Chris Sigaty v rozhovoru z IgroMiru 2009
Od výstavy IgroMir 2009, kde Blizzard nazna?il odsunutí bety, které bylo pozd?ji i oficiáln? potvrzeno, uplynulo více jak m?síc, ale a na za?átku prosince se objevil na webu Blizzardu rozhovor s Chrisem Sigatym, jedním ze zástupc? spole?nosti na akci. My vám p?inášíme nyní jeho p?eklad. P?esto u bylo o h?e ?e?eno opravdu tém?? vše, take nelze ?ekat nic nového a na informaci, e pro hraní bude pot?eba minimáln? 1 GB pam?ti.
Blizzard: Jak vzrušující a neo?ekávané zvraty v d?ji p?inese další ?ást epické ságy?
Chris Sigaty: Hodn? ?asu jsme strávili vytvá?ením n?kterých zajímavých p?íb?hových prvk? a d?jových zvrat?, ale ur?it? se nechystám vám je odhalit, protoe chceme, aby to pro hrá?e bylo p?ekvapení. Jediné, co vám mohu ?íct, je, e se jedná o p?íb?h Jima Raynora, ?ty?i roky po událostech v Brood Waru. Kerrigan se vrátila a práv? její p?íjezd zahájí všechny události, které se ve Wings of Liberty rozvinou. A takhle všechny ty v?ci zapo?nou a já u vám nechci prozrazovat nic víc o p?íb?hu ne to, co jsme na r?zných p?ehlídkách a akcích ji ukázali.
Blizzard: Jaký je d?vod pro systém achievement? v RTS h?e? Jaký vliv to asi bude mít na celkový herní styl?
Chris Sigaty: Systém achievement? jsme p?idali proto, abychom hrá?e mohli lépe provázet skrze celý obsah. Mysleli jsme, e by mohl ve StarCraftu II slouit jako systém odm?n a zárove? vám dává v?d?t, e dokáete ud?lat i n?které opravdu cool v?ci. Se získáváním achievement? se vám zárove? vlastn? odemykají avata?i, které si m?ete dát na sv?j Battle.net profil, a emblémy, které se objeví ve h?e na vašich jednotkách.
Take doufám v to, e to bude sta?it na celkovou hratelnost p?i postupu kampaní, achievementy m?ete pouívat jako pr?vodce, který vám bude navrhovat v?ci, které byste m?li ud?lat. Nap?íklad poté, co dokon?íte kampa?, by mohly být achievementy (a odemknuté odm?ny) dobrým podn?tem, abyste zkusili speciální výzvový reim (challenge mode), který jsme do hry zakomponovali, nebo si zahrát n?jaký kooperativní skirmish. V??íme, e tyto achievementy dokáou hrá?e povzbudit natolik, aby si zkusili zahrát i reimy, do kterých se zrovna nehrnou.
[ Více v p?eloeném rozhovoru ]
z - 18.12.2009 | 11:59 (odpovědět)
Rozhovor s Dustinem:
http://g4tv.com/videos/39544/StarCraft-II-Pre-Beta-Lead-Designer-Interview/
Takhle m?l SC2 vypadat,ale potom za?lo balancovn a konec.
charles - 15.12.2009 | 15:20 (odpovědět)
To vesel drka: prvee vela lud ?o to u hralo hovor,e starcraft2 robia hratelnej pre novch hr?ov,tak hadam to tak zl nebude...
- 15.12.2009 | 10:41 (odpovědět)
pr SC2 m bt jet? rychlej, ne SC1(ono to bylo vid?t i z videj) a na to jsou jet? pyn(asi z toho d?laj skute?n? hru, pro ultra magory, co cht?j trhat rekordy - snad tam aspon bude monost snen rychlosti, jako u SC1)...no do anlky...aneb, ?m dl a vc do toho vrtme, tm to vc ser*me
z - 14.12.2009 | 18:19 (odpovědět)
Havoc: To radi ani necht?j v?d?t :o
Teda z Blizzardu to leze h?? ne Korejec od starcraftu. Ale duke nukem forever to jist.
Havoc - 14.12.2009 | 16:43 (odpovědět)
Akurt som rozmlal, e Kerrigan je vlastne ak druh v zergskej ri?? Daggoth a jemu podobn boli cerebrati, Torrasque bol Hyperlisk a Kerrigan je???