StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

StarCraft II Beta - Patch 6 (version 0.8.0.14593)

27.03.2010 | 09:20 - Jetro

V?era uvolnil Blizzard další patch pro probíhající betu, v rámci n?ho prob?hl i kompletní reset na Battle.netu. Z níe p?eloených zm?n je patrné, e došlo p?edevším k dalšímu oslabení Protoss?.

 

Obecné

- Nyní m?ete po dokon?ení hry na obrazovce se skórem nahlásit nevhodné chování nebo blokovat komunikaci s hrá?em pravým kliknutím na jeho jméno a vybrat "Report Abuse" nebo "Block Communication".
- Nyní si m?ete po dokon?ení hry na obrazovce se skórem prohlédnout profil jakéhokoli hrá?e pravým kliknutím na jeho jméno a výb?rem "View Profile".
- Aktualizované popisky u jednotek a schopností, aby odpovídaly všem region?m.
- Vylepšená p?ehlednost jednotek na zergském creepu.
- Vylepšená p?ehlednost týmových barev protosských jednotek pouívajících warp-in, aby se dalo lépe rozlišit mezi n?kolika protosskými hrá?i.
- Vylepšen systém, který se zabývá postupy a sestupy mezi ligami.
- Vylepšena funkce favorizování k p?esn?jšímu zachycení vyrovnaných zápas? a správnému zobrazení na obrazovce se skórem.
- Vylepšen systém vyhledávání 2v2 zápas?, aby docházelo k rychlejšímu nalezení her.
- Vylepšena funkce záznam?, take p?i prohlíení záznamu se chyb?jící mapy stáhnout z Battle.net.


Balancování

- Terrani

  • Viking
    • Zm?n?na cena ze 125 minerál? a 100 plynu na 150 minerál? a 75 plynu.
  • Ghost
    • Zm?n?na cena ze 100 minerál? a 200 plynu na 150 minerál? a 150 plynu.
    • Dosah EMP sníen z 3 na 2.
  • Factory
    • Sníena cena z 200 minerál? a 100 plynu na 150 minerál? a 100 plynu.
  • Tech Lab
    • Sníena cena z 50 minerál? a 50 plynu na 50 minerál? a 25 plynu.
  • Reactor
    • ?as výstavby zvýšen z 25 vte?in na 50 vte?in.
  • SCV
    • Po?et ivot? sníen z 60 na 45.
  • Bunker
    • ?as výstavby sníen ze 40 vte?in na 30 vte?in.
  • Marine
    • ?as výstavby zvýšen z 20 vte?in na 25 vte?in.

- Protossové

  • Colossus
    • Sníeno zp?sobované poškození z 23 na 20.
  • Observer
    • Zvýšena cena z 25 minerál? a 75 plynu na 50 minerál? a 100 plynu.
    • ?as výstavby zvýšen z 33 vte?in na 40 vte?in.
  • Stalker
    • Zp?sobované poškození zbran? Particle Disruptors zvýšeno z 8 (+6 proti obrn?ným) na 10 (+4 proti obrn?ným).
    • Sníeno poškození po vylepšení zbran? z +1 (+1 proti obrn?ným) na +1 (+0 proti obrn?ným).
  • Dark Templar
    • Zm?n?n typ jednotky z Biologický-Psionický na Biologický-Psionický-Lehký.
  • High Templar
    • Zm?n?n typ jednotky z Biologický-Psionický na Biologický-Psionický-Lehký.
  • Dark Shrine
    • ?as výstavby zvýšen z 80 vte?in na 100 vte?in.
    • Zvýšena cena ze 100 minerál? a 200 plynu na 100 minerál? a 250 plynu.

- Zergové

  • Baneling
    • Poškození výbuchem zvýšeno z 15 (+20 proti lehkým) na 20 (+15 proti lehkým).
  • Roach
    • Rychlost regenerace p?i zahrabání sníena z 10 na 5.
    • Vylepšená rychlost regenerace p?i zahrabání sníena z +20 na +10.

