Kadopdn? ?eit emulovan servery u hry, za n vyplznete tiscovku a u ne?ete (oproti m?s?nm WoW poplatk?m), mi p?ijde dost uhozen a zbyte?n...

Neithy - 14.04.2010 | 20:14   (odpovědět)

Tak jestli zn iccup, tak ten je aj lep ne offic battle net. Tak jestli to dojde tak daleko, tak pro? ne?

Theo - 14.04.2010 | 19:44   (odpovědět)

Rajba: No j nevm, ale ping 150 mi na RTS p?ijde docela v pohod?. M?e to bejt komplikace ve 3D akcch, kde za desetinu sekundy u je nep?tel jinde, ale ve Starcraftu?

Theo - 14.04.2010 | 19:42   (odpovědět)

To SiMich: Hmmmm, to zn naprosto asn?, opravdu, te? kdy jsi mi vysv?tlil, jak je zbyte?n si kupovat originln Starcraft a mt ?et na battle.netu, tak..... Na to naprosto dlabu a stejn? pojedu na battle.netu. Pro? by m? m?l brt n?jakej emulovanej server? Bude jak WoW na neofficilnch serverech "Hele, Vm na serveru nefungujou totemy?"

SiMich - 14.04.2010 | 19:30   (odpovědět)

To Gorog: Ur?it? to tak je? Vm, e SC1 a W3 to tak d?lali, ale prv? nevm, jak je to u SC2 (betu nemm). Kdy jsem ale koukal na strnku se soupisem v?c, kter u ud?lali na B.net emultoru, tak tam psali, e emuluj jednotliv hern p?kazy/hern komunikaci, co by zna?ilo, e hry jedou p?es server.

Gorog - 14.04.2010 | 19:21   (odpovědět)

Kdy za?ne hra tak to samoz?ejm? nejde p?es battle.net, ale jakoby peer to peer, tzn. zalezi na konektivite hracu a samozrejme na optimalizaci sitoveho kodu a plno dalsich vecech. Je to stejne jak v SC1, kde nekdo zalozil hru a ostatni se pripojili, takze na lanu by to s nejvetsi pravdepodobnosti nemel byt problem mit skvele pingy. Pokud se mylim tak m? prosm opravte.

Rajba - 14.04.2010 | 19:01   (odpovědět)

Stejn? to stim spirt?nm starcraftu bude hrozn? funny. U dneska existujou hry, kter vyuvaj online aktivace bez ktery si nezahraje (assasins creed 2 nebo novej CNC) a u taky existujou speciln emultory dky kterejm ty si tyto hry zahraje no problem. Pak u je jen kr??ek do kompletnho naemulovn battlenetu. I lanky enbudou problm, protoe se jednodue na jednom kompu spust emulovanej battlenet, a ostatn kompy v sti se budu p?ipojovat na n?j. Sm te? nevim v jak fzi je sc2 emultor, ale co jsem vid?l posledn videja z n?j, tak skoro fungovaly matche.

Nevim jak je to te?, ale kluci co maj vstup do bety by mohli ?ct, jak je to aktuln? s pingama, odezvou a atd. Protoe co jsem v za?tku bety ?etl, tak pingy neli pod 150 a spousta lid nato stran? nadvala jak z toho cht?j ud?lat profi hern platformu na turnaje, kdy nedokou zabezpe?it ping mnohonsobn? men. Ve wc3 nato vyuvaly n?jakej extern progrmek, kterej to dokzal. Stejn? jako sc1 neoficiln ligy. Tam ?lov?k mohl hrt s ?lov?kem z koreje a ping byl celkem OK. To v p?pad? novho battlenetu zatim tak nevypad, e to vubec bude reln a za druh, kdy u tak hrateln.

SiMich - 14.04.2010 | 17:14   (odpovědět)

To Theo: Ale jasn?, e napirtuje. Nebude to tedy ?et na Blizzardm battle.netu, ale na emulovanm. Tmhle krokem nikoho nezastav...

Ultramarine - 14.04.2010 | 16:35   (odpovědět)

Et? e tuhle pitomost nevythli na ns. Bt rus tak se na n? natvu. Navc absolutn? nezvaujou skupinu rus?, co maj prachy.

