StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

Rozlu?te se s hlasy Kerrigan a Raynora

25.02.2009 | 20:14 - Jata

Dnes jsme se dozv?d?li opravdu smutnou zprávu pro všechny fanoušky StarCraftu. Glynnis Talken v rozhovoru pro SCLegacy potvrdila, e ji nebude dabovat Sarah Kerrigan pro SC2. P?estoe by n?kdo mohl ?íct, e toto rozhodnutí p?išlo z její strany, m?eme vás ujistit, e v rozhovoru z konce minulého roku jasn? zazn?lo, e by si cht?la svou roli zopakovat.

 

Stejn? znepokující m?e být zpráva z lonškého listopadu, z ní vyplynulo, e Blizzard kontaktoval n?kolik agentur a hledá potenciální dabéry i pro roli Jima Raynora - navzdory tomu, e všichni fanoušci si p?ejí staré známé hlasy. Stejn? jako Glynnis, tak i Robert Clotworthy potvrdil, e by Jim?v hlas op?t rád nahrál.

 

P?estoe mohou být noví herci samoz?ejm? stejn? kvalitní jako dva výše zmín?ní, nikdy u to ale nebudou oni. Oni byli jedine?ní. Bude to velká ztráta pro všechny fanoušky. Ti ale na nic ne?ekají a stihli ji zaloit petici pro comeback obou herc?.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Mizzin - 03.03.2009 | 23:26   (odpovědět)

No a pro? jako ne, e?
Oni Blizzardi odvedou dobrou prci, to nepochybuji. A co mi bude chyb?t, ur?it? najdu v n?jakch modech. Jako t?eba tehd coop mapy v SC1, kter jsem v kampani postrdal.

mauriicio - 03.03.2009 | 22:57   (odpovědět)

Co ti zbyde kdy se ti nelb jak to d?laj oni

kingacik - 03.03.2009 | 21:48   (odpovědět)

Pekne riesenie, ak nieco chces, mas editor, urob si sam
Potom je troska jedno debatovat o podobe hry ked si mozeme vsetko upravit.
Vlastne by stacilo vydat len editor

mauriicio - 03.03.2009 | 20:53   (odpovědět)

Jen m? napadlo, e Karune (a spol.) ji n?kolikrt nazna?il, e editor bude podporovat lokln efekty (zjmna grafiku po?as a nastaviteln skripty pro postienou oblast). Ikdy se d pochybovat o kampani a oficilnch mapch, ur?it? se objev spousta map s (vam oblbenm) po?asm majcm vliv na hru (v nejhorm je m?ete vytvo?it, a kdy budou dobr, t?eba se do?kte v SC3 ).

mizzin - 03.03.2009 | 20:43   (odpovědět)

kingacik: no nevm...ten coop podle mne nem zas tak velk vyuit. RA3 mne n?jak dvakrt nenadchnul. Ale tohle u je subjektivn.
J jen prost? ?km, e ohledn? SC2 nemm z ni?eho strach (krom zkladnch v?c jako interface hry, grafika atd - co myslm maj ?im dl lep ne na po?tku). Co nm nedaj Blizzardi, nm poskytne komunita ve svch modech (u se t?m na SC1 kampa? v novm kabtku
Mimoto fanouci budou mt prakticky stejn monosti jako Blizzard, take kvalitu ur?it? postrdat nebudou. No a e tam nebudou ty cool renderovan videjka, to mne fakt neere.
Zkrtka po?d opakuji - nechpu, co vm furt vad. Editor je mocn v?c a lidi jsou ikovn. Kdo hrl Operation Flashpoint apod modifikacm naklon?n hry, mus v?d?t, e se po SC2 vyroj spousty zajmavch v?c.

kingacik - 03.03.2009 | 17:46   (odpovědět)

Cize so mnou suhlasis, ze by to bolo ozivenie a urcite aj ovela zabavnejsie nez klasicke vsPC kampane?
Mne by sa to v kampani SC2 pacilo...
Ono je troska rozdiel bud sa vmestit do moznosti editoru alebo celu hru tomu naopak prisposobit. Mod scena urcite problem nie je, ale predstavit si to v podmienkach a s prostriedkami Blizz, by mozno nevyzeralo zle

mizzin - 03.03.2009 | 17:27   (odpovědět)

kingacik: Tohle u bylo i v SC1 a bude nastopro a jet? lep i v SC2. V tomhle se Blizzardi spolhaj na komunitu fanouk?, kte? ud?laj hafo MP (a coop) kampan jako dosud. Tak ?eho se boj.
Pro? asi d?laj ten editor a pro? do n?j vkldaj i jednotky, kter normln? v kampani ani nemus bt. P?edpokldm, e v, jak monosti jsou u ve war editoru. Hled opravdu problmy tam, kde nejsou.

Whiskey - 03.03.2009 | 16:24   (odpovědět)

To Havoc: Ne, to je jako by ti dali msto ku?echo masa sju....

kingacik - 03.03.2009 | 16:24   (odpovědět)

Tam ma napadlo. co napriklad skombinovat prvky singleplayer kampane s multiplayerom v prostredi SC? Niektore misie kampane by isli hrat a prejst len vo viacerych ludoch, bud ako co-op proti PC alebo napr 2v1 alebo aj 2v2, alebo aj obranne 1v2. Vsetko doplnene scriptami, nepovinnymi ulohami a zvratmi ako v klasickej single kampani.
Misie by boli v ramci pribehu a kludne by bola jedna zo stran zvyhodnena (alebo podporovana PC). Vytvaraju sa tak moznosti ako skombinovat a realizovat misie, situacie a zapletky.
Vsetko by bolo podriadene hratelnosti.
Vychadzam z toho, ze hra viac ludi je vzdy ovela zabavnejsia, ale nie v ramci systemu profi multi, ktora trpi stereotypom.
... len napad

kingacik - 03.03.2009 | 15:53   (odpovědět)

