Eurogamer m?l to št?stí a mohl chvilku posed?t a poklábosit s Robem Pardem, výkonným viceprezidentem pro herní design. Rob se p?edtím podílel od StarCraftu na všech hrách Blizzardu, take ví, o ?em mluví. Tentokrát bude ?e? o tom, jak vlastn? Blizzard vyvíjí hry - pro? ned?lá gigantické design dokumenty, pro? první pracuje na multiplayeru a pro? vlastn? d?lají hru nejprve pro hardcore hrá?e? O tom všem a ješt? mnohem více zde:
„Vybudovat skv?lý multiplayer je hodn? obtíné, ale to vám taky dovoluje za?ít hrát co nejrychleji. Kdy m?eme hrát proti sob?, tak nemusíme vyvíjet n?jaký komplexní systém um?lé inteligence. M?eme tak za?ít hrát a ihned vidíme, jestli je to zábava."
„Ty nejtalentovan?jší vývojá?e necháváme p?ispívat do všech projekt?, i mimo jejich ánr. D?lá to tak lepší spole?nost i lepší hry."
„StarCraft II má obrovská o?ekávání, WoW m?lo obrovská o?ekávání, stejn? jako Diablo II, nebo Warcraft III. Máme za zády velký rejst?ík našich her, kterým chceme dostát, tak se snaíme p?ekonat sami sebe s kadou novou hrou. A nesmíme se toho bát." [ Více v rozhovoru ]