StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

Karuneho Q&A 45

29.10.2008 | 07:26 - Overwatch

Pokec s vývojá?i: Bylo vzrušující sledovat všechen ten feedback po Blizzconu, který nám psali fanouškové, i profesionální hrá?i. Hodn? toho bylo o Colossovi a Nydus Wormovi (to te? sbíráme z fór). P?i mé poslední sch?zce s Dustinem jsme se rozhodli popovídat si o mén? debatovaných tématech, které prošli n?kolika zm?nami od p?vodního Starcraftu.

 

Halucinace

Prvním tématem byla Halucinace, klasická schopnost Protoss?, která se a tak moc ve StarCraftu nepouívala. Dustin vysv?tlil, e ji cht?li ud?lat zajímav?jší a proto ji posunuli v technologické v?tvi níe a dali ji Nullifierovi. Navíc se dá Halucinace pouít i pro vytvo?ení jednotek, pro které hrá? ješt? nemá poadované budovy. To samo o sob? m?e být zajímavým strašením pro nep?ítele, který sleduje, jak se k n?mu blíí t?i Kolosové a má na to jen Corruptery a a pak si uv?domí, e nejsou skute?ní. Halucinovat m?ete dokonce i d?lníky! Vzhledem k tomu, e mnoství halucinací, které m?ete uskute?nit je zaloena na skute?né cen?, za kterou byste si danou jednotku mohli normáln? po?ídit, m?ete tak za jednu Halucinaci získat osm d?lník?, abyste zmátli p?icházející Reapery. Dark Templá?i, Observe?i a Carrie?i zatím nelze halucinovat. Ti první dva by byli p?íliš silní, protoe byste tak získali neviditelnou kopii pr?zkumné jednotky (a p?íliš overpowered). Carrie?i také, ti by m?li p?íliš mnoho ivota, stejn? jako by to bylo p?íliš komplikované, kdy mají tolik interceptor?.

 

Královna m?e vyprodukovat t?i Zmutované Larvy

Po?et zmutovaných larv se s poslední verzí Královny zvýšil, aby hrá?e nabádal k ?ast?jšímu pouívání. Tato schopnost je velmi silná, pokud je ovšem správn? vyuita. Zmutovaná Larva se m?e pohybovat nezávisle na Hatchery a m?e vytvá?et jednotky se sníeným poadavkem na osoby. Kadá Královna je tedy n?co jako nová, nezávislá Hatchery, ?ím se Královna stává velmi zásadní jednotkou v zergské armád?.


---StarCraft II Q&A Batch 45---


1. Zrychlí m?j Creep i nep?átelské zergské jednotky? (StarCraft 2 Fóra)

 

Ano, nep?átelské zergské jednotky budou mít ten stejný efekt zrychlení na jakémkoliv Creepu. Momentáln? je to tak, e Creep se chová stejn? v??i všem.

 

2. Jsou ve h?e n?jaké schopnosti, které by ni?ily Creep? (TheWarCenter)

 

Jsou dva zp?soby, jak zabránit rozši?ující se Creep - bu? zabít zakopané Creep Tumory, nebo zabít Královny, které je staví. A ješt? bych dodal, e Creep ji nepoškozuje nep?átelské jednotky. Kdy jsme to testovali, tak tato schopnost zasahovala do týmových her tak, e zergský hrá? m?l poškozené jednotky od sp?áteleného Creepu. A ve hrách 1vs1 to bylo velmi z?ídka k uitku, na rozdíl od všech t?ch nových cool schopností.

 

3. Zrychluje Creep i vzdušené jednotky? (TheWarCenter)

 

Ne, zrychlení není aplikováno na vzdušené jednotky, ani d?lníky.

 

4. Nebudou Reape?i, Maraude?i, Hellioni, Stim Packy a Siege Tank?v plošný útok a p?íliš silné proti Zerg?m? Všechny tyto v?ci se toti zdají být perfektní proti masám jednotek s nízkým ivotem, co je v?tšina Zergských pozemních jednotek. (StarCraft Legacy)

 

Jak víte, tak po?ád zbývá spousta balancování, vdy? nejsme ani v beta fázi. Proti t?mto jednotkám existuje n?kolik proti-jednotek, ale zergové se budou muset adaptovat a nau?it se nové strategie, které se mohou lišit od p?vodního StarCraftu. Nap?íklad Roachové a Lurke?i jsou skv?lou proti-jednotek na Helliony a Reapery. A v pozd?jších fázích hry jsou zase výborní Infesto?i, kte?í poráí masy Marauder? se schopností Fungal Infection, protoe p?i zabití explodují (Maraude?i). Všechny tyto nové mechanismy a schopnosti p?idávají do hry spoustu nových strategií ke starým známým.