 

Opravy chyb

- Opravena chyba ovliv?ující nesprávné za?azení dohodnutých tým? do ur?itých lig.
- Opravena chyba ovliv?ující náhodné týmy, která zp?sobovala, e za ur?itých situací nebyly ud?lovány ádné body za výhry a p?íliš mnoho bod? bylo ode?ítáno za prohry.
- Opravena chyba zobrazení zásoby bonusových bod? na obrazovkách rychlého vyhledání zápasu a lig a eb?í?k?.
- Korejský klient: Opravena chyba ovliv?ující správné zobrazení profil? pro korejské hrá?e. Nyní si mohou prohlédnout své postavení v lize na své profilové stránce.
- Opraven ob?asný pád hry p?i jejím vypínání.
- Polský klient: Opraven pád hry, který mohl nastat kdykoliv p?i zobrazení zprávy "Player is no longer being revealed!"

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Mondrogar - 30.03.2010 | 21:53   (odpovědět)

zbytecne uvadis veci do extremu

Romla - 30.03.2010 | 20:45   (odpovědět)

To uhlyk: Jednotek je p?iblin? stejn? jako v Brood Waru, ale j bych prv? cht?l vc. Nicmn? budu je mt aspo? v singlu.

uhlyk - 30.03.2010 | 19:59   (odpovědět)

jj a protoss by mal mat planet cracker co ti znici celu bazu a sme doma u super titulu C&C, kde nakoniec museli byt zakazane super zbrane...

Mondrogar - 30.03.2010 | 19:49   (odpovědět)

uhlyk: nerikam ze ma znicit celou mapu, jen rikam ze by mohla bejt krapet silnejsi
Co se tyka ty zimy myslel jsem to jako vtip (stejne tak i HDstarcraft). Ale ten mrak neni spatnej napad ne ? Krasne to fungovalo treba v C&C. Myslim ze proti zergum by to byla krasna zbran

uhlyk - 30.03.2010 | 19:46   (odpovědět)

romla ked si porovnas orig sc1 bez bw a sc2, tak jednotiek je +- rovnako.

mondrogar: no nebude to tym ze je to hra ? a nebude to tym, ze atomovka v sc2 ma inu rolu ako znicit celu mapu ?

Pralev - 30.03.2010 | 19:35   (odpovědět)

Taky si myslm, e by m?li nerfnout EMP a buffnout atomovku :o))

Mondrogar - 30.03.2010 | 19:28   (odpovědět)

CO se atomovek tyce, prijde mi divny ze na budovy nemaj zadnej poradnej efekt (snad i pylon ji ustoji ne ?). Zrovna dneska jsem koukal na hdstarcraft na posledni zapas, kdyz uz si delal srandu (po 4. atomovce) ze je divny ze se zatim nedostavila nuklearni zima. Dalsi vec kterou mela delat je radioaktivni mrak (neco jako mela vessel v SC1).
Jinak osobne si myslim ze neni nejak extra pouzitelna, kruh je obrovskej, ze si toho vsimne i slepej.
No zkratka v jednickach se dala pouzit daleko lip

Romla - 30.03.2010 | 18:57   (odpovědět)

To myrec: Moc p?kn. P?ipomn?lo mi to Pimpest Plays, rubriku na SCLegacy, kde kadoro?n? vybrali ty nejzajmav?j replaye SC1.

myrec - 30.03.2010 | 17:28   (odpovědět)

videli ste kombinaciu tie fieldy a stormy ? http://www.youtube.com/watch?v=m_TIDLHzAkM

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 30.03.2010 | 16:24   (odpovědět)

No jinak mimochodem takov atomovka byla taky p?kn v?c, kterou m?li terrani navc a nikdo nic podobnho nem?l.
V SC2 j nat?st dost skrouhli. S jednotkama se uhne a budovy vydrej docela dost.
Akort doufm, e n?kdo neza?ne ty atomovky masit, t?i na jedno msto u by byly docela problm

charles - 30.03.2010 | 15:43   (odpovědět)

