StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

StarCraft II Beta - Patch 7 (version 0.9.0.14621B)

30.03.2010 | 20:48 - Jata

P?ed n?kolika minutami se na oficiálních fórech objevily nejnov?jší patch notes se zm?nami, které byly zahrnuty do ji 7. aktualizace beta verze. Jedná se o minoritní zm?ny, v?tšinou ?íselného charakteru.

 

Balancování

- Terrani

  • Banshee
    • Po?et ivot? zvýšen ze 130 na 140.
  • Missile Turret
    • Poškození zm?n?no z 7 (+7 proti obrn?ným) na 12.
  • Thor
    • Poškození proti vzdušným jednotkám sníeno z 10 (+6 proti lehkým) na 8 (+4 proti lehkým).
    • Protivzdušené útoky nyní zp?sobují plošné poškození v dosahu 0.5.

- Protossové

  • High Templar
    • Rádius Psi Storm sníen z 2 na 1.5.
  • Photon Cannon
    • Zvýšení hodnot ivot? a štít? z 125/125 na 150/150.

- Zergové

  • Broodlord
    • Poškození sníeno z 25 na 20.
  • Roach
    • Vylepšení Organic Carapace ji nedává regenera?ní bonus nezahrabaným Roach?m.
  • Spine Crawler
    • Poškození zvýšeno z 20 (+10 proti obrn?ným) na 25 (+5 proti obrn?ným)
    • ?asová prodleva mezi útoky sníena z 2.2 na 1.6.
  • Spore Crawler
    • Sníena cena ze 100 minerál? na 75 minerál?.

 

Opravy chyb

- Opravena chyba zp?sobující desynchronizaci hrá?? s ur?itými procesory.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

charles - 02.04.2010 | 15:11   (odpovědět)

To Romla: jj u chpem preto som sa radej ptal,dky...slune ho oslabili,v jednotke som mal tossov najradej ale teraz sa mi celkovo nejak nezdaj...

Romla - 02.04.2010 | 14:06   (odpovědět)

To charles: Pokud jde o plochu tak m mauriicio pravdu, je to zmenen na 9/16 p?vodn plochy.

charles - 02.04.2010 | 13:36   (odpovědět)

To mauriicio: iba si sa prepo?tal alebo mi nie?o uniklo?kede mi to vychdza na 25%

Threo - 02.04.2010 | 12:46   (odpovědět)

to balancovani bude jeste na dlouho...

mauriicio - 02.04.2010 | 12:37   (odpovědět)

K oslaben Psistormu, kdy se spo?t plocha, kterou zasahoval a zasahuje, jde o zmenen o 40-45%

Ondra - 02.04.2010 | 11:40   (odpovědět)

Nevim zda se mi to divne ...
- nejdrive snizi regeneraci roachu, pak toss vysmahne rochae si strmem a snizi rozsah psi stormu ... (teoreticky by mohli snizit tedy i cenu) .. takhle mi prijde ze z toho stormu vsecko utece a navic mam pocit ze v 1 bral psi storm trosku vic a nikomu nevadil.. to ze se to ted klika snadneji, nec nebere na tom ze profici to klikali hodne rychle i v SC1.
Nevite vco vsecko dava splash damage ?
Co se mi nelibi ze ..
- zerg nema jednotku s neviditelnym utokem (netreba stavet detektory .. zahrabani infestori a hybajici se roachove jsou sice zajimavy,ale proc nevrati lurkery) ...
- protos nema sanci se dostat na zavezovany ostruvek ...
(brood lordi by meli teoreticky dostreli, terran to odstrili yamatama, ale u carrieru interceptori vychcipou drive nez cokoliv sundaji...
Ale nechme se prekvapit co nakonec z toho balancovani vzejde ...
Stejne si myslim ze prubezne po vydani bude jeste par patchu, ktere zmeni chovani jednotek ...

Tlamovec - 02.04.2010 | 00:54   (odpovědět)

T?ko ?ct jestli sou to zm?ny k lepmu nebo hormu...ale za chvli to stejn? bude zas upln? jinak.

