Karuneho Q&A 46
Pokec s vývojá?i: StarCraft II se rozhodn? rozvíjí ješt? intenzivn?ji ne p?vodní StarCraft, se zvýšenou pohyblivostí jednotek a schopností p?ekonávat útesy, stejn? jako novými p?epravními monostmi. Jako odezvu vylepšil vývojá?ský tým terranskou Planetary Fortress také o splash damage, co se prokázalo jako dobrá obrana proti nájezd?m, obzvlášt? s SCV opravujícími velmi rychle Command Center.
1) Bude ve StarCraftu II friendly fire (p?átelská st?elba)? - Xigon(Battle.net)
Ano, friendly fire je ve StarCraftu II stále dostupná. Zam??ením st?elby na vlastní jednotky m?ete zneškodnit neviditelné jednotky, které úto?í na vaši základnu, ?ím budete neviditelným jednotkám ?init plošné poškození - oblíbená taktika mnoha hrá?? v p?vodním StarCraftu. Nap?íklad pokud hrajete za Zergy, m?ete zabít Temného Templá?e úto?ícího na vaši Hatchery tím, e zaúto?íte svými Banelingy na svoji Hatchery v blízkosti místa, kde úto?í Temný Templá?.
2) Trilogie je za?átek, prost?edek a konec nebo je to ten samý p?íb?h vypráv?ný z t?í úhl? pohledu? - Lolod(Battle.net)
P?íb?hy budou souvislé. Zergský p?íb?h za?ne na konci terranského a protosský p?íb?h za?ne zase na konci zergského p?íb?hu.
3) Budou ve h?e n?jaké speciální animace pro jednotky, které jen tak dlouho stojí a nic ned?lají? (StarCraft 2 Source)
Pro zahálející jednotky budeme mít více rozmanitých animací.
4) Jaký je optimální postup p?i t?ení s novými mechanismy plynu? M?l by hrá? najednou t?it oba dva plyny a vym??ovat ne?inné pracovníky (kdy gejzír dojde) k minerál?m? Nebo by m?l hrá? dolovat pouze z jednoho gejzíru a st?ídat pracovníky mezi dv?ma? (StarCraft 2 Forums)
5) Jaká je momentáln? nejlepší protosská jednotka proti masovým nep?átelským vzdušným jednotkám? Phoenix ztratil svou schopnost Overload, opravdu jediná moná volba u Protoss? na splash damage krom? Psi Storm. (StarCraft 2 Forums)
6) Jaký druh poškození zp?sobují kouzla? Máme n?jaký typ "kouzlo" nebo nemají ádný konkrétní úto?ný typ? (StarCraft 2 Source)
protossove-borci - 29.11.2008 | 13:39 (odpovědět)
aby bylo jasno: Originally Posted by Karune:
Snipe and Psi Round are the same. You Snipe with a Psi Round, which currently does 20 damage + 80 versus Psionic Units. This means, Ghosts are not only able to see energy based units in a limited range within the fog of war, they also take out units like High Templars with one Psi Round shot, making them excellent caster killers.
pro neangli?any: psi round je to stejn jako snipe: Ghost?m byla odebrna EMP msto tohoto. Psi round bere 20 (+80 psionickm jednotkm)
Whiskey - 23.11.2008 | 13:29 (odpovědět)
Baneling spis nezpusobuje splash damage vlastnim jednotkam- pokud zamerite tu hatchery tak ji zpusobi plne pospozeni(zamerena jednotka)+zpusobi splash damage DT(nepratelska jednotka) ale pokud by vedle banelinga byl jeste treba zergling, tak by se mu nic nestalo... alespon tak to chapu ja
halal - 23.11.2008 | 13:10 (odpovědět)
Ze zacatku rikal, ze baneling friendly fire nezpusobuje... hm, jsem mirne zmaten.
Kazdopadne kdyby tam byl ff jenom pri utoku na vlastni jednotku treba u siege, tak by to bylo dost blby
mauriicio - 23.11.2008 | 01:23 (odpovědět)
Nejlep by bylo, kdyby plon toky p?sobily frienly fire jen p?i p?mm toku na vlastn jednotku. Jak tam ale neustle p?idvaj mikro, bojm se, e dn plon tok nebude rozliovat, komu dan jednotka pat?. Aby profi hr?i mohli ukzat svoje schopnosti p?i kli?kovn mezi vemi pichly (lurker), lasery (collosus), vbuchy (baneling, siege tank) atd.