To o: ale blizzard nechce aby mali 2 rasy rovnak takto celkom zsadn vhody...

a inak k tomu ?o Romla za?al,tak (je to len mj nzor samozrejme) podla m?a ten planet cracker nemal moc v takomto nre hry ?o robi?,proste sa mi to nehodilo,ale inak s nm rozhodne shlasm,v poslednom ?ase sa tem podstatne viac na single player pritom zoza?iatku som myslel,e to bude naopak...

o - 30.03.2010 | 15:03   (odpovědět)

To Unimatrix325: to by byla dost zsadn nevhoda u.

j si myslm, e by to dalo spe zajmav prostor pro taktizovn(hodit si jeden pylon p?ed nep?telskou bzi atd....ale je zase fakt, e to by potom m?li mt schopnost n?co jako u teran? "salvage")

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 30.03.2010 | 14:40   (odpovědět)

Jo a jete bych podotknul, e stormu se d uhybat, take ve vsledku z nej v lepim prpade dopadne tak 50 dmg, v horim i 20-30.

New : storm v SC1 byl silnej tak akort. Protoss by bez nej ty armdy zergu nedal ani omylem. Stejne tak MM.

o : to by byla dost zsadn nevhoda u.

Pralev - 30.03.2010 | 14:36   (odpovědět)

New: Nevm, ?lov??e, mn? SC1 p?ijde dost vybalancovanej, nevid?l jsem, e by vyhrvali jen Protossov, take ta bou?ka zase asi a tak OP nebyla :o)

o - 30.03.2010 | 14:30   (odpovědět)

to automatick, celkem rychl doplnovn protosskch tt? v klidu je fajn. ale myslm, e kdybych se doplnovali takto rychle, jen v p?tomnosti PYLONu by bylo zajmav?j

New - 30.03.2010 | 14:19   (odpovědět)

Unimatrix325 ale kdy m?li storm v jedni?ce tak zas byl neuv??iteln? silnej. Jen ze 4 Templ?i jsi dokazal zlidvidovt cel armady kdy jsi byl dosti ikovnej, jako taky se mi neliby e to EMP odhaluje neviditelny jedtnotky a je ur?en jen proti Prot , ale zas se bojim e bude pot?ebovat armadu ghostu protoe se rozhodnou e EMP raketa bude na konec platit jen na jednotlivce a vysaje 10%ttu.
Sry ale skoro kadej replay kterej jsem zatm vyd?l terra?i projeli jak pomasle v?era mi trochu ruply nervy podalm masakru T. tak jsem na psal blbosti a jejich dopad jsem si uv?domil teprv ted.

BENDEK-ja jsem si myslel e tady je misto pro muj koment? k tmatu abych se pou?il kdy se na to dvam ze patn strany , vm e v textu mam chyby ale jako dislektik je nikdy nevychitm vechny jet? kdy to pu na rychlo. A ur?it? bych hned neotravoval blizz se svm koment?em kdy vm e po nzoru jednoho by to asi t?ko zm?nily co ty "gramatiku".

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 30.03.2010 | 12:11   (odpovědět)

Pralev : p?esn? tak - jet? bych dodal, e to EMP jako bonus i odmaskuje neviditeln.
Take nenpadn a sm neviditeln ghost jednou ranou klidn? de facto zlikviduje DT, HT a Immortaly.

Romla - 30.03.2010 | 11:54   (odpovědět)

To uhlyk: To nezapomnm, snad v datadiscch opravdu n?co p?idaj, msto toho, aby pouze n?co nahradili. J vm, e pro profi hr?e je lep, pokud nen jednotek zbyte?n? moc, protoe oni stejn? pouvaj jen ty nejefktivn?j a jsou rdi, kdy si m?ou vechny countery pamatovat nazpam??, aby mohli rychle reagovat. Ale p?ijde mi, e takov omezen na minimum jednotek troku ubr h?e na variabialit? a zajmavosti. Ale zase to m ur?it? jin vhody. J ?em MP hlavn? z pohledu divka, protoe hrt ho asi moc nebudu...

