Kdy se protosský hrá? rozhodne warpováním p?emístit pylon na spodní ?ást útesu a má leteckou jednotku (nebo ostatn? jakoukoliv jednotku) dávající mu monost vid?t do vyšších výšek, m?e warpovat na ten útes jednotky? P?edpokládám, e pokud síla pylonu dosáhne a nahoru, tak to bude moné.
Ano, s takovým rozhledem budete moct warpovat i na útes. Dohled je obrovsky d?leitý faktor pro na?asované strategie, kdy hrá?i rushují jednotky, které mohou p?ekro?it útesy.
Jednotky tieru 1 v pozd?jších fázích hry:
Zerglingové jsou v pozd?jší fázi hry vdy uite?ní díky své rychlosti a schopnosti rychle obklopit nep?átele. Také Banelingové mají vyuití jak proti Zealot?m, tak Mari?ák?m, tedy i s jejich upgrady, a tak se vdycky vyplatí proti nim vyrazit. Krom? toho jsou Banelingové uite?ní p?i nájezdech, které by m?ly být podnikány po celou dobu hraní StarCraftu II.
1) Take Overseer nem?e vytvá?et creep?
2) Je n?jaká monost upgradu rychlosti Overlorda, ani by musel být proveden upgrade na Overseera?
3) Vytvá?í schopnost generovat creep stálý creep nebo jenom dokud neza?ne dostávat Overlord jiné rozkazy?
4) Co se stane, kdy vytvá?íte creep, pak odstartujete Nydus worma, a poté zastavíte tvorbu creepu, i kdy se stále Nydus worm vytvá?í?
1) Správn?.
2) Ano, v sou?asné dob? máme rychlostní vylepšení pro Overlorda v Lairu. Overseer má také v Lairu monost upgradu rychlosti, ale u tento rychlostní upgrade nebude mít automaticky.
3) Bude neustále vytvá?et creep do svého maximálního dosahu, dokud není tato schopnost vypnuta. Overlord se nem?e pohybovat, jestlie je schopnost aktivní.
4) Nydus Worm se i p?esto objeví, ale kdy tam není ádný creep, za?ne být v pr?b?hu ?asu poškozován.
Jak je to s p?epravou u Overlord?? Je po?ád ve h?e a je to upgrade?
Lair/Hive mají momentáln? 3 upgrady:
1) Zvýšení rychlosti Overseera
2) Zvýšení rychlosti Overlorda
3) Razor Plague (AoE schopnost pro Královnu, která m?e být po dobu trvání ovládána také zergským hrá?em)
Jak to je vlastn? s Mari?áky?
Mari?áci jsou momentáln? mnohem uite?n?jší ne v p?vodním StarCraftu, v?tšinou proto, e mají nyní více hit point?. Dokonce i v prost?edku hry mohou být vyzbrojeni Combat Shields, které jim dávají úasných 55 hit point?. To je v kombinaci se Stim Packem a lé?ením Medivac Dropship docela impozantní síla.
Nicmén? v za?átcích je nezbytnost spojit je s Maraudery, aby zpomalili Zealoty a odrazili palbu Roach?.
Nerad slyším, e je n?co nezbytnost v jakémkoliv buildu.
Mít r?znorodou skupinu odráení ranných útok? je d?leité. Tato strategie není samoz?ejm? jediný zp?sob, jak za Terrany hrát. Je mnoho dalších jednotek, se kterými lze hrát - v?etn? obt?ování Reaper?, standardních útok? Siege Tanku, úto?ných výpad? z bunkr?, útoku Mari?ák?/Hellion?, atd.
Hellioni jsou lepší v zabíjení menších jednotek jako zerglingové ?i zealoti.
No, Hellioni jsou tieru 2 a nebudete je ur?it? mít. Pokud chcete odrazit útok, je t?eba rozhodn? vyuít jak Mari?ák?, tak Marauder?, Zealoti, pokud nebudou zpomaleni, se dostanou p?es skupinu Mari?ák? jako nic.
Chápu, e m?eš p?imíchat Mari?áky k Marauder?m, Karune. Ale pro? to neud?lat jenom s Maraudery?
Hromada Marauder? by bohuel postrádala pot?ebné DPS, které by kombinace Marauder + Mari?ák m?la. Dále také Maraude?i nemají Stim Packy, které tvo?í také velkou ?ást DPS. Maraude?i by v po?átku hry mohli zahnat tak n?kolik Zealot?, ale jejich prodleva st?elby je mnohem v?tší ne u Mari?áka.
Jsou creep tumory zahrabané/neviditelné? Jak snadno se odstra?ují?
Creep Tumory jsou "zahrabané" a abyste je mohli vid?t, budete pot?ebovat detektor. Není t?eba n?jakých dodate?ných rychlostních bonus?, jeliko zergské pozemní jednotky (krom? Drone) u budou mít zvýšenou rychlost díky creepu. Creep Tumory stojí nyní Královnu 25 energie. Pouití energie na Creep Tumory ale znamená, e u nebudete tuto energii moct nasm?rovat k vytvo?ení další larvy. Hrá?i se budou muset na základ? své taktiky rozhodnout.
Pro? bych se teda te? m?l patlat s Nydus Wormem?
Jo, Nydus Worm je sice vystaven palb? stejn? jako jakýkoliv Overlord, ale jeho náklad není nikdy ohroen.
Jeden Overlord p?eváející skupinku jednotek na výsadek s dostatkem ?asu by mohl potenciáln? zplodit 4-6 Nydus Worm? k rychlému rozmíst?ní celého zergského swarmu uvnit? základny. Jist? vás to bude n?co stát, ale maximáln? riskujete n?kolik kontrol a pár statických teleport?.
Ano, dob?e ?e?eno. Nechat p?i?ítit veškerou zergskou armádu jako potopa do nep?átelské základny z n?kolika Nydus Worm? není tak sloitá v?c k vykonání.
tom.i - 19.03.2009 | 20:12 (odpovědět)
To Tychus Findlay: Hosku ty ses divne, nepsal si o 2 novinky pozadu neco jinaciho v komentarich?
Tychus Findlay - 13.03.2009 | 19:42 (odpov?d?t)
vem:Tak jet? drobn zm?na. Pln verze StarCraft 2 : Wings of Liberty vyjde v ptek 29.kv?tna. Je tm myleno to nejpozd?j datum pro ?eskou republiku(v?etn? lokalizace).
Tychus Findlay - 12.03.2009 | 22:04 (odpov?d?t)
Bude to na za?tku ?ervna max ?ervence. v??te mi!
Mas z toho srandu ze?
c-c-c-c-CO? - 19.03.2009 | 16:35 (odpovědět)
To je furt dokola sami "j si chci zahrt" samoz?ejm? e si hru chce tady zahrt v?tina.
kane85 - 19.03.2009 | 10:41 (odpovědět)
pekna varka informacii, ale uz ma nejako prestava bavit citat novinky - uz by som si to chcel zahrat
Havoc - 19.03.2009 | 10:40 (odpovědět)
Maurader mi prde dos? nerelna jednotka. U sm marink je ohknut poriadnym brnenm a maurader m minimlne 3x tak a aj po tom sa pohybuje rovnako rchlo. A ak som to dobre pochopil tak DPS mauradera < marink??? Ako spomalenie je fajn ale microvanie s marinkmi mi prde lepia voba. A k tomu to zven zdravie...