Inovacia nemusi znamenat preplacanost. S napadom pocasia som neprisiel ja, ono bavit sa o konkretnych prvkoch je predsa len troska zavadzajuce, najma s ohladom, predstavami, minulostou a moznostami prostredia SC (resp SC1).
Ono to nie je problem rychlosti, ide o multiRTS vseobecne. Podstata klasiky 1v1 je co najefektivnejsie (cize castokrat aj najrychlejsie) porazit toho druheho. Balans pri multi musi byt samozrejmy, ale vzdy sa to zvrhne v nauceny klikfest, ktory normalne konci do 10-15 minut.
A to ma uz nebavi.
Progaming a klasika multi 1v1 sa inak riesit neda (hraci musia mat fer podmienky a musia sa naucit najefektivnejsie taktiky, mikro... proste skill) ale potom nie su pokracovania tak troska zbytocne? (jasne ze zarabat na tom peniazky zmysel ma)
Moj nazor je, ze hra ma prinasat predovsetkym zabavu, x-t pokracovanie toho isteho je pre mna, bohuzial, stale len preslapovanie na jednom mieste.

Havoc - 03.03.2009 | 14:18   (odpovědět)

Vy s tm narobte. Ak by Glynnis neprezradila, e u nebude dabova? Sarah tak by si toho NIKTO nevimol. Hlasov rozdiel je minimlny.. Petcia sa vytvorila ?isto len kli pover?ivej vlastnosti ?loveka. To je ako keby som ja povedal, e od teraz nebudem jes? kuracie mso, lebo mi naposledy vbec nechutilo.
Ak ma pam? neklame, tak new dabrka zatial nahrala len jedno vydejko. A to teraz vetky ostatn bud otrasn??? Prosm vs...

mauriicio - 03.03.2009 | 14:12   (odpovědět)

To kingacik: Jedna v?c je poadovat inovativnost, druh pak p?eplcanost. Nebyl bych proti npadu s po?asm, ale u to tu bylo a Karune (a spol.) to odmtli. Tm pdem prost? SC nebude simultorem meteorologie, poj?me se v?novat n??emu dalmu.
A s tm multi: SC prost? je rychl hra. Je jasn e se budou ob?vovat superrychl taktiky, ale o tom balanc je. Aby proti kad taktice byla protitaktika. Jestli je tohle co chce, pak v??, e Blizzard chce tot.
Tvoji poznmku o soupe?en nechpu. Tak to je VUDE. Proti slabm se machr, proti stejn? silnm jde o chyby (resp. kdo jich ud?l mn?), a abys porazil profi, mus se tomu v?novat. Aby to tak nebylo, musely by bt nefr podmnky. To doufm ned.

elolo - 03.03.2009 | 13:37   (odpovědět)

Marine kdy se ti to tu nelb b? pry? b? hrt Age of Mythology tam m pevnost dost a nepi?uj tady chce hru ktera dlouho nebude.

Mizzin - 03.03.2009 | 12:17   (odpovědět)

kingacik a dal: A jak velk zm?ny bys tam prosm rd? Starcraft m z?stat starcraftem. Je logick, e zklad (hern koncept, interface, jednotky atd) z?stane shodn. Tak jako tomu je u kadho pokra?ovn.
Pokud tam budete dvat zcela n?co jinho, ta hra u nen pokra?ovnm, ale zcela jinou hrou.
Stle jsem tu nevid?l po?dnej argument v tom, co m?li Blizzardi do SC2 dt novho, aby byl dostate?n? odlin. N?jak ovliv?ovn po?as apod...to jsou s prominutm d?sn krvoviny.
J nhodou v SC2 (a to prosm jsem ho jet? nehrl) vidm zcela inovativn podn p?b?hu (hrateln briefingy), bude ur?it? spousty ingame vide v kampanch (kter pokud vm SC1 nem?l), novch jednotek je hafo,
kad kampa? bude mt trochu jin podn atd. Z hlediska MP bych prosm cht?l od zdejch kritik? p?e?st n?jakou rozumnou inovaci, kter by prosp?la hratelnosti a naopak ji nekodila. (ono u t?eba jen to po?as, kde d? by zpomaloval jednotky a onen mrak by se nhodn? vygeneroval na t stran? mapy, kde je jeden z hr??, to by bylo opravdu velmi velmi na hovno) a v sout?ch tohoto typu nikoho nezajmaj n?jak nhody apod. Tady je p?edevm d?leit mt stejn podmnky pro vechny, aby se opravdu ukzal um jednotlivch hr??. Na co Blizzardi dbaj vc ne dost.

3,14ranha - 03.03.2009 | 00:23   (odpovědět)

kingacik: zkuste worldeditor...