Franta - 01.04.2010 | 23:56   (odpovědět)

To Jata: tomu nev??im

Jata [ redakce ] - 01.04.2010 | 23:15   (odpovědět)

To killer.exe: Neradi si ze svch nvt?vnk? d?lme srandu

killer.exe - 01.04.2010 | 21:52   (odpovědět)

a pro? starcraftcz.com dn aprl neud?lal? nebo snad o n??em nevim?

charles - 01.04.2010 | 21:47   (odpovědět)

aj blizzard sa zas ?in,asi najviac som sa zasmial na tomto k tej novej super hre
"Twitter and Facebook integration to automatically post updates for every single enemy you kill. Your friends will thank you."

Thanatos - 01.04.2010 | 21:10   (odpovědět)

Email p?iel,
krutost toho ertu spo?vala v tom, e bez kl?e

Polop - 01.04.2010 | 20:43   (odpovědět)

Pravd?podobnost je asi takovto: 1: 5 000 a aby jsi vyhrl tak to mme 1: 7 500

SiMich - 01.04.2010 | 20:27   (odpovědět)

To Polop: Docela o?ekvateln. Ale dky - jak je pravd?podobnost, e t?ch vc kl?? opravdu zsk?

doubleflip - 01.04.2010 | 20:11   (odpovědět)

tak napite kdo to dostal, nev??im e jste vichni nedvali refresh na mailu kadch 5s jako j

Mondrogar - 01.04.2010 | 20:11   (odpovědět)

Nejhorsi joke by byl, kdyby ty klice fakt rozdal

Mizzin - 01.04.2010 | 20:01   (odpovědět)

Tak kdo dostal fak?e?

Starcraft Noot - 01.04.2010 | 20:00   (odpovědět)

J si to myslel ale je dobr kdy dostane vce Beta kl?? tak my budeme ti komu je d aspo? myslm?

Vocco - 01.04.2010 | 19:59   (odpovědět)

Dostal jsi ns velmi p?kn?, ?lov?k u by si myslel, e se dnes u Aprl neslav

Polop - 01.04.2010 | 19:54   (odpovědět)

Ve je ji hotovo a Vt?zov maj na mailu Kl?.

Polop - 01.04.2010 | 19:46   (odpovědět)

Ukon?uji sout? o 2 Beta Kl?e.

Franta - 01.04.2010 | 19:34   (odpovědět)

Franta.pashtika@seznam.cz

Yox - 01.04.2010 | 19:32   (odpovědět)

hmmmstromovec@seznam.cz

muta - 01.04.2010 | 19:31   (odpovědět)

mutagon@email.cz Stejne nas dostane tim aprilem

warlock - 01.04.2010 | 19:12   (odpovědět)

tomas777@centrum.cz

Oj - 01.04.2010 | 19:00   (odpovědět)

No je to asi april, ale proc s nenachytat
mortalbombat@gmail.com

Thanatos - 01.04.2010 | 18:53   (odpovědět)

ambroz.m@seznam.cz

Snad to nen jen hloup vtip

Pralev - 01.04.2010 | 18:38   (odpovědět)

Pralev@progamers.cz

... pro p?pad, e to nen aprl :o)

Vocco - 01.04.2010 | 18:36   (odpovědět)

To Unimatrix325:
Taky m? to napadlo.. ale co u..

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 01.04.2010 | 18:30   (odpovědět)

aprl anybody ?

SiMich - 01.04.2010 | 18:30   (odpovědět)

To Polop:
simich[zavinac]czech-ware.net

Doufm, e tahle nhrada nevad. On toti nen problm v tom, e by spamy poslal ?lov?k, kter ten mail najde, ale robot, kter ten mail najde...

doubleflip - 01.04.2010 | 18:27   (odpovědět)

ahoj, moje adresa je doubleflip@seznam.cz , j t?im se jak malej kluk common key

Polop - 01.04.2010 | 18:00   (odpovědět)

Pokud by bylo zde vypsno 10 Lid (mail?) tak vt?ze vyhlsm hned jak jsem nakouknu, tedy d?v ne v 20:00 a bt se spamu nemuste ?estn slovo.

Starcraft Noot - 01.04.2010 | 17:51   (odpovědět)

Tak j to t zkusm

skvara.peta@seznam.cz

Vocco - 01.04.2010 | 17:48   (odpovědět)

To Polop:
Tak nevm, jestli ti mm v??it, ale nic za to nedm (krom v??nho spamu)

krajnansky.v@gmail.com

Polop - 01.04.2010 | 17:46   (odpovědět)

A cht?lo by trochu vc zodolnit Protossy.

