StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

15.11.2009 | 10:00 - Jata

Serveru Kotaku.com se poda?ila ne?ekaná v?c, dokázal toti vyfotit „?asový plán" Blizzardu, tedy v?c, kterou sám Blizzard nerad ?íká. Podle tohoto plánu lze na pevno ?íct, e StarCraft II, WoW: Cataclysm a vylepšený Battle.net jsou naplánovány na rok 2010.


B?hem prezentace v New Yorku Thomas Tippl, finan?ní ?editel Activision Blizzardu, potvrdil, e Diablo III, další datadisky pro SC2 a WoW, spolu se dosud neoznámenou MMO hrou, mají v plánu vydat „v následujících n?kolika letech". Co potvrzuje spekulace, e Diablo 3 neuvidíme d?íve jak v roce 2011. P?i?em pravd?podobnost vydání takto brzo je velmi mizivá.

 

Zdroj: kotaku.com
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Ultramarine - 18.11.2009 | 18:03   (odpovědět)

To mauriicio: To beru, a?koliv u prot? byly jet? v jedni?ce u scout? antihmotov rakety, u dragon?, canon? a arbiter? antihmotov "kontejnery" ?i ba?ky a u carrier? nen problm st?let po stha?kch msto po "raketch".

Pokud bych to ale p?irovnval k SC2 (kam by se to p?irovnat m?lo), musel bych to porovnat s mothersip (jej st?ely m?n za letu sm?r, co nazna?uje monost, e jsou n?co jako "drony" z SGA a tm pdem v podstat? sest?eliteln, dle phoenixov (podobn p?pad jako s mothershipou - ty vboje let?j po k?ivkch a to jet? r?zn? zak?ivenejch podle toho jak daleko od cle jsou (a vdycky vyltaj pod stejnm hlem z t?ch konc? k?del). Tud op?t mohou a nemus bt "fyzickho" rzu. Carriery z?stvaj a jedin vzdun jednotka prot? kterou by to nem?lo ovlivnit je void ray. Laserem jde sest?elit chuchvalec antihmoty, jde sest?elit raketa a jde sest?elit chuchvalec kyseliny (v podstat? ji vypa?it ve vzduchu), take muty, metly i guardiani by m?li bt tmhle ovliv?ovni. Jedin co sest?elit nejde je koherentn paprsek sv?tla - laser, yamato, void ray, nebo obrovsk mnostv projektil? z mnoha r?znch mst najednou (pr?let nad hydralis?im hnzdem). V tom p?pad? ale, stejn? jako proti interceptor?m jde bodov obrana (point defense) zam??it na zdroje t?chto "krtkodosahovch balistickch vst?el?" a msto "raket" pro?istit "odpalova?e" - op?t v?t rychlost ne by m?l kdy anci ud?lat batlkrajzr svm jedinm laserovm d?l?kem m?cm napevno dop?edu.

mauriicio - 18.11.2009 | 15:54   (odpovědět)

To Ultramarine: Problm s takovou obranou je, e Proti u se p?es raketovou ru p?enesli a Zergov si sv rakety nechvaj na hor ?asy. A zbra? vhodn pouze v TvT se u Blizzard? moc nenos.

muta - 18.11.2009 | 15:42   (odpovědět)

no pokud to nestihnou vydat do lta tak sem p?esv?d?en e u by to nechali na vanoce. klasika

Ultramarine - 18.11.2009 | 15:18   (odpovědět)

A jakpak se t?te na Starcraft 2? U jsem potkal nzor, e nen ance to stihnout do lta, ale osobn? si rad?ji nechvm "mezeru" navc take by to (v p?pad? e op?t posunou) mohlo bt p?ed vnocema 2010.

Osobn? by se mi asi nejvc lbila jednotka terran?, kter by d?lala n?co jako m?l predator - dokzala by sest?elovat p?iltajc projektily - tzv. point defense. Vzhledem k tomu e tahle technologie u je na nmo?nch lodch i na pozemnch vozidlech dostupn (zam??uje se pouitm hlavn? na p?iltajc rakety a minoment st?ely, ale cokoliv p?ilet tak tref rota?nm kanonem-koho to zajm, jmenuje se to Phalanx, v pozemn verzi defender). Tak n?jak se mi nechce v??it, e by tak "archivn" techniku nedokzali okoprovat a vloit do n msto rota?nho kannu n?jkej laserovej z?i? (d?lo). P?esn? tohle by toti m?ly podle mho nzoru mt vechny batlkrajzry u na sob? a pouvat to msto tt? proti atomovkm (te? myslm sp vesmrn st?ely ne to ?m nahn ghost pozemn cle).