3,14ranha - 03.03.2009 | 00:20   (odpovědět)

marine:

chlape, mluvme o h?e, to je od slova zbava, jestli si ty pod zbavou p?edstavuje tahov vle?n simulace n?kde ve vpo?etnch st?ediscch pentagonu, tak si takovou hru naprogramuj sm (mon to p?jde i v novm worldeditoru )

PS: starcraft byla prvn PC hra kterou jsme dohrl a dokud nedohraju celou trilogii tak nebudu soudit jednotliv kroky blizzardu, doporu?uju to sam i ostatnm

kingacik - 03.03.2009 | 00:19   (odpovědět)

Musite uznat, ze v pripade vylepseni typu zeleno-modry sliz namiesto fialkovo-hraskoveho o velku inovaciu nejde. Je pravda, ze SC a W3 posuva zaner RTS zalozeny na klasickej scheme kamen-papier-noznice trosku dalej, ale stale ostava v tej svojej skupine. Vysledok je ten, ze sa zase ustalia zabehnute postupy, taktiky a "strategie" ucelom ktorych bude vzdy len porazit toho druheho v co mozno najkratsom case, najefektivnejsie a za kazdu cenu. Osobne ma nebavi bud hrat proti ovela slabsim a hladkat si ego, alebo sebe rovnym, kde ale rozhoduje jeden okamih alebo jeden zly click, alebo proti ludom co to trenuju pol dna v kuse a vyrovnat sa im znamena sediet u toho min. rovnako dlho. Toto su asi typicke vlastnosti klasickej RTS blizzardovskeho typu, potom je ale otazny zmysel pokracovania ked rovnako dobre sluzi uz to predtym.
Ak sa chce hra odchylit od tejto schemy, potom je viac inovacii, moznost a novych prvkov prospesnych a sluzi na obohatienie a vacsiu zabavu. Klucove je, co od toho kazdy ocakava a co dokaze vysledok ponuknut.
Nezatracujem nikoho, komu stara dobra klasika vyhovuje, ale je minimalne fer respektovat ostatnych, ktory chcu mozno trochu viac a mozno to cakali prave od tejto hry.

kingacik - 03.03.2009 | 00:19   (odpovědět)

Musite uznat, ze v pripade vylepseni typu zeleno-modry sliz namiesto fialkovo-hraskoveho o velku inovaciu nejde. Je pravda, ze SC a W3 posuva zaner RTS zalozeny na klasickej scheme kamen-papier-noznice trosku dalej, ale stale ostava v tej svojej skupine. Vysledok je ten, ze sa zase ustalia zabehnute postupy, taktiky a "strategie" ucelom ktorych bude vzdy len porazit toho druheho v co mozno najkratsom case, najefektivnejsie a za kazdu cenu. Osobne ma nebavi bud hrat proti ovela slabsim a hladkat si ego, alebo sebe rovnym, kde ale rozhoduje jeden okamih alebo jeden zly click, alebo proti ludom co to trenuju pol dna v kuse a vyrovnat sa im znamena sediet u toho min. rovnako dlho. Toto su asi typicke vlastnosti klasickej RTS blizzardovskeho typu, potom je ale otazny zmysel pokracovania ked rovnako dobre sluzi uz to predtym.
Ak sa chce hra odchylit od tejto schemy, potom je viac inovacii, moznost a novych prvkov prospesnych a sluzi na obohatienie a vacsiu zabavu. Klucove je, co od toho kazdy ocakava a co dokaze vysledok ponuknut.
Nezatracujem nikoho, komu stara dobra klasika vyhovuje, ale je minimalne fer respektovat ostatnych, ktory chcu mozno trochu viac a mozno to cakali prave od tejto hry.

mauriicio - 02.03.2009 | 22:15   (odpovědět)

Sm jsi to ?ekl, tvoje poadavky u p?erostly mimo SC, tak si najdi diskuzi o vysn?nch hrch, ur?it? najde dost p?znivc?. Taky by ses mohl p?idat do armdy a navtvit Afgnistn nebo n?co podobnho, tam najde takov mnostv "features" e je ani nespo?t.
Jinak SC2 samoz?ejm? do zna?n mry kopruje SC1. Proto ta "2"-ka. Stav na tom, co bylo v SC1 dobr, a sna se p?idat to, co t?eba nemohlo bt z technickch,finan?nch ?i ideovch d?vod?.
V pro? v?bec s komunitou komunikuj? Ne, aby tvo?ili hru podle nich. Ne, aby si do toho nechali mluvit (kecat). Aby roz?ili zkladnu npad?, monost. Ale hru vytvo? podle sebe. Tak, aby byla dobr. Aby ji lid koupili (i s datadisky). Jestli chcou z lid vyd?t penze, nem?ou ji odflknout. Uv?? jim, smi? se, navrhuj, nebo je zavrhni. Ale nehzej pnu.
P.S.: Je odhad, e na prodeji SC2 vyd?laj jako za 2 m?sce poplatk? z WoWu

Crazyboy - 02.03.2009 | 21:47   (odpovědět)

vyhazovat mosty a stavet nove,prosim te uz prestan hrat ten suden strike a uz zavri hubu neda se to cist,nesmysl za nesmyslem a obcanku uz mam 9 let

marine - 02.03.2009 | 21:18   (odpovědět)

jet? si zapom?l p?idat ROFL, nebo OMG, jak to maj pubci v oblib?...m? n?kdy skute?n? p?ipad, e spousta z vs, jet? nem ani ob?anku...p?emlej trochu, p?, kdy jsem psal: chci tu mt takovou hru o kter mluvm - tak to bylo logicky myleno tak, e tento obecn nr s interakc v RTS tu prost? chyb...nemluvm o n?jak smylen h?e, kterou jsem si vycucal z prstu...u chpeme, e...dobrou noc

elolo - 02.03.2009 | 21:07   (odpovědět)

XD LOOOL tak ted si m? fakt dostal "chci tu mt takovou hru o kter mluvm" v v?bec kolik milion? lid by takovou hru cht?li? Takovou kterou si p?edstavujou. j kdyby to tak fungovalo na?ukat parametry hry a mt to za chvli hotov takov lidi by si m?li nejd?v programovn zkusit sami.

marine - 02.03.2009 | 20:27   (odpovědět)