Polop - 01.04.2010 | 17:42   (odpovědět)

Tomu neuv??te mm 2 beta kl?e, m?l by n?kdo zjem, tak sem vlote sv?j mail a j potom vylosuji prvnch 10 lid. Dva z nich dostanou Kl?.
Pozor mte ?as do 20:00

My mail: Popoill@email.cz

Pralev - 31.03.2010 | 20:54   (odpovědět)

uhlyk: Je to jen m?j subjektivn dojem a to jet? zaloen jen na replaych, take ber to s rezervou :o)

Starcraft Noot - 31.03.2010 | 20:44   (odpovědět)

J si myslm e to Blizzard jet? dolad, ale kdy tak to nemm ani zdn.

uhlyk - 31.03.2010 | 19:56   (odpovědět)

to ze tu ostatny placaju nezmysli sa moc ani nedivim, ale ze tu pralev pises ze Z >>>>all a pritom si hraval w3, kde boli tie rozdieli ovela vacsie a pritom ich iba patche menili z jednej rasy na druhu a ani na konci w3 nebolo tak vybalancovane ako je teraz sc2...

Mirage (predtym Fox) - 31.03.2010 | 17:28   (odpovědět)

Ok opravujem moj predosly vyrok... v mojej plat. divizi je 30 zergov (co je ok 30%+-) avsak v TOP 16 je 8 zergov (co je 50%) a vseobecne T a P naplnaju v drvivej vacsine az druhu polovicu tabulky..

Ine som chcel... po tom, ako som videl vysledky a replaye z korejskeho turnaja PlayXP, tak to uz nevidim tak cierno-bielo... v TOP 4 boli 3 tossovia a jeden terran. Finale bolo PvP... zaujimave je, ze hrali odlisne od toho ako som bol zvyknuty zo ZOTACu (PvT mass sentry rush ) a velmi by ma zaujimal napriklad duel Dimaga vs Anypro.

Verim ze Blizzard tie statistiky porovnava zo vsetkych serverov dokopy (EU, US, KOR) a zrejme podla toho robia patche.. videl som nedavno statistiku (neviem teraz ci patch 5 alebo 6) a na US serveri mali tossovia najmensiu percentualnu vyhernost... zda sa ze v EU a US dominuju zergovia a naopak v Korei tossovia..

Vzhladom na to, ze korejci su vseobecne lepsi, tak mi z toho vyplyva ze tossovia su silni AZ ked vie niekto perfektne hrat... a takych ludi v EU platinovych ligach asi moc nie je.. A samozrejme este nehraju vsetci korejsky pro, takze by sa to mozno este dost zmenilo.

A mozem sa tiez uplne mylit, korejci su momentalne horsi ako EU/US a Dimaga by ich vsetkych dal na 0

o - 31.03.2010 | 17:17   (odpovědět)

To Zhul: opkuji, e toho docl a na grafice za 13K!!!

o - 31.03.2010 | 17:16   (odpovědět)

To abcd: jo, je to zl vtip na grafice za 13k a p?itom opravdu nevm, co ten vkon ere, chpeme, e...opravdu by m? zajmalo, kam by ty FPS spadly p?i bitv? velkch armd...e by na "krsn? hratelnch 15FPS?"...a ano, mm rd dobrou grafiku spolu s dobrou hratelnost - to si jinak m?u zahrt i oby? achy...

To Bekend: jo, ale p?iznejme si, e ta grafika nen kulervouc ani na max a p?itom nro?nost neuv??iteln

Zhul - 31.03.2010 | 17:09   (odpovědět)

To o: taky nevim co chce mezi 60 a 100 fps u nepozn rozdl....
To mauriicio: Nevim to rozbjen kmen, n?ky papr mi ani tak nevad. P?ijde mi divn, e by hra m?la bejt jen o silnejch counterech. ek bych, e tim docela dost trp mikro a nen tolik prostoru pro improvizaci.

Threo - 31.03.2010 | 17:05   (odpovědět)

SC1 taky neni vyvazeny na vsech urovnich, ale na profi je a tj dulezite. Proto je tak dobry a prezil tak dlouho...

abcd - 31.03.2010 | 16:32   (odpovědět)

55-75 fps ftip?
warcraft bezi +- na 60 fps a je to hratelny v pohode
nejses zase jeden z tech deti co onanuji u her na max detailech?

