P?estoe jsme ji t?etí Battle Report vid?li v pátek, a dnes byl oficiáln? Blizzardem vydán. Není t?eba nic p?edstavovat, jeliko se více informací o videu m?ete p?e?íst v naší páte?ní novince.
Stahovat m?ete bu? pomocí Blizzardího downloaderu nebo jsme pro vás video nahráli p?ímo na náš server:
http://download.starcraftcz.com/video/GameZTV-StarCraftIIBattleReport3490.part1.rar
http://download.starcraftcz.com/video/GameZTV-StarCraftIIBattleReport3490.part2.rar
http://download.starcraftcz.com/video/GameZTV-StarCraftIIBattleReport3490.part3.rar
Cameronec - 26.06.2009 | 12:03 (odpovědět)
Nezpozorovali jste v t?ch battle reportech, e spine crawler a i photon canony maj oslabeny range oproti p?vodnmu starcraftu,??? ted to nem dnou ochrannou funkci
protossove-borci - 25.06.2009 | 20:07 (odpovědět)
Mizzin: no, ale uz to tak prave neni, takze by me prekvapilo kdyby to tak bylo i u warp in.
SiMich - 25.06.2009 | 19:47 (odpovědět)
Mizzin: No jasn?, ale tam to bylo na po?d. Tady je to jenom na pr sekund. Zajmalo by m?, jak to funguje te?.
Mizzin - 25.06.2009 | 19:44 (odpovědět)
pokud jsi v SC1 ovldl n?jakou dropku, shuttle, overlorda naloenho, tak jsi je ovldl i s t?ma jednotkama uvnit?.
U Warp-in nevm jak to funguje, ale nep?ekvapilo by m?, kdyby po p?eruen jednotky zkrtka vychcpali. Tak jako by tomu bylo u zabit Nydus worma.
SiMich - 25.06.2009 | 19:01 (odpovědět)
A dal zajmav otzka je: Pokud do?asn? ovldnete Phase Prism, Dropshipu nebo Overlorda, kdy jsou naloen, m?ete potom vyloit jednotky jako sv vlastn? A pokud to tak je, budou tak pod do?asnm Nerual Parasitem, nebo na stlo?
Je pravda, e je docela zbyte?n ptt se tady, na to asi nikdo odpov?? nem.
protossove-borci - 25.06.2009 | 16:24 (odpovědět)
SiMich: myslim e kdy se armada zacne warpovat, neni cesty zpet, pochybuju ze by ty jednotky vymizely...ale je to mozny..
Marek53 - 25.06.2009 | 14:58 (odpovědět)
To SiMich: Zajmavej npad, jen by m? zajmalo jak p?esn? funguje warp-in (myslm jak tla?tka se ma?kaj a jestli pro to je zvltn okno).
Romla - 24.06.2009 | 15:09 (odpovědět)
Je to koda, e kv?li balancovn spousta dobrch npad? zanikne, protoe jsou moc OP. Snad v singlu nebudou multiplayerov jednotky omezovny MP schopnostmi. V singlu si chce ?lov?k hlavn? ut co nejvc r?znch vychytvek a n?jak balanc ho moc nezajm - mapy v singlu stejn? nejsou vybalancovan. Blizzardi singl berou jako odd?lenou zkuenost, take n?kter zajmav schopnosti, kter byly v MP zahozeny, tam snad uvidme.
SiMich - 24.06.2009 | 15:00 (odpovědět)
Tak m? napadlo... nemohl Zerg ten problm s Warp-inovnm nep?tele vy?eit tm, e by ovldl Warp Prisma a vypnul tu Pylonskou s?? Nevm to jist?, ale kdy se vypne energie na mst?, kde se zrovna warp-inuje armda, tak se zni?, ne? Take kdyby to i dob?e na?asoval, tak mohl Protosse i docela dost zranit.