Nestrp?ovala, ale vylepovala a ud?lala ji pln?j...pochopiteln? by nsledky po deti, ?i jinch vliv?, byly pouze na ur?itch mstech a to p?edevm na takticky velmi vhodnch ?stech mapy(tedy by zleelo na hr?i, jestli tyto nebezpe?n trasy kv?li vhod? riskne, nebo p?jde na jistotu klasickou cestou, kter by ale nem?la takovou vhodu)...i tornda, nebo blesky p?i bou?ce, by ti neltaly vude po map?, ale jen v danch ?stech a ty by ses dozv?d?l na radaru i ?as, kdy se znovu objev...SC stejn? nen o realismu, tak jestli by se v relu pevnosti stav?li ?i ne, je fuk - tu jde ale o feeling z t?chto monost...t?eba si prv? postavit silnou pevnost za terrany a u protcch a zerg?, by se to ?eilo jinak(taky mm p?edstavu)

?eknu to jinak...a? si je SC2 t?eba takov jak je, ale chci tu mt takovou hru o kter mluvm, a? je to u od kohokoliv...


elolo - 02.03.2009 | 20:10   (odpovědět)

No v?tina t?ch vypadala jako blbosti kter by asi jenom ztrp?ovali hru ale to torndo a tak to zn dob?e ale mus pochopit e v budoucnu se moc pevnosti nestav?li bylo by to na prd. Je to jen p?ile?, zabij, odle?(se zkladnama) pevnost ti odst?elej z vesmru prost? stejn? jako nebude mt(nebo ne moc populrn) slan koblihy tak nebude mt takovej starcraft. J bych tam m?l rd taky zpoustu v?c ale v?ti?? by se to nelbylo tak si nest?uju e to tak neni.

marine - 02.03.2009 | 19:58   (odpovědět)

To kingacik: vm si chytrch a chpavch lid, jako jsi ty

To all: otev?te o?i proboha...ste tac fanboyov, e si nedovedete p?edstavit, ?i p?ipustit, e se ta hra d ud?lat daleko lep...sorry, ale tyhle stereotypn a nudn achy, m? opravdu nedoka bavit...

...j chci p?i dnench monostech, mt v RTS oat?i?nou uitnou a zbavnou interakci:
Dt - na n?kterch mstech promo?en tern, po kterm by m?ly n?kter jednotky pomalej pohyb(ale t?eba collous by tm ne?ekan? netrp?l)
Snh - jednotky by na ledu byly h??e ovladateln
Vtr - na n?kterch taktickch mstech mapy, by t?eba hrozily tornda, Destrukce - co takhle si p?i ustupovn vyhodit za sebou most a zabrnit na chvli opoentovi v mm pronsledovn... ten by si musel postavit na tom mst? vlastn z kovu
Stav?n pevnost, zd, ocelovch vrat
......mm jet? pkra?ovat?

Tohle by prost? na zbavnosti, ?i velkoleposti neskute?n? p?idalo...tohle by fakt necht?l jen ignorant, ?i milovn strojovch a sterilnch ach?, kde nem?e nic p?ekvapit. AMEN

mauriicio - 02.03.2009 | 19:45   (odpovědět)

To marine: Mysl e hra bude zbavn?j s vlivem po?as? Jako e bude p?l hodiny stav?t zkladnu (pevnosti), vee, armdu, pak p?jde proti nep?teli, najednou ude? plon blesk, zni? vechno co jsi m?l ve vzduchu, dal do HT kter s tou energij smete tvoji zkladnu z datasloky harddisk a ty prohraje b?hem 5-ti vte?in? P?jemnou zbavu.
Mod vyjt nemohl, mod mus vyuvat engine hry a sebelep mod nem?e rozjet 3d ve 2d.
A kdyby cht?li rejovat, tak to vydali m?sc po ohlen, n?jak balanc by provd?li stejn? jako se SC1 - kadej tden patch a je to.

elolo - 02.03.2009 | 18:14   (odpovědět)

Hmm destruktivn prost?ed nevim co si pod tim p?edstavit pevnosti d?lat v pohod? m?e v?e pouvat jako hradby nebo jine budovy, vliv po?as mon ale bylo by to divn a v?bec nevim jak by se ta tvoje nuda zm?nila t?ma vema v?cma take mozek p?t? pouvej ty.

mizzin - 02.03.2009 | 18:04   (odpovědět)

marine: sorry, myslm, e tady nen dn fanatick fanouek. Velkej fanouek mon, ale fanatickej asi ne. To naopak sp ty tady p?sob jako fanatickej odp?rce.

kingacik - 02.03.2009 | 17:46   (odpovědět)

To co vravi marine naozaj ma nieco do seba!
Ono je to otazka zamerania... ak ma byt SC2 pre fanusikov, je pochopitelne, ze pojdu podobnym smerom ako SC1.
Ak maju ale potencial (napr prachy) je na mieste ocakavat, ze vlozia viac inovacie napr aj do noveho projektu a posunu hranice o kusok dalej.
Ono to znamena dve moznosti: bud istota (a prachy) alebo riziko a sanca urobit krok vpred...
Je zrejme, ktorym smerom sa firma ubera, preto suhlasim a chapem marine.