SiMich - 22.11.2008 | 21:24 (odpovědět)
k otzce 1: Hmm, cht?lo by se to zeptat konkrtn? tak, aby to bylo k pochopen hned. Protoe m? by docela zajmalo, jak to bude s efektem splash damag? na svoje a p?telsk jednotky.
protossove-borci - 22.11.2008 | 20:37 (odpovědět)
jo Karune uz parkart otazku nepochopil...je to taky jenom ?lov?k
Zhul - 22.11.2008 | 17:46 (odpovědět)
to protossove-borci: j nemyslim, e to tak m bt jen ?km, e karune tu otzku patn? pochopil
protossove-borci - 22.11.2008 | 13:57 (odpovědět)
to Zhul: to zase myslim ze ne to by mely zergove hroznou nevyhodu...
Jata [ redakce ] - 22.11.2008 | 13:04 (odpovědět)
To Terax: Ano, na p?ekladu se pracuje, ale vzhledem k jeho rozsahu to chvilku trv
Terax - 22.11.2008 | 12:47 (odpovědět)
Chci se zeptat, jestli pracujete na p?ekladu Blizzcastu 6, protoe tentokrt je celkem zajmavej.
Zhul - 21.11.2008 | 20:46 (odpovědět)
nebyla ta 1. otzka mylen sp tak, e kdy lurker st?l na nep?telskou jednotku a ostanama tref i svou jestli ji pokod?
protossove-borci - 21.11.2008 | 13:54 (odpovědět)
to Olda: ano, ale bavime se o kouzlech (teda o energii na n?)
olda - 21.11.2008 | 08:12 (odpovědět)
protosov nejsou sami psionici, i zergove mus bt, kdyz komunikuji mimosmyslove a kdesi cosi. Sry, za hnidopitv O.-)
zeragul - 20.11.2008 | 22:41 (odpovědět)
Takze Phoenix je ted v podstate k nicemu (leda ve velkych skupinach)
Whiskey - 20.11.2008 | 19:07 (odpovědět)
to sice ne, ale vzhledem k tomu ze ghost je koncipovany jako protikouzelnicka jednotka to snad nic jineho ani znamenat nebude.. . a psiround znamenat psionicky naboj- coz neni to same jako naboj proti psionickym jednotkam...
protossove-borci - 20.11.2008 | 17:06 (odpovědět)
?ist psionici jsou pouze protossov, Zergov maj v?tinou bioogick kouzla...
Olda - 20.11.2008 | 15:35 (odpovědět)
nj, ale kdy ?eknou psionick, tak to nutn? neznam na vechny, co maj tu fialovou litu na energii. treba takovy BC ur?it? nen psionick, kdeto protosov vlastn? vichni a zergove to sam.
Whiskey - 19.11.2008 | 20:37 (odpovědět)
Stopro je psiround nhrada za snipe... akorat na kouzelniky(neco jako feedback)
mauriicio - 19.11.2008 | 14:30 (odpovědět)
Ten Karune je v?bec asnej, vdycky ?ekne n?co ve stylu "Coloss?m u jsme schopnost seslat atomovky vzali", p?itom nikdo (mlokdo) nev?d?l, e n?co takovho m
Insolitus - 19.11.2008 | 07:44 (odpovědět)
To ovceking: treba to funguje jinak, nez jako utok na jednu jednotku z velkej vzdalenosti
jinak musim rict ze se mi moc nelibi ze existuje moznost, jak treba yamato projde prez immortaluv stit, chtel bych k tomu nejaky dalsi info, at se nevstekam nad necim, o cem nic nevim
ovceking - 19.11.2008 | 01:28 (odpovědět)
docela by me zajimalo jak to je s tim psi-round... jestli to pusobi na psionicky nadany jendotky (vsichni protossove a ghosti) nebo spis na organicky jendotky s manou (zeloti ne, qeen ano)... kazdopadne je to posle me dobrej napad.. i kdyz se to zbytecne kraje se snipem... jeden skill na odstrelovani nepratelskejch HT podle me staci
halal - 19.11.2008 | 00:02 (odpovědět)
Tjn, ten byl bude fakt klicovej a taky bude tezkej na zvladnuti...
Havoc - 18.11.2008 | 22:42 (odpovědět)
Mohli by spravit taku reportaz: "Ako to chodi v blizzarde" a tam ukazat ako to u nich vypada - kancelarie a tak pod. Rad by som si kukol Karuneho doupe xD
Raab - 18.11.2008 | 22:23 (odpovědět)
To vypada zajimve. Dve novinky behem takove chvilky. Sice jsme se nedozvedeli nic duleziteho ale presto. Diky.