Theo - 14.04.2010 | 16:01   (odpovědět)

To Unkwas: Tak to si potom vznam t?ch pirtskch kopi nedoku p?edstavit. Battle.netovej ?et nenapirtuje

Unkwas - 14.04.2010 | 15:34   (odpovědět)

To Theo: Pirtsk kopie jsem myslel celkove..I singl bude napojen na net..achivementy a hra se bude ukldat na tv?j ?et na netu (alespon myslim)

Pechic - 14.04.2010 | 15:27   (odpovědět)

J jsem tomu rozum?l tak, e mus mt ?et na BN a tam zadat kli? tvoji kopie a pak se ti hra odemkne. Take bude moct hrt SP i nez internetu, nebo ho bude hrt pomoc BN a bude za to dostvat achievmenty, avatary, atd...

Take, by m?lo sta?it se p?ipojit na BN jen jednou a pak u bys mohl hrt pln? bez internetu.

halal - 14.04.2010 | 14:28   (odpovědět)

Jj, taky myslim, ze se musis pripojit na battle aby sis zahral SP
Ale zase neco rikali o tom, ze bude moznost to hrat i offline - notas na cestach atd

Pralev - 14.04.2010 | 14:13   (odpovědět)

Theo: Jsi si tm jist? Jak jsem z toho preview Battle.netu na webu Blizzardu j pochopil, tak to nen monost, ale povinnost p?ipojit se na Battle.net, pokud chce hrt single-player.

Theo - 14.04.2010 | 13:18   (odpovědět)

Loki: J jsem se taky sp pokouel o sarkasmus. Nijak zvlt sousedy na vchod nemiluju, i kdy proti kluk?m ze Slovenska dn. No to je jedno. Btw, ky, jsi to Ty?

Unkwas: Ty pirtsk kopie asi mysl v p?pad? kampan?, vi?? On battle.net je dobr protipirtsk pojistka. Mm takov neblah tuen, e na n?j navlknou i single-player ?asem a ?lov?k bez netu a bez ?tu si nekrtne. Zatm je tady monost se p?ipojit i p?i hran kampan?, tak aby z toho nebyla monost povinn

Futer - 14.04.2010 | 11:57   (odpovědět)

Futer.cze muzete si me pls pridat nevim jestly je nakej seznam lidi tak pls

Romla - 14.04.2010 | 11:42   (odpovědět)

To SAS: J si taky myslm, e je to docela dobr, zvl? pro n?koho, koho nezajm MP. Nicmn? pro klid due bych si asi p?ece jen koupil rovnou plnou verzi.

To Rogue: JJ, je to tak, kde jsou prachy, tam je korupce a podvd?n, dokonce ani n asn Starcraft nen vjimkou.

SAS - 14.04.2010 | 11:35   (odpovědět)

A? to ud?laj i u ns. Pr?m?rn ?ech m taky 00nic pen?z ..

Venca - 14.04.2010 | 11:01   (odpovědět)

proste marketingovej tah

Rogue - 14.04.2010 | 10:43   (odpovědět)

Romla: maras no, ale absolutn? nevyhnuteln... kde se za?naj to?it prachy, za?n lidem rotit v hlav? jak k nim p?ijt.... ale stejn? fixlovani zapasu v SC? Seriously?

Loki - 14.04.2010 | 10:03   (odpovědět)

To Theo: Nevm jestli bych Rusky nazval bratrama...j osob? se od nich distancuju...

:love: Zerg :love:

Unkwas - 14.04.2010 | 09:51   (odpovědět)

To Rajba: Ja si osobn? mylsim e SC na "spltky" v Rusku rozhodn? pr tisic zakazniku p?inese. Jedn se prakticky o klasick model spltek jako na cokoliv jinho. Sice ve finle zaplat vce ale po mench ?stkch a ur?it? tm pom?e alespon o pr % snit mru pirtskch kopi.

Theo - 14.04.2010 | 07:28   (odpovědět)

A Shangovi doel dech J mm konexe ve Finsku, kter s Ruskem jak znmo soused, a t?eba takov Karlie, to by asi Shang nev??il

Theo - 14.04.2010 | 07:26   (odpovědět)

To Polop: Nejsou. Ne e by ta otzka pat?ila sem, ale...