Co by se lbilo vm a pro??

Ondra - 18.11.2009 | 10:10   (odpovědět)

Raketoplan poutnik byl opravdu vyjimecny a zajimavy.
Libil se mi i dum hruzy, kde krome klasickych zivotu, mel jeste clovek strach a mohl umrit strachy.

Znama je i serie LOne Wolf, ale ta mi neprisla prislis vyvazena. Byla zajimava, ale nektere predmety byly holt prilis silne....


Ultramarine - 17.11.2009 | 20:01   (odpovědět)

Docela se mi lbil "Vesmrn zabijk", pak ta variace na Mad maxe ("bojovnk silnic?") a bitky mezi robotama a dinosaurama (a jmno tohodle si u fakt nepamatuju...)

Ultramarine - 17.11.2009 | 17:00   (odpovědět)

V knihkupectvch u o gamebook nezavad. N?kter jse ale jet? daj dohledat v r?znejch antikvaritech a zapadlejch knihkupectvch. Na netu pak sp od lid, ne v obchodech. Taky jich mm hezkou hromdku doma. Vzpomnm si na "Raketopln Poutnk", kde jsi se stal kapitnem lod? co se nedopat?enm dostala do vzdlen ?sti vesmru a "jedinm kolem bylo dostat se zptky dom? a p?et.". Kapku mi to p?ipomn SGU. M? se sp lbily ty gamebooky se sci-fi zam??enm ne ty fantasy. Magie a me?e m? nikdy moc nebrali...

z - 17.11.2009 | 16:32   (odpovědět)

Ultramarine:ano, ale zvltn je e se ?lov?ku skute?n? lb jeho prvn hry ze vech nejvc i kdy jsou podle objektivnch recenz u zastaral (nap?. Sacred original, SC1, Stronghold1, Empire Earth2).

Asi se jedn o n?co jako ''iluze zlatch starch ?as?'' kdy to na co je ?lov?k nejzvyklej se mu nejvc lb a t?ko by svho zvyku zbavil v krtk dob?.

U mmo je to trochu jin (vyzkouel sem v pr?b?hu let asi 4 nebo 5 mmo a po?d se nem?u rozhodnout kter mi nejvc vyhovuje a u kterho mm z?stat).

Bohuel mmo od roku 2004 jsou si tm?? vechny skute?n? velmi podobn (a mnoho z nich p?ipomn n?jak pitom japonsk komix). Inu co se osv?d? jednomu...

Je i pravda e dnes u nikdo nechce zkoumat stromy vlastnost p?es celou obrazovku, p?ehrabvat se zbran?ma/brn?nma s 10 druhy ochrany/toku a navzjem je pom??ovat, kreslit si taktick mapy, ?st x stran questovch popis?/map ani sed?t u po?ta?e s kalkula?kou.

Ale tohle je p?esn? to co odliuje p?nosnou hru od tup mltrny, kterm ale v?tina dnench hr?? dv p?ednost. Star hry kdy nebyly graficky na rovni, musely mt sv?j obsah v n??em jinm. Dnen hry ve nahrad grafikou a zvukem, a to hr??m sta? a nutnost d?lat n?co jinho krom? monotnnho klikn a ?um?n na blikajc komiksovou obrazovku by je jen obt?ovala.

Kam v?bec zmizely gamebooky? bvaly tak populrn a te? se kvalitn a propracovan nedaj sehnat...

Ultramarine - 17.11.2009 | 14:40   (odpovědět)

Nebo se ten nvrat ke ko?en?m d prohloubit a na dno, a zkusit si sehnat prvn hru co jsi kdy hrl a lbila se ti. Zjistil jsem, e i po deseti, patncti letech je znovuhratelsnost t?ch "prvnch" pecek vc ne slun. Co samoz?ejm? nejde ?ct o krachlejch nebo odstavenejch MMORPG?kch.

