StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

25.06.2009 | 16:35 - Jata

David KimDavid Kim, hrá? SC2, kterého zatím známe pouze z Battle Report?. Kim je jeden z 50 základních vývojá?? hry. P?estoe neodhalil ádné nové detaily o StarCraftu, m?ete se v rozhovoru s korejským reportérem dozv?d?t n?co o jeho ivot? a cest? do Blizzardu.


1. Jak jsi se dostal k práci v cizí zemi?

 

Narodil jsem se v Koreji a pak šel na vysokou školu do kanadského Vancouveru obor informatika. M?l jsem pracovat jako programátor na sériích Company of Heroes a Warhammer 40000, ale nakonec se ze m? stal balance designer pro Relic.

 

2. Jaký je rozdíl mezi Blizzardem a Relicem?

 

Ob? spole?nosti vynikají d?láním RTS her, zdá se, e Blizzard se soust?edí více ne eSports stranu hry, zatímco lidi v Relicu zajímají r?zné metody hraní. Spole?nosti jako takové d?lají ale hry zábavné a jsou to skv?lé týmy lidí.


3. Jakou práci vykonáváš v Blizzardu?

 

Jsem balance designer pro StarCraft II. Jinými slovy, zajiš?uji, e jsou jednotky pot?ebné v ur?itých situacích a taky to, e jsou ve všech hrách dob?e vyuívány. Hlavním cílem nyní je srovnat charakteristické rysy jednotek s jejich rasovými charakteristikami.


4. Co si myslíš o síle Blizzardu?

 

Ur?it? zde kadý m?e vyjád?it sv?j názor, který je brán za rovnocenný. Jakékoliv p?ipomínky, bez ohledu na práci, jsou bohat? diskutovány. Rovn?, v kadém odd?lení je mnoho zkušených lidí, kte?í jsou postupn? vybíráni za vedoucí týmu, jak práce postupuje, je to ud?lané na základ? mnoha smluv.


5. Jakou hrou se obvykle bavíš?

 

Mojí první online hrou je World of Warcraft. Vylepšuju svého undead mága. Taky se t?šim na hru AION.


6. Jaká je úrove? tvých SC2 dovedností?

 

V sou?asném eb?í?ku jsem na 1. míst?. Nicmén? a hra vyjde, asi m? p?esko?í hrá?i z Koreji (smích).

 

7. Od kdy se zajímáš o hry? A mohl bys také popsat proces p?ijímání zam?stnance u Blizzardu?

 

Prvn? se m?j zájem o hry projevil p?i hraní série Dragonball na Super Famicomu. Po vystudování st?ední školy jsem šel na univerzitu v Kanad? a p?irozen? našel práci v jedné kanadské herní spole?nosti. Po oznámení StarCraftu 2 v roce 2007 jsem šel pracovat do spole?nosti, která m? vdy zajímala.


8. Jaké jsou podle tebe pozitivní v?ci na pracování v Blizzardu? Mohl bys taky n?jak poradit zájemc?m o místo balance designera?

 

Nejp?íjemn?jší je, e ty hry Blizzardu miluju. Ten fakt, e pracuju na n??em, co miluju, je p?íjemný. To, e odborníci z kadého odv?tví se m?ou dát dohromady, je taky další pozitivní bod. A k balance designer?m, myslím si, e p?íprava na jednu v?c najednou by byla docela uite?ná. Spíš ne hrát dob?e hry, si myslím, e by ?lov?k m?l hloubat o counterech a samotných vztazích mezi jednotkami nebo o rozdílech mezi rasami a p?emýšlet jak co zlepšit.

 

9. Jaký typ lidí si myslíš, e Blizzard chce?

 

Popravd?, krom své práce nemám zkušenosti s ni?ím jiným. Ale asi jsou nejd?leit?jší dovednosti. Samoz?ejm? cht?jí lidí, kte?í v dob? kdy práce vyaduje kooperaci, dokáou dob?e porozum?t a prodiskutovat myšlenky, rozhodnout spole?n? v?ci, a hledat ?ešení, na kterém se kadý, bez ohledu na nad?ízenosti, pozici nebo schopnosti, shodne.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

lolek - 28.06.2009 | 18:24   (odpovědět)

To charles:
mon bych o tom ani nemluvil, jene takto skv?l fyzikln rozpady (nejen jednotek) sm blizrd p?edstavil v prvnm videu a ?lov?ka namlsal...jene v poseldnch u jaksi absentuj

a e jsem nro?n? podvej se na 10let sta?i?k metal fatique(chci vylepen remake) - tak takovto "fyzikln" ni?en jednotek bylo ... a celkem slun? ud?lan...take dnes by to m?l bt standard

TaSSadar - 28.06.2009 | 18:16   (odpovědět)

hele vid?li jste n?kdo hangover? ten kim vypad jak ten kmook co byl v tom filmu zav?en v tom kufru ale jak dvoj?e

charles - 27.06.2009 | 23:15   (odpovědět)

ste a moc nro?n,drviv v?ina takchto hier pozn len ten "trapn a such vbuch"

lolek - 26.06.2009 | 21:03   (odpovědět)

Jen doufm, e to such ni?en jednotek(t?eba trapn a such vbuch u kolosa, msto fyziklnho rozpadu) v battle reportech je jen do?asn a snad nebude za?azeno do MP standardn?...kv?li jaksi p?ehlednosti - to u bych se asi opravdu nas...

Rexxus - 26.06.2009 | 20:41   (odpovědět)

Zrovna tenhle clovek me posledni dobou zajimal. V Battle reportech hral dost dobre a tak jsem si rikal, ze to bude nejaky SC progamer a hle, zamestnanec Blizzu

mauriicio - 26.06.2009 | 12:49   (odpovědět)

To Cameronec: spamuj si ve sv zemi

Cameronec - 26.06.2009 | 12:01   (odpovědět)

Nezpozorovali jste v t?ch battle reportech, e spine crawler a i photon canony maj oslabeny range oproti p?vodnmu starcraftu,??? ted to nem dnou ochrannou funkci

protossove-borci - 25.06.2009 | 22:13   (odpovědět)

to by ses divil hochu...

- 25.06.2009 | 21:43   (odpovědět)

To Marshal: To sice ne ale je to tomu podobn.

Marek53 - 25.06.2009 | 21:05   (odpovědět)

Ale p?edstava je to lkav.

Marshal - 25.06.2009 | 20:57   (odpovědět)

To si rekne kazdy ale neni to tak lehke jak se zda...neni to jenom sedeni u PC a hrani SC2 cely den s kolegou za druhym stolem...

- 25.06.2009 | 20:38   (odpovědět)

Tak takovou prci chci taky.

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.