Bekend - 30.03.2010 | 08:46   (odpovědět)

Tady mistr "gramatik" New me vylozene pobavil.. achjo, jeste, ze blizz opravdu nevyslechne kazdyho

Pralev - 30.03.2010 | 08:44   (odpovědět)

Unimatrix325: To EMP by nebylo tak OP, kdyby ho hzela pomal zraniteln jednotka, jako byla v jedni?ce Science vessel. Problm je, e i kdy m Protoss dokonalej counter (p?mo Templ? m Feedback), Ghost m?e ty EMP hzet neviditelnej a to je dost patn...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 30.03.2010 | 07:19   (odpovědět)

tob? p?ijde normln, e zatimco protoss m trapnej slabej a malej storm, tak ghost by m?l EMP, kterou vysaje veker tty a energii ? )) Navc je to svinsk schopnost p?mo proti ur?it rase.

uhlyk - 29.03.2010 | 23:36   (odpovědět)

romla nezabudaj, ze tu mas dalsia 2 datadisky, kde sa urcite budu do mp pridavat jednotky a ability... imho sa vrati urcite lurker, lepsie anti-air jednotky a podobne... tudiz to nemozu vsetko dat teraz...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 29.03.2010 | 23:31   (odpovědět)

tob? p?ijde normln, e zatimco protoss m trapnej slabej a malej storm, tak ghost by m?l EMP, kterou vysaje veker tty a energii ? )) Navc je to svinsk schopnost p?mo proti ur?it rase.

New - 29.03.2010 | 22:48   (odpovědět)

Po vydn patche 6 si myslim e to jsou fakt blbcy u Terra?u kte? maj momentaln? nejslab jednotky prob?hly nej men zm?ny k jednotkm ba nopak ti blbcy je jeste z nevhodnily ghostovo EMP rozsach ze 3na2 jedna ze dvou dobrejch schopnost u T. a oni sn dosach.
NN radi jim snijou dobu vystavby bunkru ktere jsou upln? na pi?... s prominutm ale musel jsem to ze sebe dostat.
Sou hlasym s Romlou misto aby se drely starejch jednotek trochu je vylepily a pak jeste p?idaly parch nevejch tak radi ve upln? p?ekopou P. firevat - hellion nebo jak se jmenuje ted.

Romla - 29.03.2010 | 14:03   (odpovědět)

To Bekend: Tady ani tak nejde o to, kdo co jede, ale o to, e spousta zajmavch jednotek a schopnost byla z MP vyput?na, take SP bude pro m? o dost zbavn?j podvanou ne MP, protoe v MP se nic po?dnho d?lat ned, protoe by to bylo OP. Schopnosti jako Planet Cracker, Plasma Torpedoes nebo Missile Barrage mi prost? budou v MP chyb?t.

Taky se mi moc nelb jak gul ud?lali v t?ch jednotkch: msto, aby nechali star jednotky ve h?e a p?idali jim nov schopnosti (a tak p?idali nov jednotky), tak spoustu starch jednotek vykrtli a jejich schopnosti dali novm jednotkm, co je podle m? docela nemstn recyklace, kter h?e nijak extra neprosp?je, akort v tom d?l zmatek. Doufm, e aspo? v SP takov bordel v jednotkch a jejich schopnostech nebude, protoe SP m? hlavn? zajm.