Bekend - 31.03.2010 | 16:29   (odpovědět)

Na druhou stranu, ale na nizsi nastaveni ta hra beha prakticky na vsem Precejen Blizz pocita s tim, ze hra se bude hrat jeste tak 10let, takze pocitace se na tu uroven dostanou dovydani prvniho datadisku

o - 31.03.2010 | 16:02   (odpovědět)

m? te? za?n tvt i HW nro?nost p?i maximlnm nastaven, teprve p?i kterm ta grafika pro m? vypad u solidn?(vzhledem k dnen hern dob?)...na GTX 295, grafice za pr?m?rnch 13500K?hra v tomto nastaven dv v pr?m?rnm boji celkem sm?nch 55-75FPS a to jet? bez AA - to je snad vtip?...co jako ere ten vkon?...navc kamera dky svmu velkmu zoomu na plochu, nesnm moc velk prostor...je tam pr jendotek, ob? statick platz, n?jak efekty a gvkon to ere skoro, jako crysis - doufm, e je to tou betou...

Bekend - 31.03.2010 | 15:29   (odpovědět)

Nejvic nevyrovnany match je stejne zerg vs zerg (kdy jeden dela roache a druhy ne)

New - 31.03.2010 | 15:22   (odpovědět)

Tak ti G. Medvdci m? dostaly.
Jinak men uprava Z>>P ale bez tak stle na eb??ku vedou Zergov.
(P?ed jejich masvnm utokem by asi nebstaly ani G. Medvdci)

Pralev - 31.03.2010 | 15:05   (odpovědět)

Tak ten boost larev je podle m? hlavn? hrozn? blb? navrenej. Msto aby to byla v ur?itm smyslu ultimtn schopnost (aby zleelo na tom, jak to kdo um vyut), je to v podstat? jen "opruz" navc (kadch 40 sekund kliknout na tla?tko). M?lo to imho bt navren tak, e to ty larvy spawne hned (nebo t?eba do 10 sekund) a pak to hod na danou hatchery cooldown t?ch 40 sekund, e to nejde pout znovu.

A co se balancovn t?e, absolutn? souhlasm s nzorem, e balancovat podle statistik vech her je pln? zcestn. Extrmn p?pad - pokud bude ve h?e rasa gumovch medvdk?, vechny d?ti 10- budou hrt za medvdky. Protoe jsou to mal d?ti, prohraj v?tinu zpas?. Znamen to, e jsou medvdci slab a pot?ebuj boost? ;o)

New - 31.03.2010 | 14:46   (odpovědět)

Momentln? to vidm podobn? jak tady u ne uvedl PredY
Z>>>P
Z>>>T
T>P

mauriicio - 31.03.2010 | 12:43   (odpovědět)

Problm s balancovnm na profi rovni je, e n?jak rasa se t?eba ostatnm vyrovn jen s micrem. T?eba jsou HT slab protoe jim kad uhne, ale na "noob level" jsou prv? HT neporaziteln (p?klad). Pak by ve vech ligch vyhrvali Proti, jen platina by byla vyrovnan.
M? osobn? vad, e Blizzard radi jednotky oslabuje ne aby posllil kontry, a te? v posledn dob? pln? ni? kmen-n?ky systm p?ed?lvnm 10(+20) -> 25(+5). Nicmn? nehraju, tak t?ko posoudm

Threo - 31.03.2010 | 12:35   (odpovědět)

o 50 mineralu levnejsi ale jinak souhlas

Bekend - 31.03.2010 | 12:32   (odpovědět)

Hlavne co je asi imba u zergu je queena - zerg logicky expi o 100 mineralu lacinejs nez zbyle dve rasy a vysaturovani expanze pomoci extra larev je otazka par chvil... pak se to sypou jednotky, kdyz mate expanzi kolik si jen prejete a a u kazde hatchery queeny co boostuje larvy... kam se pak hrabe protossackej warpin

Threo - 31.03.2010 | 12:28   (odpovědět)

souhlasim, ze na posouzeni balance je jeste brzo, ale jinak si stojim za svym. Melo by se balancovat hlavne na profi urovni, presne jak napsal Romla.

