StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

18.11.2009 | 20:46 - Jata

1. Ne všichni potenciální hrá?i StarCraftu II hráli p?vodní StarCraft, take by mohli setkat s problémy s porozum?ním p?íb?hu. Je moné hrát kampa? ve StarCraftu II, ani bychom n?co v?d?li? P?iblííte znovu i n?které v?ci, které se staly v p?vodním StarCraft a Brood Waru - prost? jen tak, aby lidi, co nejsou p?íb?hu znalí, dostali n?jaké další informace?

 

Máme v plánu mít p?íb?hové prvky, které by m?ly hrá?e dostat k nejposledn?jšímu vývoji d?je a p?ipravit jej na d?j StarCraftu II. Také bychom rádi b?hem instala?ního procesu m?li p?ehled zápletky, tedy toho, co se stalo v p?vodním StarCraftu a Brood Waru. Nicmén? máme dojem, e bez ohledu na vaši obeznámenost s p?vodním p?íb?hem, budou si moct všichni hrá?i rozvoj p?íb?hu ve StarCraftu II náleit? uít.

 

2. U jste oznámili, e b?hem hraní StarCraftu II na Battle.netu 2.0 budete zaznamenávat r?zné statistiky - ale jak podrobné ty statistiky budou? Bude se ?lov?k moct podívat, kolik jednotek ur?itého druhu (t?eba Mari?ák?) nakoupil nebo t?eba zabil?

 

U StarCraftu II budeme zaznamenávat velké mnoství statistických dat, ale po?ád diskutujeme nad tím, které z nich nakonec budou sledované. Detailnost sledování statistiky ur?íme na základ? informací, o nich si myslíme, e našim hrá??m nejvíce pom?ou zlepšit hraní.

 

3. U jste ?íkali, e budete podporovat DirectX 10, ale co DirectX 11?

 

V sou?asné dob? nemáme plány implementace prvk? vyloen? specifických pro DirectX 11, nicmén? hra jako taková bude s DirectX 11 kompatibilní.

 

4. Kolik statistických údaj? bude moct mít hrdina? T?i jako ve Warcraftu 3 nebo nebude ádné omezení?

 

P?i vytvá?ení uivatelských map lze hrdiny vybavit velkým mnostvím statistik. Nicmén? kv?li omezenému prostoru lze na uivatelském rozhraní zobrazit pouze 3 z nich.

 

5. Podle lore Protossové warpují své jednotky a budovy z jakési vzdálené planety. Bude ve h?e n?jaký mechanismus, který by fungoval jako "warp out", tedy mohly by se tak získávat zpátky utracené suroviny?

 

Nemáme v plánu zahrnout herní mechanismus "warp out". Tuto monost jsme ji jednou promýšleli v minulosti, ale m?li jsme dojem, e to je a p?íliš podobné terranskému mechanismu Salvage u staveb.

 

6. Bude k dispozici n?jaký konvertor našich oblíbených map z p?vodního StarCraftu na SC2? Nerad bych p?išel o všechny ty skv?lé mapy, jakmile p?ejdu na StarCraft II.

 

ádný takový mapový konvertor nebude. Tv?rci map budou muset všechny mapy znovu ru?n? p?ed?lat pomocí nového editoru map ve StarCraftu II.

 

7. P?edpokládám, e ur?it? budeme mít n?jaký druh spušt?ní StarCraftu II v reimu okna. Ale zajímalo by m?, jestli budete implementovat i takový reim okna, jako má World of Warcraft? Takový ten, ve kterém si m?ete to okno maximalizovat, odstranit orámování a máte celoobrazovkový reim se snadným p?ístupem na plochu.

 

V menu p?edvoleb si budete moct vybrat jak reim okna, tak celoobrazovkový reim okna.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Martin - 21.11.2009 | 11:22   (odpovědět)

Dotaz: do?tal som sa e Sc2 nebude podporovat Custom keys? Neviete ?i je to pravda? Diky

z - 21.11.2009 | 01:22   (odpovědět)

No kdy to bude vn? nevim a spekulovat nechci...
Ale te? sem koukal na nov? p?ed?lan oficiln strnky a musim ?ct e znm jen velmi mlo tak kvalitnch her (teda jestli tam vn? bude vecko co se na strnkch prezentuje )

Ultramarine - 21.11.2009 | 00:18   (odpovědět)

Radec: Ano, kdo by neznal. Taky se dost t?m
z: Chce to ko?skou dvku pesimismu p?edpokldat e beta nebude ani p?t rok...