Bekend - 29.03.2010 | 13:24   (odpovědět)

Romla: Nesouhlasim... vsichni jedou to samy, protoze beta je tu teprve chvilku... zachvilku nekdo prijde s tim ze nejlepsi je fast nydusworm rush s banelingama a zergove nepojedou nic jinyho nakej ten patek Ta hra je jen proste jeste hrozne mlada - proto taky BETA Budme za ni radi

Romla - 29.03.2010 | 12:36   (odpovědět)

To Unimatrix325: Tomu j taky v??m, e nikdo nedoke MP vybalancovat lpe ne Blizzard, ale troku se mi nelb minimalistick p?stup Blizzardu k MP, kdy kadou zajmavou potenciln? OP schopnost rad?ji vykrtnou, ne aby ji zkusili vybalancovat n?jakmi countery. Taky bych radi vid?l v MP vc jednotek i za cenu toho, e se n?kter budou pouvat sporadicky, protoe v momentln podob? mi SC2 hodn? p?ipomn achy, kter jsou ob?as trochu nudn - n?kolik nau?ench druh? neustle stejnch zahjen apd. Ale mon to u MP, kter se m hrt profesionln?, ani jinak nejde, nevm. Kadopdn? bych uvtal trochu vce variability t?eba i na kor kous?ku balancu a proto hledm s nad?jemi na moda?skou komunitu, kter minimln? p?inese n?co zajmavho a uvidme n?jak neot?el npady, kter t?eba Blizzard vyuije do budoucna, protoe si myslm, e jeho verze MP z?stane za vech okolnost nejhran?j, minimln? prvnch pr let. A dl se dvat nem cenu, to nikdo neodhadne.

Mimochodem, tady m ten Roach-o-kill:
http://www.youtube.com/watch?v=ah69S-TsQa8

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 29.03.2010 | 11:58   (odpovědět)

Z hlavy nevim, ale asi toho bude vc lehkho. Phoenixem se daj lovit Banshee, Raveny, overlordi, Oversee?i. Je to counter na void raye...
A VR se taky nabije celkem rychle. Tam jde prost? o to, abys ho nepoval na mal cle, proti t?m je hrozn? neefektivn. Ale na vc odolnch cl? je super.

o - 29.03.2010 | 11:25   (odpovědět)

jene m? p?ijde, e fnix se hod jen na lehk letectvo a toho moc nen(skoro jen na ty mutalisky)...stejn? tak, ne VR nabije na vysok damage, tak je to celkem doba a p?itom jde hlavn? o rychlost...proto si myslm, e velkou vhodu maj prv? ty "standardn jednotky s pr?m?rnm, ale stejnm damage po celou dobu utoku(coruptor, viking...tyto jednotky dle m? zprskaj VR a fnixe d?v, ne se rozkoukaj)

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 29.03.2010 | 10:24   (odpovědět)

mauriicio : no stalke?i na vikingy jsou v nejlepim p?pad? soft counter. Nejsem si jistej pom?rem cen atp. ale ?ekl bych, e to je normln? vyrovnan bitka, ze kter nikdo moc nezsk.
A vy?dit BC void rayema - no jt by to asi m?lo, ale nesm se podcenit mnostv, protoe VR sou sice siln, ale mlo odoln a v?t mnostv BC je bude sundavat na jeden vst?el. Tzn. e p?e?slit BC VR nejmn? 2:1 sp vc, pokud maj yamato. A to m?e bejt taky problm.
Ad HuskyStarcraft : nehod prosimt? link, abych to nehledal ? TOdle by m? eminentn? zajmalo.

mauriicio - 29.03.2010 | 10:17   (odpovědět)

To o: To je rozdlnost ras. Kdyby m?li mt vechny rasy jednotku co dv 20 damage tak jde SC2 po t?ech tdnech do kytek. Protossov maj mon p?li specializovan jednotky, zato nejlep kontry. Vikingy vy?d stalkery, bc voidy. Neviml jsem si ale jakhokoliv pouit fnix?, ti jsou opravdu jaksi mimo.
Mimochodem na HuskyStarcraft je video Protoss tutorial, ve kterm vm uke build za protosse kterm instantn? zni?te jakhokoliv zerga co se rozhodne jt po Roachch

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 29.03.2010 | 10:17   (odpovědět)