Romla - 31.03.2010 | 12:20   (odpovědět)

To Threo: J myslm, e Blizzardu je jasn, e nejd?leit?j je balanc na profi rovni, pokud je vybalancovan profi hra a za?te?nci p?esto maj r?zn procenta vher za r?zn rasy, pak je to sp jejich nezkuenost, p?padn? r?znou obtnost ras, kter si ke hran zvolili, ale nikoliv patnm balancem. Navc u za?te?nk? a st?edn? pokro?ilch mnohem vce o vh?e nebo proh?e rozhoduj jejich schopnosti ne mrn nedokonalost balancu, kter je d?leit hlavn? u profk?, u kterch zle na kad vte?in?.

Bekend - 31.03.2010 | 12:07   (odpovědět)

Nesouhlasim - tech profi hracu je dejme tomu treba 5% soucasneho obsazeni battle.netu a blizz se snazi dokazat, ze SC2 je hra pro kazdeho a hlavne... ta hra je opravdu jeste mladoucka - malokdo z profi hracu dela carriery, battlecruisery, raveny, mothership nebo jen mass phoenixe, nydus wormy a dalsi mraky malo vyuzivanejch jednotek a jejich kombinace... tady se zatim jede par radoby zavedenejch buildu a jinak to stagnuje... takze mi pripada, ze na balance je jeste brzicko

Threo - 31.03.2010 | 11:50   (odpovědět)

souhlas s Unimatrix325: to dalsi vylepseni zergu nemuzes myslet vazne

Threo - 31.03.2010 | 11:34   (odpovědět)

muj nazor je ze by se to melo balancovat podle profi turnaju a zebricku a ne ze vsech odehranych her... co z toho ze protosi vyhrajou skoro kazdou hru na lame urovni, kdyz v profi budou hratelni treba jen zergove...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 31.03.2010 | 11:28   (odpovědět)

Sentry se snad uz oslabit neda.
A zrychlit mutalisky ? )) Jednu z nejefektivn?jch zergskch jednotek ?

myrec - 31.03.2010 | 11:15   (odpovědět)

podla coho tak sudite ? podla mna Blizzard porovnava statisticky zapasy v roznych urovnach hrania a sleduje zaznamy hier a podla toho ktora vlastnost akej jednotky vyhrava viac ako polovicu zapasov tak ju urpavi aby bol stav v kazdom matchupe (XvsY) 50:50
takze podla mna to vobec nieje jasne ktora rasa je lepsia a ktora horsia.. a uz vobec neplati postupna nerovnost.. kedze to kto koho porazi nieje tranzitivne (UTFG: transitive) priklad uvedomte si ze vy porazite hraca A hrac A porazi hraca B a hrac B porazi vas.. kto je lepsi a kto je horsi ? ale tito hraci nemusia byt vobec na rovnakej urovni ... to by boli vdety keby kazdy s kazdym mal 50:50 vyhier a prehier.. takze to je ciel Blizzardu.. nie kamen noznice papier ale tri rozdielne rovnocenne rasy
a k posilneniu static defence... videl som par zapasov kde Z nepostavil ani jedneho linga... rovno siel na muta.. lebo ma Spine Crawlera.. ktoreho moze premiestnit a tym padom nepotrebuje na obranu lingov (pre rypalov: bolo to ZvT lebo v ZvP to nema sancu kedze loti si s static defence poradia relativne rychlo) takze to posilnenie by som zase nebral az tak velmi kladne aj ked urobili to preto lebo T moze do bunkrov napraskat svojich rinov ktory su balancovany proti jednotkam... takze sa len cakalo kedy dobalancuju aj ostatne static defence vs bunkrom
a tym padom museli posilnit aj turretku (lebo posilnili cannon-proti zemi, tak posilnili aj spore crawler aj turret)
a z mojho posledneho pohladu teraz jemne oslabia (najskor zdvihnu cenu vespenu aby zabranili kombinacii mass HT +sentry) sentry
jemne posilnia muta.. zdvihnu rychlost pohybu...
a asi este nejak zvyhodnia hydry (velmi malo sa pouzivaju a to Blizz nechce)
tak a stacilo mojej analyzy dakujem za citanie

Bongo - 31.03.2010 | 10:51   (odpovědět)

Ur?it? je dob?e, e poslili obranu, ty budovy opravdu stly za prd a mal zlepen ur?it? pom?e.