3,14ranha - 02.03.2009 | 17:34   (odpovědět)

Marine: ??????????? novtorstv? pro? tohle chcete od blizzardu? blizzard kraluje dky epickm p?b?h?m, zajmavm hrdin?m a fantastickm kulism, skv?l hudb?, vybrouenmu hernmu ?emeslu a mrnmu pokroku v mezch zkona!!!, ne dky ?chylnm a dost mon i nefuk?nm npad?m pr frustrt?, systm starcraft1 funguje stejn? dob?e jako t?eba funguje(a jet? dlouho bude) qwerty klvesnice (i kdy nen nejlep a p?vodn? byla vymylena ke zpomalen uivatele)

charles - 02.03.2009 | 17:23   (odpovědět)

marine teba sa ned pochopi?...starcraft nieje o stavan pevnost,oni chc aby to bola tak ist hra iba ju prispsobili tejto dobe,dali nov prbeh,lepiu grafiku,lepiu podporu pre multiplayer a dos? zmenili tl kampane,neviem ?o by si ete chcel,ty by si asi najradej urobil starcraft 2 kde by bojovali napr. rytieri so zvieratami (u preh?am,ale je to len ako prklad),ale to by sa nikomu nep?ilo

Crazyboy20 - 02.03.2009 | 14:56   (odpovědět)

ty jses fakt divnej

marine - 02.03.2009 | 13:54   (odpovědět)

pouvejte trochu mozek a nebudte tak fanaticky zaslepen "fanouci"...v?bec nic ste nepochopili a nebo nechte chpat, e...stejn jednotky jsou mi u elola, ale chci destrukci prost?ed, vliv po?as na hratelnost, stav?n pevnost...ne tuto steriln nudu ve 3D grafice - na to mohl vyjt leda n?jak mod...chpeme, e...

elolo - 28.02.2009 | 20:50   (odpovědět)

To Crazyboy20: j nejsem prvn kdo to tu ?e .

Crazyboy20 - 28.02.2009 | 19:29   (odpovědět)

A k tomu je wow totalni blbost a to ze do toho lidi sypou takove prachy za to si muzuo sami,traparna warcraft celkove

Crazyboy20 - 28.02.2009 | 19:28   (odpovědět)

jo dobre wow je drahy,ale proc to tu tahas,opust tento chat a bez diskutovat na wow chat,ahoj tady se resi sc2

elolo - 28.02.2009 | 19:09   (odpovědět)

Lol take tob? vad?j stejn jednotky? Ok ud?lali by pln? jin rasy a jednoty jinej styl hran ale to u nebude starcraft 2 ale upln? jina hra chape? Prost? kdyby dali pry? zerglingy k?inky a temn templ?e tak se to drtiv v?tin? nebude lbit a ohledn? WoW tak ten vvoj byl opravdu drahej a to udrovn t?ch vech her je taky nakladny(patche ti nikdo neud?la zadara).

mizzin - 28.02.2009 | 17:09   (odpovědět)

marine: je zajmav, jak u m jasno, jak hra bude.
A p?epokldm, e tu hru nehodl kupovat, kdy je u tak stran?, ale opravdu stran? dementn? zpte?nick.

marine - 28.02.2009 | 15:43   (odpovědět)

take jet? jinak: je jasn, e blizz m hooodn? pen?z(p?edevm z WOW-taky kapitola sama pro sebe), se ktermi by si mohl dovolit velk experimenty, ale celou dobu tu mluv o tom, e kdo m hodn?, chce jet? vc...ano, vizi mm a u jsem se o ni napsal vce, ne dost...oprvn?n? jsem ?ekal, e se tato talentovan firma pust alespo? do n?jakch inovac, ale do?kal jsem se t nejhor mon varianty...

Crazyboy20 - 28.02.2009 | 15:31   (odpovědět)

Nikomu nejsou prachy u prde.le ty taky nepujdes do prace bez toho aby jsi vedel ze ti z toho neco kapne,ale jde videt ze mas vizi,tak proc kdyz myslis ze to udelas lip,vem si uver,sestav tym a vydej strategii ktera bude bavit lidi a muzes ryzovat ty prachy ty. Puvodni jednotky,tak co chces vsechno nove,neni to milion let pozdeji,navazuje to,to mohli rovno nazvat marine jako novou hru aby tobe zavreli usta

marine - 28.02.2009 | 15:21   (odpovědět)

sprvn?, nechpe...p?evn? p?vodn jednotky, velmi podobn strategie na stejn? nudnm a p?eitm konceptu, kter byl "in" max ve sv dob?..."tak to je good joke,myslis ze 11 let delali balanc a proto nevydali dvojku?" - pochop u kone?n?, e po tu dobu jedou ve stejnch lp?j SC2, i u her jako D3 a WC4 bude zase to sam, jako WC3 s mrnmi zm?nami...blizzfuck vsadil na vd?le?nou zaslepenost sv komunity a odmtaj jakkoliv experimentovat s vylepovnm...kdy jim jsou podle tebe prachy u ?okodrky, tak by to pro n? jist? nebyl dn problm...chpeme, e...

Crazyboy20 - 28.02.2009 | 14:49   (odpovědět)

tak to je good joke,myslis ze 11 let delali balanc a proto nevydali dvojku? Jo do dnes myslim naposledy pred mesicem vysel upgrade do jednicky,ale jestli si myslis ze cely bllizard sedel 11 let na SC1 a balancoval to,to nemyslis vazne? aspon takhle do vyznelo. A SC2 mozna vypada stejne,ale je to uplne jina hra,jine jednotky,jina strategie,nechapu te

marine - 28.02.2009 | 13:39   (odpovědět)

vtip je v tom, e to bude to sam jako jedni?ka a komu se jedni?ka lbila, tak to koup a bude nad tm onanovat(neboli fanouek)...m? se jedni?ka na svou dobu celkem lbila, ale u jsem dosp?l a ?ekal, e takov nad?jn firma posune dvojku dl a ne, e si dovol takovou drzost, vydat po 11 letech to sam jen v lep grafice( jasn?, e EA a spol to tak d?l kad rok, jene blizzrd?m jsem v??il - zbyte?n?)...a pro?, e SC2 nevydali d?ve? - napadaj m? hned tyto dv? nesympatick monosti:
- zdlouhav balanc pro ikmookou proGAYming komunitu
- zisk milion? dol?? za WOW se jim u za?n zdt bt slab
...