M? teda nikdy nenapadlo, e mutalisk je od slova mutovat
To co pe Romla je docela logick, ale imho jeto dky tomu docela velk vhoda Zerga.
Jinak to, e bude spousta mod?, toho se prv? bojim. Protoe to rozt?t komunitu. Kadej bude hrt jinej mod, kadej mod bue mt n?co dob?e a n?co patn?. bude obtn se v tom orientovat a p?echzet z jednoho na druh. Multiplayer t?ko n?kdo vybalancuje lp, ne blizzard (v tomhle jim zrovna v??m, protoe maj mnohem lep monosti testovn).

o : jo, patnou protivdzunou obranu taky pozoruju, p?edevim kv?li nzk efektivit? storm? a malmu splashi archon? (kter sou te? dost nepouiteln
Letectvo mi p?ijde taky patn, ale sp tim, e tam chyb tuctov podp?rn jednotka (Arbiter) a msto n tam je rdoby ultimtn mothership, kter ale neni nic jinho, ne neohraban p?eslen arbiter. Carriery maj tu debiln vlastnost, e dokud nevypust vechny interceptory na cl, ned se s nimi manvrovat (protoe pokud manvruj, tak nevypout?j).
Jinak ale phoenixov i voidraye jsou celkem ok. Phoenixov maj 2x 5+5 (light) co dv mutalisk?m 20 a navc maj slun zdrav, dobrou rychlost a zajmavou schopnost. Nicmn? taky mi k srdci moc nep?irostli, protoe mutaliskov se s nima countruj dost obtn? (muste jich mt fakt vc) a navc kdy vymetou oblohu, tak jsou pak celkem k ni?emu
Void raye jsou taky v pohod?. P?edevm proto, e kdy u se jednou rozjedou na max, tak mohou p?epnat cl a neztrat na intenzit?. Ovem mnus se to ud?lat rychle (tak do dvou t? sekund, jinak ten maximln vkon zase ztrat). NAvc se mohou p?i st?elb? i pohybovat, co je neoceniteln.

o - 29.03.2010 | 09:44   (odpovědět)

yep, mutu by m?li aspo mon p?ejmenovat a p?padnho novho mutaliska(p?idat v dat?i, a? t?eba jako pozemn mtujc jednotku)

jinak ti protosov maj dle m? hodn? patn letectvo a celkov? protivzdunou obranu
- t?eba Phoenix by snad svmi ubohm utokem nesundal ani kachnu s plechovm hrncem na hlav?
- nebo Void Ray, u kter nen ?as ?ekat p?l hodiny na zesiln?n paprsku na slun damage(to mi vychz mnohem lpe dvat damage kolem 20 u od za?atku do konce utoku, jako je to t?eba u Viking?

...jak tu bylo psano...tak protci maj a moc specializovan jednotky

morr - 29.03.2010 | 09:13   (odpovědět)

to Romla: jasn? jasn?, to je pravda, ale nem?n to nic na tom, e muta u nen muta.

Romla - 28.03.2010 | 20:50   (odpovědět)

D?vod pro? te? mutuje msto Mutaliska Corruptor je ten, e Corruptor nem tok na zem a tud se po vyst?len vzdunch jednotek soupe?e stv, na rozdl od Mutaliska, zbyte?nou jednotkou. A proto mu byl p?id?len morph, aby se po mutaci mohl zapojit do dalho boje.

Kv?li balancu MP byla vykrtnuta spousta zajmavch schopnost jednotek, ale v?tina z nich by se, doufm, m?la objevit v SP (co ?ste?n? potvrdil i Browder). A myslm, e nebude problm pro SC2 vytvo?it MP mod, ve kterm by se mohly objevit i schopnosti pouit pouze v SP. A pokud by ten mod byl n?jak vrazn? sp?n (t?eba jako DOTA), tak by se ur?it? nechali inspirovat i v Blizzu p?i vydvn datadisk?... Kadopdn? s kvalitnm editorem a spoustou ikovnch lid se ur?it? n?jakch zajmavch modifikac do?kme.

morr - 28.03.2010 | 19:14   (odpovědět)