Emko - 24.06.2009 | 11:06 (odpovědět)
Ta mapa proste lol
Nabuduce tam mozno daju dakeho ineho smajla...xD
lolek - 23.06.2009 | 23:33 (odpovědět)
To Marshal:
m pravdu...?m vce do toho rejpou, tak to sp kaz
ovem m? v tuto chvli len? tve, e vydavatel bude hnojsk a arogantn cenega, kter na zkaznky z vysoka s*re a e hra nebude v CZ...hnus
protossove-borci - 23.06.2009 | 20:34 (odpovědět)
jinak tady je nejaky info uz sice stary, jednou uz sem postoval...
http://sclegacy.com/feature/3-events/396-starcraft-ii-impressions-translations-may-21-2009-#GP ...mate tam vsechny tri frakce... ten prism je necekane u protossu jen kdyby to N?KDO nepochopil...to je jen jeden zdroj, psali to myslim i na starcraft.wikia...
protossove-borci - 23.06.2009 | 20:30 (odpovědět)
Marek 53: precti si poradne co jsem napsal a jestli to nepochopis tak sorry
Marek53 - 23.06.2009 | 20:04 (odpovědět)
To Marshal: Men detail Thor m kanny zp?t.
To protossove-borci: Jestli nem warp prism fungovat jako pylon, tak co tam d?l?!?!?
Marshal - 23.06.2009 | 18:23 (odpovědět)
To SiMich: Presne tak taky jsem se dival na toho Nuliffiera a ten prvni utok byl 100x efektivnejsi...teoreticky vsechno prvni bylo lepsi...utok mothership, thorovi kanony, postava Colossa, kutaleni berlingu, utok phoenixe a dalsi...n
SiMich - 23.06.2009 | 17:42 (odpovědět)
protossove-borci: Warp Prism u nen nhradn Pylon? Tuhle informaci jsem v?bec nezaregistroval.
nukestrike - 23.06.2009 | 17:31 (odpovědět)
n?kter lidi to tu docela erou tu hru jsem asi jedinej, kdo se v?bec nezajm o zm?ny v alfa verzi/beta verzi a je zv?davej na finln verzi
nukestrike - 23.06.2009 | 17:24 (odpovědět)
n?kter lidi to tu docela erou tu hru jsem asi jedinej, kdo se v?bec nezajm o zm?ny v alfa verzi/beta verzi a je zv?davej na finln verzi
protossove-borci - 23.06.2009 | 17:00 (odpovědět)
tento battle report je v podstat? dost starho data. Nullifier u je dvno disruptor, n?kolik zdroj? ?k e phoenix u nem antigravity, a warp prism u nefunguje jako pylon...
2nine - 23.06.2009 | 16:56 (odpovědět)
nevim jestli mi neco neuslo, ale proc mel zerg 3 queeny a proc meli infestori i spawning pool stary design? (a kdo vi co mi jeste uslo)
SiMich - 23.06.2009 | 15:06 (odpovědět)
PS: Podval jsem se znova zb?n? na BR1 a musm ?ct, e tehdej tok Nullifiera mi p?ipadal mnohem lep ne ten, co m te?.
SiMich - 23.06.2009 | 15:02 (odpovědět)
Hdm, e inspirac pro tuhle mapu byl Paranoid Android, protoe... no, on to je v podstat? Paranoid Android.
Jenom z toho BR mi p?ipadala takov stsn?n. P?ipadalo mi, e se tam nenacpou moc velk armdy, jako jsem vid?l v SC1 p?echzet p?es ten obrovsk most na Paranoid Android.
Marshal - 23.06.2009 | 14:01 (odpovědět)
Prave tohle se mi leibi nejvic na SC2 ty mapy jsou uplne boziii
Ondra - 23.06.2009 | 12:04 (odpovědět)
Docela by me zajimalo jestli se da ostrelovat z te high ground expa se zlutymi krystami (siege tanky urcite , vezkami mozna)