Podle m? co se t?e vybalancovn ras, tak nejsiln?j jsou zatm zergov, pak terran a nakonec protossov.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 31.03.2010 | 09:43   (odpovědět)

M? by docela zajmalo, jakto, e se ten rush 8 SCV + 6 mari?k? nepouval i v SC, resp. pro? nebyl efektivn. P?itom ta hra je v za?tku hodn? podobn, ?ekl bych.
Co je te? tak jinak, e to najednou jde, e museli SCV oslabit ? Protoe j sice uvidim rd kad oslaben Z a T, ale fr to asi opravdu moc neni.

Threo - 31.03.2010 | 08:42   (odpovědět)

no super a ty hordy zergu mam ted zastavovat jako cim? stormem ktery zasahne jednoho linga? a jeste tomu uhne? btw banshee uz taky nemuselii posilovat, to spis vratit tem scv 60hp...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 31.03.2010 | 08:33   (odpovědět)

Gorog : no j sem to tak pochopil. A ono by bylo docela i hnustn, kdyby zemnili vzdlenost, na jakou se d kouzlit. Ale jestli zmenili rozsah, no tak to fakt rofl.

J tu nerovnici dycky (myleno v SC1) vid?l takhle :
T > Z > P > P , kde to P na konci sem j

Pralev - 31.03.2010 | 00:13   (odpovědět)

Vidm tu nerovnici podle replay? momentln? podobn? :o)

PredY - 30.03.2010 | 23:28   (odpovědět)

Z >>> T > P

:l

Fox - 30.03.2010 | 22:14   (odpovědět)

Ja neviem ci mi nieco uchadza, ale preco stale nenerfnu poriadne zergov? Vyhrali 4 z 5 ZOTAC, pricom vzdy bol zerg vo finale, v mojej platinovej divizii je asi polovica zergov a hraca Dimaga som proti tossom este nevidel prehrat... akoze o co im ide?

Gorog - 30.03.2010 | 21:51   (odpovědět)

Jet? bych mon zm?nil "Dosah Psi Storm snen z 2 na 1.5." na rdius, takhle to zn jako by byla snena vzdlenost na jakou m?e Templ? svoj stormu kouzlit (range) - co by nebyl moc nerf. Todle je velkej nerf..((

Jata [ redakce ] - 30.03.2010 | 21:14   (odpovědět)

To Gorog: Jo, dneska mam fakt svuj den

uhlyk - 30.03.2010 | 21:13   (odpovědět)

som rad ze pocuvaju tych spravnych ludi a zlepsuju staticku def...

Gorog - 30.03.2010 | 21:12   (odpovědět)

Zven -> zven, e by zelen pivo)

Jata [ redakce ] - 30.03.2010 | 21:12   (odpovědět)

To Gorog: To je mou averz v??i Terran?m, j bych jim vechno jenom snioval

Gorog - 30.03.2010 | 21:12   (odpovědět)

Snen hodnot ivot? a tt? z 125/125 na 150/150., Snad zven

Jata [ redakce ] - 30.03.2010 | 21:11   (odpovědět)

To Sam: Dky za upozorn?n, opraveno.

Sam - 30.03.2010 | 21:07   (odpovědět)

"Snen hodnot ivot? a tt? z 125/125 na 150/150."

e by chyba?

Romla - 30.03.2010 | 21:04   (odpovědět)

To Unimatrix325: Tuil jsem, e se ti zrovna tahle zm?na bude lbit. Jet?e j MP nehraju a dnou rasu nepreferuju, take m? ty patche nechvaj celkem chladnm. Ale lb se mi, e trochu poslili statickou obranu, ?ist? z estetickho hlediska.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 30.03.2010 | 20:58   (odpovědět)

lol... no j bych storm omezil tak na 30 dmg a zvil mu cenu tak na 150 energie. P?ecijenom ty zerglingov pod nim jinak chcpaj moc snadno

ego - 30.03.2010 | 20:54   (odpovědět)

Nevm jak vy, ale m? p?ijdou terrani po poslednch 2 patchch p?li siln. Kombinace terranu a marauderu /medivac je proti zergum smrtelna,at uz zerg posle co chce.

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.