Radec - 20.11.2009 | 23:49   (odpovědět)

To: Ultramarine
Ano ano znam mesice a nyn to utece hodne rychle jelikoz se blizi nenavratne svatky jsem proste nedockavy clovek a SC I je proste moje detsvi ale zname to blizzardaci si davaj pekne nacas ale bude to stat za to v to pevne doufam

z - 20.11.2009 | 20:26   (odpovědět)

Ultramarine: To se et? uvid

Ultramarine - 20.11.2009 | 10:43   (odpovědět)

Radec: Ur?it? ses koukal na kalend?, take v, e leden 2010 bude v podstat? za m?sc. V komentu jsem nepsal e to bude na stopro v lednu, ale jak v?tina lid v, lednem za?n rok 2010 (do kterho m?eme zas vkldat nad?je). Vzhledem k tomu, e betu p?vodn? cht?li zkusit jet? letos, tak sem si docela jistej, e p?t rok u by m?la bejt...

Radec - 20.11.2009 | 08:43   (odpovědět)

To: Ultramarine
Paaaanejoo to sad neee az v lednuuu ale tak to je za chvilku ikdyz jsem pocital s tim ze jak jiz tu v nejakem topicu bylo receno tak po rekonstukci battlenetu ji chteli vyhodit ale asi si z ns utahuj
Jo zkouseli jste nekdo implementovat si do SC I ten engine warcrafta ??

Shania - 19.11.2009 | 11:58   (odpovědět)

pro Z:
fullscreen -muzes si vybrat jakekoliv rozliseni ti hra nabidne, pri prepinani na plochu muuze dochazet k problemum a vetsinou je tam mensi zpozdeni. Pokud hrajes v jinem rozliseni nez ma plocha, tak pri alt tab se rozliseni meni a to zpusobuje dalsi zpozdeni.
okno- je okno
okno ve fulscreenu - nevidis okraje , listy a dalsi interface Win. Hra je v rozlien plochy, lze rychle prepinat mezi okny.
Takze hlavni vyhoda je rychly pristup na plochu a lepsi prepinani mezi aplikacemi,.....

Nektere hry maji moznost spousted je v okne, ale maji pevne nastavene rozliseni a pak se muze stat, ze mate useknuto cast obrazu, nap? empire total war ma tenhle problem.

Ultramarine - 19.11.2009 | 11:18   (odpovědět)

Jeronimo: Tohle: "hra jako takov bude s DirectX 11 kompatibiln." beru jako hlku, e s DX11 kompatibiln bude. - tj doke vyuvat systmu 11. Take Tv?j Radeon 5870 si s tm mon bude moci opravdu poradit.

Jerenimo - 19.11.2009 | 10:49   (odpovědět)

Podpora DX 10, tak to bude asi dost p?kn po strnce grafiky.koda, e nepodporuje DX 11 (zatm) m?j Radeon 5870 (ne e bych se chlubil )by si s tm poradil.

Ultramarine - 19.11.2009 | 09:17   (odpovědět)

ekl bych, e se chov jako oby?ejn otev?en wokno (jde posunovat, p?stup na litu p?i pouvn, atd).

z - 19.11.2009 | 05:53   (odpovědět)

Celooobrazovkov reim byl i v jedni?ce :p Ale celoobrazovkov reim se snadnm p?stupem na plochu, ten se li ?m od normlnho fullscreenu?

Ultramarine - 18.11.2009 | 23:47   (odpovědět)

Radec: N?kde to posrat m?ou, ale doufm e je to odsrn moc nezdr. Beta nejd?v v lednu 2010, dost mon pozd?ji.

Radec - 18.11.2009 | 22:14   (odpovědět)

Oooooou ja uz se nemuzu dockat a jsem zvedav kde to poserou at uz vyhodej ven alespon Bet????

Ultramarine - 18.11.2009 | 20:55   (odpovědět)

P?epis v pt otzce - warpuj jednotky a BUDOVY.

Hodn? se t?im na p?b?h dvojky, i to, jak podaj p?b?h jedni?ky v t?ch "prvcch". Myslm, e to budou r?zn loadovac pozad a encyklopedie na Hyperionu.

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.