Crazyboy - 28.02.2009 | 13:26   (odpovědět)

To Marine: totalni nesmysl a asi nejvetsi ktery tu kdy byl,kdyby chteli prachy,tak jak rikas uz to mohli davno vydat ne? To ze delaji kompromis mezi progamingem a singlem neni na skodu a myslim ze jsou tady vetsi experti na tahani penez,NHL a fifa poslednich 10 let stejna hra jen jine jmena,EA sports to je firma. A az to vyjde tak si to stejne koupis,to ze to stoji 9 kil tak 3krat,co to je 2700K? za 3 roky,to je muj jeden vikend )) nekdy i jeden vecer kdyz se dobre rozjede,tak co porad becite penize,jestli to bude good SC2 az to vyjde,koupim i 10 datadisk a nejsem zaslepeny jednickou,bude to good kupuju,bude to hnuj vyhodil jsem 9 kil a ahoj,ale obrazek si udelam sam

marine - 28.02.2009 | 12:47   (odpovědět)

ml se, kdo m hodn?, chce furt vc a vc...blizzfuck za?al vszet na zaslepen "fandy"(tato skupina si odmt s ?ervenm p?ed o?ima p?ipustit, e by hra mohla daleko lep a propracovan?j), nebo proGAYming chuje(nejhor mon skupina, kter potp hern pr?mysl ve stereotypu), na kterch bude mt op?t gigantick zisky a p?itom jim jen podstr? remaky ve 3D, kter tu u m?li bt dvno(bu? jako mod zdarma, nebo za sm?n p?platek)

...nene, SC2 m?la bt bomba a tato firma a to m?la, ale...

elolo - 28.02.2009 | 11:30   (odpovědět)

A kter firma ne? A blizzard je z nich podle m? do pen?z nejm? zahled?nej.

marine - 27.02.2009 | 20:26   (odpovědět)

blizzfucku jsou fanouci u ?okodrky, hled jen na obrovsk zisky ikmook komunity a pubescent?...tato firma to u dokzala(teda posr*la d?ve)

Crazyboy - 27.02.2009 | 17:47   (odpovědět)

Jo to je konecne napad s kterym s tebou souhlasim ja jim to klidne namluvim za nejaky dobry peniz

Romla - 27.02.2009 | 15:41   (odpovědět)

To Crazyboy: A pro? rovnou Raynora nezabijou a nedaj tam msto n?ho Crazyboye? Takhle se to po?d jet? moc podob Brood Waru. Uzav?eme tuto zbyte?nou debatu.

Pokud stle nechpe pro? lidi cht?j p?vodn dabry tak si po?ti na nsledujcch strnkch (v?etn? koment??).
Tady:
http://www.sclegacy.com/content/editorials-8/the-voices-of-starcraft-ii-131/
Nebo tady:
http://www.sclegacy.com/showthread.php?t=279
Tady:
http://www.starcraftwire.net/blog/comments/glynnis-wont-return-as-kerrigan-in-starcraft-ii/
Tady:
http://kotaku.com/5160128/kerrigan-loses-her-voice-in-starcraft-ii
A p?edevm tady (asi 20 stran):
http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?sc2cast
Nebo tady:
http://www.starcraftwire.net/forums/showthread.php?t=1638
A nebo tady:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sarah_Kerrigan#Reception

Vc se o tom nem smysl bavit.

Crazyboy - 27.02.2009 | 12:27   (odpovědět)

To Romla: Tak tobe vadi ze se tim hlasem meni postava? tak proc rovnou neudelaji Raynora vizualne jako v jednice? Takova pekna komicka postavicka ne? protoze se to totalne nehodi,prochlastanej typek,nemuze vypadat jak vypadal a ani mithlas po 1000litrech chlastu stejny,nic. Mohli rovnou zkopirovat jednicku a vydat ji jako dvojku,tomu rikam tahani penez,ale ne tohle

Kost?j - 27.02.2009 | 12:25   (odpovědět)

Copak je patnho na dabingu WoW?

Romla - 27.02.2009 | 10:50   (odpovědět)

To Peca: Pokud jsi n?co slyel o WoW (a jeho dabingu), tak by sis tak jist dobrou prac Blizzardu nebyl...

Peca - 27.02.2009 | 10:34   (odpovědět)

Mon taky mysl na to, e SC tu bude i za 20 let, kdy jim vichni um?ou, tak tam cpou n?koho mladho
Nevm, podle m? star hlasy mnohem vc, ne cokoliv jinho podporujou tu nostalgii z jedni?ky. Mon se tomu cht?li schvln? vyhnout, kdo v. Nicmn? kdy tak nad tm p?emlm, na videu jsem si toho vlastn? ani neviml, i kdy mi to p?ilo malinko "ciz". Je to takov psychologick efekt, kdybych o tom nev?d?l, tak to nekritizuju, take asi budu Blizzu v??it, e s tm ud?l dobrou prci. Nakonec m to ve zvyku

Romla - 27.02.2009 | 10:26   (odpovědět)

To mauriicio: Nezle p?ece na tom, jestli p?vodn dab?i jsou n?jak dabersk pi?ka nebo ne. D?leit je kontinuita, kdy zm?na hlas? hlavnch postav s sebou jednozna?n? p?in i zm?nu t?ch postav - u to prost? nejsou ony. Pak to vyzn jako lacin telenovela. Navc Glynnis Talken Campbell sklidila za dabing Kerrigan obrovsk uznn a prv? dky jejmu dabingu se z Kerrigan stala jedna z nejnezapomenuteln?jch zpornch hrdinek v hernm pr?myslu (to rozhodn? nebylo kv?li t?m pr pixl?m na obrazovce, ale kv?li tomu hlasu).