To Rajba: Souhlas, nai rut brat?i asi nebudou tvo?it velkou ?st SC2 trhu, na druhou stranu si Blizzard m?e dovolit d?lat v Rusku blbiny, pokud jim n?kdo spo?tal, e se jim to nakonec vyplat. Tak jako tak, mn? ru?sci chyb?t nebudou, stejn? je to tam samej Zerg

Polop - 14.04.2010 | 06:57   (odpovědět)

Jsou u ve SC2 Beta Nov mapy nebo ne?

Shang - 14.04.2010 | 00:01   (odpovědět)

Rajba:

Rajba - 13.04.2010 | 22:58   (odpovědět)

Shang: Logika v?ci, byl si skute?n? n?kdy v rusku? V jak se tam lidem ije? J pom?rn? mm slunou p?edstavu, bo s rusama jsem neustle v kontaktu. Rozhodn? plat, e v?tina lid tam se zdaleka nem tak dob?e jako u ns. Bavme se neustle o v?tin?. Mimoto rusko je taky jedna z zem, kde autorsk prva a zkony prakticky neexistujou a kdy existujou tak jsou nevyhamateln. Dob?e si pamatuju jak kmo dycky p?ivel hudebn cd, hry a dal v?ci z ruska vechno z kamenejch obchodu a vechno bez licenc.

A za tim, e rusko rozhodn? neni tak velkej trh pro starcraft aby n?jakejma specilnma akcema ala tohle zvili brutln? prodej neni, si stojim.
Btw. tvuj neustlej trolling ve zdejch koment?ch, reakce bez obsahu hulvtskym zp?sobem podann, akort zasraj tenhle web. Co je sakra koda. Kdy u na n?koho reaguje, tak p?ijd s faktama, argumentama. Rd podebatim, kdy bude mt na srdci n?co rozumnho.

Pechic - 13.04.2010 | 22:21   (odpovědět)

Asi patn? ?tete, ale m?e si normln? koupit kabicovou verzi jako mi. Akort Rusko m navc jako monost si to koupit takto na "spltky".

Shang - 13.04.2010 | 22:19   (odpovědět)

Rajba : Ty statistiky sis vycucal z prstu vi? ?

Johny - 13.04.2010 | 22:10   (odpovědět)

To Rajba: No, nevm jestli tohle je vymoenost. To mi sp p?ijde jako otrava, "splcet" hru bych fakt necht?l. V tomhle rusi lituju, tohle je vn? vopruz. Jet? e n?co podobnho necht?j dt k nm, teda alespo? doufm e ne.

Rajba - 13.04.2010 | 21:24   (odpovědět)

ROFL. Kadej je v rusku zv?davej jen na starcraft, kdy tam pulka lid je chud jak svin? a jedno procento bohat, e radi kupujou ostrovy v dubai. Rusko je velkej trh, ale rozhodn? si nemyslim, e je a tak velkej, e by si zaslouil extra vymoenosti.

Romla - 13.04.2010 | 21:21   (odpovědět)

Vn?, ale jet? lep je tohle:
http://starcraft.incgamers.com/blog/comments/south-korean-starcraft-betting-scandal/

Pralev - 13.04.2010 | 21:19   (odpovědět)

To je n?jak opod?n aprlov novinka nebo je to mylen vn??

cmuq - 13.04.2010 | 20:48   (odpovědět)

To Unkwas: neboj, taky na to dojde

Unkwas - 13.04.2010 | 20:29   (odpovědět)

Roznodn? m?eme bt ale rdi e nekomu ve veden neruplo v bedn? a nechce m?s?n poplatky jako ve Wow.

Unkwas - 13.04.2010 | 20:26   (odpovědět)

To Shang: T?eba n?kdo takov monosti nem..Blizz si ur?it? dob?e spo?tal e mu takov "akce" n?jak ten RUBL p?inese.

uhlyk - 13.04.2010 | 20:26   (odpovědět)

tak to je pekne mimo

Shang - 13.04.2010 | 20:24   (odpovědět)

Ti Ameri?ani maj divn p?edstavy o Rusku. Ten kdo m na SC2 komp si m?e dovolit koupit i tu hru....

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.