To o: jist? s tebou souhlsm ve vech bodech, krom toho ultraliska. Ale jak ?k, mutalisk u nen mutalisk, jen potvora s k?dlama... to, e se z n?j nic nemutuje mi p?ide podivn. Nevm pro? swarm guardien mutuje z corrupetra, ten by m?l z?stat jen sm o sob?... ale nevm, nzory se m?ou r?znit. Vak je tu fakt, e mutalis je mutalisk z?ejm? proto, e m n?jak monosti mutace... ale to se asi jen myln? domnvm...

o - 28.03.2010 | 18:37   (odpovědět)

mimo to, tak i rychlost pohybu jednotek je nep?esn? zna?en...p? t?eba dv? ruzn jednotky s normln rychlosti se ?asto pohybuj ruzn? rychle(pro? rad?ji nevolili rychlost od 1-5) v bodech a p?esn?...?:/

nebo, kdy mm ozna?enou skupinu ruznch jednotek, tak mezi kadou jednotkou zvlt m?u p?epnat pouze klvesou TAB, co nen moc efektivn

m? p?ipad, jakoby se tam jen vvoj?i vleli...navc se tato hra od prvnho cool p?edstvaven, kv?li balancu hodn? osekala, take moje pocity nejsou bombozn

o - 28.03.2010 | 15:58   (odpovědět)

kdy nad tm vc p?emlm, tak t?eba Mutalisk pozbv vznamu svho jmnu, p? u se z n?j nic nemutuje(nyn jen z koruptora) - co je takov divn...navc overlord nem svuj uniktn xicht a utok ultraliska se mi v tto fzi nelb

Polop - 28.03.2010 | 09:08   (odpovědět)

Zase to berte tak, kdy Zergov zahrabou sv Roache a daj je za armdu Terrn? a pak Zergov vypust zerlingi a nars nech vylst ze zem? Roache tak m velmi dobrou strategii.
Nebo s t?mi zerlingi pole i Banelingi tak je mon porazit i v?t armdu.

Samoz?ejm? e i m? to je divn protoe si pamatuji e siln?j byly ze za?tku Zergov pak Protossov a te? i Terrani, snad si s nima Blizzard jen tak nehraje, ale to ur?it? ne.

Jenom doufm e Blizzard vyrovn stabilitu vech ras ne hra doshne svho dne vydn. Nechce se mi ?ekat a do Zimy.

PredY - 27.03.2010 | 23:30   (odpovědět)

hruza, 45hp scv kam ten svet speje...

ego - 27.03.2010 | 13:30   (odpovědět)

No co j sledoval n?jak replaye,tak m? p?ijde,e terrani jsou te? dost siln s kombinaci marauderu / marinaku proti zergum (at uz maji cokoliv).

CrazyboyCZE - 27.03.2010 | 13:17   (odpovědět)

To Unimatrix325: Myslim ze jsem zmenil styl hry,takze nevim ty prvni hry co me hodilo do bronzu,jsem v tom SC2 jeste tapal a pak jsem spis hraval 2v2 kde jsem skoncil v platine,takze uvidime

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 27.03.2010 | 13:15   (odpovědět)

No jestli si p?edtim byl v bronzu, tak se tady asi moc dlouho neudr

CrazyboyCZE - 27.03.2010 | 13:10   (odpovědět)

Nevim Sentry jsem nikdy nedelal az do tedka jsem se ji naucil pouzivat a musim rict ze ma velky vznam to ano a po restartovani zebricku jsem tedka misto Bronz skoncil v PLATINE naposledy jsem porazil 2 GOLDY takze toho si cenim,takze stats 5W 0L jeste ze se to restartovalo,dobrej napad a jak je vidu peknej skok,hrac z Bronz ligy do Platiny ted se tam udrzet tak tesim se na dalsi turnaj

Jetro [ redakce ] - 27.03.2010 | 13:04   (odpovědět)

To Romla: Dik, nejak mi to uteklo

Romla - 27.03.2010 | 12:13   (odpovědět)

To Jetro: Vynechali jste zleh?en Vyho Templ?e.