Terax - 17.11.2009 | 09:05   (odpovědět)

Jestli chce n?jakou po?dnou rpg tak zkus Dragon age:Origins je dost dobr singlepleyer hra, kter jako jednu z mla v?c vy?tali jej obtnost XD

Pralev - 16.11.2009 | 23:25   (odpovědět)

Bohuel souhlasm, WoW jsem hrl prakticky od bety (EU close beta, US open beta), velmi aktivn? a velmi dlouho p?vodn hru, velmi aktivn? a pom?rn? dlouho BC a pak n?jak ?as i WotLK (kde jsem se soust?edil u sp jen na levelovn a PvP, raidy tolik ne). A musm ?ct, e ta hra se neustle zjednoduuje a zjednoduuje, zkrtka se po?t s tm, e v?tina hr?? jsou a budou lamky, clem je mt co nejv?t po?et platcch zkaznk?, nikoli vychzet vst?c minoritn HC elit?.

Co se patch? a SC1 t?e, j mm dojem, e zase tolik t?ch patch? nebylo, drtiv v?tina vech pouze opravovala bugy. Pokud si vzpomnm, zsadn patch (m?nc atributy jednotek) byl snad jen jeden nebo dva. To sp W3 si v tomhle ohledu prolo bou?livm vvojem (kter podobn? jako u WoWu vnmm velmi negativn?).

Ultramarine - 16.11.2009 | 18:29   (odpovědět)

Pr?m?rnej ?lov?ek je lnej se u?it tabulky a stromy p?ez celou obrazovku. Mon je to dalm krokem dnenho trendu KISS (Keep It Simple, Stupid) - neber si to osobn? - ta zkratka je p?esn? takhle, nikomu co je tady jsem "stupid" nikdy ne?ek.

Havoc - 16.11.2009 | 17:55   (odpovědět)

To olzagane: M z ?asti pravdu ale hlavn ?as? problmu nekotv v ohranosti ale v tom, ako Blizzard neskuto?ne zjednoduuje, men a upravuje hru na kor jej zkladom.

olzagane - 16.11.2009 | 16:17   (odpovědět)

hra se vyviji a tak je jasne, ze se nekomu mohlo libit neco vic pred tim nez ted. popravde od dob lolwowu (cti vanilla) a tbccka se hra opet posunula MNOHEM vys. jen je uz tak "ohrana" ze to spousta lidi nevnima, akorat si pamatuje, ze tehda je to bavilo vic.. ve skutecnosti je ta hra mnohem propracovanejsi a kvalitnejsi.. to, ze se nejaky epicky loot po case zmeni v crap je v rpgckach normalni vec - kazda vec ma svou zivotnost - nevidim duvod proc legendarni itemy z vanilly nebo tbc by meli byt mega uber az do konce veku. nebo by vas bavilo vic, kdybyste se ogearovali ve stare instanci a pak uz vam nikde jinde nikdy nic nepadlo?

zmeny v cataclysmu mi prijdou zajimave a hlavne - zase tu bude novy prvek - budem muset optimalni rotace, spelly, talenty znovu "objevovat"..

pokud jsou tu miliony lidi, kteri jsou ochotni si ten datac koupit, tak se to z druheho pohledu (stejne validniho jako toho vaseho zaprdene-zavistiveho) da brat jako uspokojeni poptavky, nebo jeste romanticteji jako vyjiti vstric hracske obci

wowko je nejkomplexnejsi hra jakou blizz vymyslel. komplexni systemy nikdy nebudou "dokonale" pri prvnim patchi - vzdy se na nich bude pracovat znovu a znovu (unix, windows, sap atd atp jsou uz "hotove" a nepatchuji se?). wowko je velmi slozita hra a porad je tam co zlepsovat, updatovat, zaplatovat, pridavat a ubirat - kritizovat patche muze jen totalni ignorant.

starcraft ma za sebou taky peknych par patchu a sotva by se hrala v koreji profesionalni liga s tim "suntem", kterym byl sc1.0

btw starcraft2 ftw a ten battle report 4 je naprosto uzasnej - nejen, ze ti vyvojari jsou evidentne skilleri ale hlavne to, ze to zachovava spoustu puvodniho SC (predevsim to dobre z nej) a pridava jeste vic - takze snad uz na jare to bude venku

Havoc - 16.11.2009 | 15:15   (odpovědět)

To z: K wowku. Celkom irnia je ako tam doplnili tauren paladina (a ete ich blizzard pomenuje holy cow). U v?iu kravinu (heh) nemohli vymyslie?... jedine ak tauren rogunu

z - 16.11.2009 | 12:42   (odpovědět)

Dolovat penze vod toho tu sou, neni to samaritnsk firma :o
Ale je fakt e tohle u je moc

A navc wow sp dalma dat?ema kaz ne aby ho vylepovali (nejhor je nerfovn, ruen skill?, dokopvn systmu, inflace zlata i cennejch v?c z minulho dat?e atd.), ale tohle bohuel spousta wowka?? nepochop.