Navc ten hlas ze Zerg Reveal Traileru je oproti Glynnis totln brak, co sly kad, kdo m sluch: lacin chrochtn do trubky. Zatmco hlas Glynnis m barvu a ironii, dky n Kerrigan nen jenom n?jak druho?ad nestv?ra s obhroublm hlasem.

Zm?na dabingu (pokud nen vynucen nebo nhradou za patnou kvalitu, co v tomto p?pad? zcela jist? neplat) je tm?? vdycky d?kaz amatrismu nebo snahy rejovat prachy na nevhodnch mstech.

protossove-borci - 27.02.2009 | 08:37   (odpovědět)

Uz jako blbec bude vypadat Zeratul, jeho daber zem?el, mon e by kuli takove ptkovin? dali nov hlasy vem, ale teda ja nevim, ja to t?ce nechapu...

mauriicio - 26.02.2009 | 23:42   (odpovědět)

P.S.: Zajmalo by mn?, kdy jste naposledy SC1 hrli. Bohuel j asi p?ed rokem, tak u nem?u moc hodnotit, a pokud jste jejich hlasy (p?ed a po) neslyeli ve srovnateln dob?, m?li by jste se zamyslet zdali vae vzpomnky nejsou idealizovan pam?t.
A jet?: Kolikrt se mi stane, e n?jak dabing slym v jedn verzi, pak prvn poslech jinho (v jinm jazyce nap?.) zn naprosto stran?, ale kdy si zvyknu a m?u porovnat, zjistm e druh je i o ?d lep. Nen to v p?pad?

mauriicio - 26.02.2009 | 23:41   (odpovědět)

To Romla: A opravdu jsou p?vodn dab?i "pi?ka" v oboru? Nevm kolik se p?ed vydnm od SC1 o?ekvalo a kolik byl Blizzard ochotn zaplatit. (t?eba jsou, nevm tak se ptm)

killer.exe - 26.02.2009 | 22:18   (odpovědět)

alespon e se shodnete na tom e se neschodnete
jinak zm?na dabr? nemus bejt nutn? zm?na k hormu ale p?ece jenom jsem vce naklon?n p?vodnm hlas?m

Phantom - 26.02.2009 | 21:25   (odpovědět)

no parada, takze po reciach, ze v Splinter Cell 5 nebude Sama Fishera dabovat Michael Ironside je to dalsia tvrda rana...

Romla - 26.02.2009 | 21:08   (odpovědět)

To Crazyboy: Podvej, j chpu, e se ti lb, kdy m jedna postava v kadm dle serilu jin hlas, ale v tomhle jsi bohuel v menin?.

Crazyboy - 26.02.2009 | 21:04   (odpovědět)

To Romla: Jojo to my u oba vme,e my dva se neshodnem na ni?em ale zatm na tvoje p?ipomnky bllizard nereaguje a to je dob?e,ubr se to tud,dobrm a sprvnm sm?rem

Romla - 26.02.2009 | 20:19   (odpovědět)

To mauriicio: Slyel jsi ten hlas z Kerrigan Reveal Traileru? Parda, dn strnut tam rozhodn? nepozn. A m?nit dabra kv?li vvoji postavy je naprost kretnismus, nikdo nem?e zahrt vvoj postavy lpe jak p?vodn dabr.

To Crazyboy: M?nit dabra je vdycky totln blbost, dn moderna, ale amat?ina. A to, e my dva mme naprosto odlin vkus m? nep?ekvapuje, to u vme.

Crazyboy - 26.02.2009 | 20:03   (odpovědět)

Jo a nevim ze by chraptel,ten z jednicky je trapnej,doba pokrocila a vy by jste meli take panove

mauriicio - 26.02.2009 | 20:03   (odpovědět)

Mn? by napadl zajmav d?vod. U je to 10+ let co vyel SC1, a jet? pr let to m?e trvat (ikdy to asi nechce nikdo slyet). Dab?i za tu dobu zestrli (a jak vlastn? vte, e jejich hlas je dnes takov jako tehdy?) Hern postavy oproti tomu zestrly jen o 4 roky, z odboj?e Raynora se stal alkoholik a to ve d jin hlas. Kerrigan je zase jet? vc Zerg ne kdy d?v a udlosti BW se jist? promtnou v jejm sebev?dom (pokud to jde).

Romla - 26.02.2009 | 18:54   (odpovědět)

To Crazyboy: Tm novm hlasem Kerrigan mysl tu ochrapt?lou sta?enku ze Zerg Reveal Traileru? Tak lacinej a trapnej hlas jsem v ivot? neslyel...

Crazyboy - 26.02.2009 | 18:12   (odpovědět)

Myslim ze hlas Raynora k minule graficke podobe usel,ale k dnesni graficke podobe kdy je z neho hromotluk sedi tento hlas a novy hlas Kerigen je bomba jeste ted me mrazi kdyz to slysim,zadna petice,fuj s ni pryc

muta - 26.02.2009 | 17:34   (odpovědět)

*orig zneni i ve sc2

muta - 26.02.2009 | 17:33   (odpovědět)

souhlas cesky dabing je dmnce nesnasim i ve filmech si radsi dam titulky doufam ze nechajo orig zbebive staru + tit

Romla - 26.02.2009 | 16:49   (odpovědět)

To ovceking: Vak j si taky ?eskou verzi kupovat nebudu - to by mi pln? zni?ilo poitek ze hry.