Dusho - 27.03.2010 | 11:52   (odpovědět)

ou.. a zabudol som dodat, ze protoss mal uz +1 weapon upgrade

Dusho - 27.03.2010 | 11:49   (odpovědět)

Myslim, ze sa trocha podcenuje vyznam sentry u protossa. Prvy najazd na mna od protossa bol 8x zealot + 8x sentry a celkom pekne vyprasil mojich 12 roachov + 12 lingov + queen.
Ok. Prvykrat co som hral, tiez som mal pocit, ze roach je prisilna jednotka a viacmenej vytlacila hydru. Neviem.. musim uhrat viac zapasov aby som vedel posudit ci je nieco prehnane.

uhlyk - 27.03.2010 | 11:36   (odpovědět)

cize, preto lebo protoss nedokaze odrazit mass roachov iba s tier 1 a 1.5 jednotkami oslabime roachov, tak aby zerg nemal uz vobec sancu ?
vdaka bohu ze to zatial vyzera, ze blizzard fora su iba na okrasu a balance sa robi na zaklade vnutorneho hrania a turnajov...

f - 27.03.2010 | 11:34   (odpovědět)

scv hp je fail, se neda poradne fast expit

CrazyboyCZE - 27.03.2010 | 11:20   (odpovědět)

To Unimatrix325: Napsal jsi to uplne presne a Dusho Immortal je asi uplne nekde jinde a za jinou cenu nez Roach

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 27.03.2010 | 11:05   (odpovědět)

o : souhlas

Dusho : a tob? se zd normln, e bys m?l s zerglingama a roachema vyhrt proti ekvivalentn armd? zkombinovan ze 4 jednotek ?
M? se naopak nezd normln, e protoss mus navyrb?t hromady r?znejch jednotek a pouvat jejich schopnosti jenom nato, aby se ubrnil pushi jednou jednotkou (roachem)

Dusho - 27.03.2010 | 11:00   (odpovědět)

No neviem.. ked protoss skombinuje zealot + stalker + immortal + sentry (shield + force field), tak ako Zerg som zatial nemal sancu. Roache a lingy padli v momente...

CrazyboyCZE - 27.03.2010 | 10:34   (odpovědět)

Jojo Protosove dokud nejsou na vyssim tieru jako jsou stormy nebo colosove nemaji proti zergum sanci,branit ze zaelotama a stalkerama proti zerlingum a roachum se neda a do toho se pririti zerg s letectvem a musite chranit delniky,proste hnus roach bude oslaben,protoze i kdyz Tossove maji Sentry tak to porad neni vyvazeny v zacatku hry,proti Ternaum se mi naopak hraje moc dobre,takze nevim

o - 27.03.2010 | 10:14   (odpovědět)

co se t?e protos?, tak si myslm, e jsou ze vech t? ras nejslab...mimochodem, co se t?e defenzivnch staveb, tak zergov si sv "v?ky" m?ou poslat na jakkoliv msto na creepu, terrani si bunkr za 100% nklad? slo a posatv na jinou pot?ebnou pozici - no a co pro?ci? = ti z postavenm fonton kanonem u nepohnou(bez zni?en), co je dal jejich mnus atd...

jinak co se ROACHe t?e, tak u jsem to psal do quickboxu:
- p?ern? p?ebuen jednotka: zabr jen jednu populaci, 145HP, 2 armor, 16 utok, dosah 3, regenerace, pohyb pod zem a stoj pakatel - HEH?!...a co t?eba d?ve ?zek zealot?...ten je oproti roachovi komick

Pralev - 27.03.2010 | 09:32   (odpovědět)

Tak nic opravdu zsadnho se asi u o?ekvat ned :o) Nicmn? n?kter zm?ny m? docela p?ekvapily, t?eba ten boost Baneling?...

FLOYD - 27.03.2010 | 09:25   (odpovědět)

Hmmmm nic zsadnho

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.