S cataclysmem to vn? p?epskli...zni?it celou hru a zm?nit j na hromadu sutin :o kdo jim tam pak poleze?? Fanouci Dooma, Hulka nebo Unrealu?

Kdy m n?kdo stovky patch? tak to znamen e to neum ud?lat po?dn? na prvn pokus aby to fungovalo u p?i vydn a nemuselo se to m?nit.

yoyo - 16.11.2009 | 11:15   (odpovědět)

nice

Jen m? Blizzard se*e s t?ma datadiskama k WoW..je to u trapn, jen aby z lid dolovali dal a dal penze.

Sice beru fakt,e se sna hru ud?lat zbavnou i po 5letm hran ale je to u moc okat

Ultramarine - 15.11.2009 | 22:11   (odpovědět)

Sc2 je (minimln? v singlplayeru) od Sc1 diametrln? odlinou a novou hrou. Naopak rozdl mezi jednotlivejma epizodama trilogie a zas tak velkej nebude, a?koliv n?jkej posun tam taky ?ekm... (mrk, mrk)

z - 15.11.2009 | 22:05   (odpovědět)

A tohle neni dat??

Ultramarine - 15.11.2009 | 17:49   (odpovědět)

T?i pytle za dolar . M?li by to opravdu vydat 2010 a dal ?sti trilogie hned za sebou, nejpozd?jc po roce. Z pohledu hr?? to budou beztak jen dat?e...

z - 15.11.2009 | 16:46   (odpovědět)

To bude lacinho zlata na koupen a se to v ?n? zas rozjede

Gorog - 15.11.2009 | 15:55   (odpovědět)

Omyl... dolo k p?esunu provozovn prv WoW v ?n? na jinou spole?nost, ale bohuel ta nov spole?nost nedostala povolen od ?nsk vldy provozovat WoW, tzn. to n?jak ?e. Je to dost prach?, tzn. Blizz to tam mus rozjet prost?.

z - 15.11.2009 | 14:50   (odpovědět)

Ondra: Mon, ale m?l vyjt u 2008 take si prost? nem?ou dovolit to thnout et? 2 roky navc, to by u bylo moc i na fanouky, navc oficiln? oznmili p?esun na 2010 a te? si p?edstav e 2010 oznm p?esun na 2011 :o...
Ale nehroz e by to nebylo v?bec, to by te? kolem toho nebylo tolik blbnut.

Aha, tak to je ta ?na...u sem vo n??em takovym slyel, ale u d?v sem ?et e wow v ?n? normln? je v upraven podob? u dvno (kv?li cenzu?e) a tak m? p?ekvapilo jak je mon e by to plnovali a na dal rok, cenzurovan wow v ?n? u p?ece jede....

Ondra - 15.11.2009 | 13:27   (odpovědět)

To z: Opravil bych te ze je jasne ze SC2 vyjde NEJDRIVE v r 2010. Tj muze to byt pozdeji, nemusi to byt vubec

klok1222 - 15.11.2009 | 13:06   (odpovědět)

To z: V cine su problemy s wow, ich zakony to tak trosku nepovoluju a musi sa skoro cela hra upravovat, takze blizz si mysli ze v 2010 sa uz bude hrat wow:wotlk aj v cine

z - 15.11.2009 | 12:15   (odpovědět)

mmo starcraft? diablo? Nic jinho stejn? nemaj...

Moh by to bejt fake ale e sc vyjde 2010 je v podstat? jasn i bez toho.

Co je ta China online?

charles - 15.11.2009 | 11:22   (odpovědět)

inak jedna vec ma napadla...myslte,e t "neodhalen MMO" by mohla by? aj in ner,ako RPG?ak hej tak to by mohlo by? velmi zuajmav a pre zmenu nie?o nov,ale moc tomu neverm

Sip - 15.11.2009 | 11:00   (odpovědět)

Jen aby to nebyla n?jak fotomont

Havoc - 15.11.2009 | 10:39   (odpovědět)

Pre?o je Star craft napsan oddelene (tj. nie Starcraft ale star craft)??

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.