TaSSadar - 26.02.2009 | 16:41   (odpovědět)

To ovceking: tak to bude p?kn? komick, jestli to bude na urovni w3 to komi?no tam ale stejn? sedlo

ovceking - 26.02.2009 | 16:39   (odpovědět)

no u nas to stejne nejspis bude k dostani s ceskym dabingem na urovni Warcraftu 3

rRr - 26.02.2009 | 15:38   (odpovědět)

T?eba jim u ty hlasy p?ijdou nemodern..

Grim - 26.02.2009 | 13:48   (odpovědět)

Tohle rozhodnuti Blizzardu opravdu nechapu : ((( To zas musel vymyslet nejakej manazer v obleku a s kravatou, co Starcraft nikdy nehral a nic o nem nevi : /

Romla - 26.02.2009 | 11:35   (odpovědět)

To Vos: P?ed?ln dabingu je otzka pr dn. e Blizzard p?vodn dabery nechce je z?ejm, ale ur?it? ne kv?li tomu, e by "omylem" nadabovali kampa? s n?km jinm.

Vos - 26.02.2009 | 11:02   (odpovědět)

Treba uz je blizzardi nechcou protoze ti novi daberi uz nadabovali komplet kapman a tak se jim to nechce znovu cele predelavat

Mizzin - 26.02.2009 | 09:39   (odpovědět)

No, dle mho je nov hlas Raynora podstatn? lep ne ten me?k z SC1. A u Kerrigan mi to n?jak nevad, stejn? m ten hlas brnknutej p?es hlasov filtry.

Romla - 26.02.2009 | 09:19   (odpovědět)

To Overwatch: Kter rendery mysl? J si nevzpomnm, e by Kerrigan mluvila n?kde jinde, ne v Zerg Reveal Traileru (zskok) a Kerrigan Reveal Traileru (Glynnis) a tam to je obrovsk rozdl. A Raynor m dost odlin hlas ne m?l v p?vodnm Starcraftu.

To rascal: Petice bohuel roste pomalu, protoe asi nem moc dobrou reklamu (byla zaloena u dvno) a spousta lid o n bu? nev nebo jim p?ijde zbyte?n podepisovat, kdy u je zdnliv? o vem rozhodnuto. V diskuzch na internetu ale v?tina lid tenhle krok Blizzardu odsuzuje, v?tina reakc je siln? negativnch. Minimln v?ci, kter bych se cht?l domoci, je vysv?tlen, pro? nebyli angaovni p?vodn dab?i, kdy m?li zjem spolupracovat...

rascal - 26.02.2009 | 08:59   (odpovědět)

taky jsem podporil petici, ale zatim to nijaky zavratnym tempem neroste...

Overwatch [ redakce ] - 26.02.2009 | 08:10   (odpovědět)

Kdo dabuje Raynora a Kerrigan v t?ch renderech k druhmu dlu co jsme zatm vid?li? Jestli to jsou n?jac nov dab?i, tak odvd?j super prci a ani jsem nepoznal, e to jsou jin. M? osobn? to je docela jedno - myslm, e se m?em na Blizzard spolehnout, e nevybere pro Raynora n?koho pln? jinm hlasem, nebo n?jakho amatra.

nnexus - 25.02.2009 | 23:15   (odpovědět)

Dabr Zeratula zem?el? To jsem netuil. Nejvc mn? vad, e neznm d?vod jejich rozhodnut. Blizzard vdy k fanouk?m p?istupoval citliv?, proto tohle rozhodnut ale hlavn? neobjasn?n nechpu...

rRr - 25.02.2009 | 22:50   (odpovědět)

Pokud to jen p?jde, podporuji p?vodn dabry. Petici jsem podpo?il a doufm, e se tv?rci zamysl nad svm nyn?jm jednnm.

Zhul - 25.02.2009 | 22:33   (odpovědět)

Ach ta komerce

protossove-borci - 25.02.2009 | 22:25   (odpovědět)

MY CHCEME PVODN DABRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Whiskey - 25.02.2009 | 21:55   (odpovědět)

Lidi?ky podepite petici-j u ji podepsal asi p?ed 3 m?scema.... nechpu pro? v tomhle Blizz tak pi?uje...

Romla - 25.02.2009 | 21:06   (odpovědět)

Taky to nechpu, kdo nev?? jak je to zm?na, a? si poslechne Zerg Reveal Trailer (neznm dabrka) a Kerrigan Reveal Cinematic (Glynnis Talken). Nejlpe zde:
http://www.sclegacy.com/content/editorials-8/the-voices-of-starcraft-ii-131/

Podle m? je hlas Glynnis o dv? t?dy lep ne ten prvn, nehled? na to, e Glynnis prost? je Kerrigan a nechpu pro? by m?la Kerrigan nebo jakkoli jin hrdina Starcraftu m?nit hlas, pokud to nen nezbytn? nutn (smrt dabra Zeratula).

Tmhle m? Blizzard opravdu neuv??iteln? namchl, protoe dabing je pro m? hodn? d?leit. Takhle to bude jak n?jak telenovela, kde se m?n dab?i v kad ?ad?. P?itom nechpu, pro? m?n dabry, kdy drtiv v?tina fanouk? Starcraftu originln dabing milovala (myslm fanouky singlu, hr??m multiplayeru to asi bude celkem jedno)...

Archon - 25.02.2009 | 20:25   (odpovědět)

Tak ako len mou da? iny hlas Kerrigan !!! Prave tieto dva hlasy a ete Arcturus Mengsk su najvyraznejie a najvyznamnejie hlasy !

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.