 

5. Mohou spojenci spojovat Nydus sít?? Jinak ?e?eno, m?e hrá? A vstoupit do svého Nydus ?erva a vystoupit skrze Nydus ?erva hrá?e B? (TheWarCenter)

 

Ne, spojenci nemohou sdílet sít? mezi sít?mi, ale hrá? m?e vstoupit s jednotkami do Nydus sít? svého spojence.

 

6. Je Thor stále protivzdušnou jednotkou? Spl?uje tuto roli efektivn?? - Thelorme (Battle.net)

 

Ano, je to po?ád protivzdušná jednotka s nejdelším dost?elem proti vzdušným jednotkám v celém StarCraftu 2. Vizuáln? chceme dát Thorovi protivzdušné rakety, které by st?ílel ze svých ramen, ?ím by rozpoutal devastující palbu z úctyhodné vzdálenosti.


Karune pak dále dodává:

 

„Kdy kliknete na schopnost Halucinace, budete mít v uivatelském rozhraní ikonky, které budou podobné t?m, které má d?lník, kdy staví budovy. Z tohoto seznamu si vyberete jednotku, kterou chcete halucinovat. A ano, budete moci halucinovat jednotky, které sami ješt? nem?ete vyráb?t. To je skv?lé na oblbnutí nep?ítele, který si tak myslí, e se zam??ujete na vzdušné jednotky, ?ím ho p?inutíte, aby stav?l nevhodné proti-jednotky.

Nyní m?ete stav?t n?kolik Královen."

 

Dále Karune vysv?tluje jednotky v Nydus Wormu:

 

„Aktuáln? je to tak, e Nydus Worm mohou vyuívat všechny rasy, pokud jsou vaši spojenci. To se ale samoz?ejm? m?e zm?nit. M?li jste vid?t tvá? našich komunitních kluk?, kdy jsme hráli 2vs2 a v jedné jeho základn? se vyno?il Nydus Worm, z kterého se za?ali soukat Hydraliskové a Zealoti."

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

halal - 01.11.2008 | 01:48   (odpovědět)

Tak jako zkouset jsem to nezkousel a i kdyby, tak zrovna v tomhle hledisku bych asi prosel, takze muzu jenom tipovat

Orgo - 31.10.2008 | 22:22   (odpovědět)

halal:no to by ses divil... trosku vazne nestaci...aspon abys mluvil plynule a souvisle...

protossove-borci - 31.10.2008 | 20:34   (odpovědět)

*male

protossove-borci - 31.10.2008 | 20:34   (odpovědět)

az ted sem si vsiml, ze Zeratula nemuzou zabit v te mae kampani za terrany, pac pak dela hlavni postavu v Legacy of the Void

Torasque - 31.10.2008 | 09:30   (odpovědět)

aha aha..dik

Jata [ redakce ] - 30.10.2008 | 21:02   (odpovědět)

Atributy u Protoss? jsme stle jet? neaktualizovali, take je tam vysoce pravd?podobn zm?na oproti v sou?asn dob? uvd?nm daj?m :-

Torasque - 30.10.2008 | 20:58   (odpovědět)

hele, nema mit mothership 600HP a 600SP

halal - 30.10.2008 | 15:27   (odpovědět)

Perfektne anglicky umet nemusi, staci trochu

ovceking - 30.10.2008 | 14:57   (odpovědět)

To Jata: to ze by nemeli zajemce byl spis vtip... vdyt kdyby to nebylo v americe ale v cechach tak by jsme se tam hlasili i my

Orgo - 30.10.2008 | 11:54   (odpovědět)

a umet samozrejmne perfekne anglicky..

Jata [ redakce ] - 29.10.2008 | 13:03   (odpovědět)

To ovceking: J bych to osobn? vid?l sp na tu nedostate?nou kvalifikaci, aby ?lov?k mohl jt d?lat do Blizzardu, mus u fakt n?co um?t a mt praxi.

Insolitus - 29.10.2008 | 12:23   (odpovědět)

To Crazyboy20: ber to taky tak ze neni film, ale hra a myslim ze je to zcela v poradku

podivej v sc1 bylo taky sousta takovejhlech veci, spojencti medici mohli lecit jak zergy tak tossy a to ma kazda diametralne odlisnou biologii, to by kazdej ten medik musel bejt nekonecna bedna, aby neco takovy zvladnul ...a pod..

myslim ze takovyhle ustupky realisticnosti dodavaj spoustu super hratelnosti v MP, kdy vhodnou kombinaci ras dosahujes apokalirticke nicive sily

ovceking - 29.10.2008 | 12:21   (odpovědět)

To kolikatery ponozky?: blizzard momentalne hleda 89 novejch lidi.. ale bud o ty mista neni zajem, nebo se o ne neuchazijou lidi s dostatecnou kvalifikaci... jeslti mas zajem mozna by vzali i tebe
http://www.blizzard.com/us/jobopp/

diky bohu za kazdy novy Q&A... nejveselejsi zmena mi prijde ten nydus worm... takhle to dopada kdyz nemuzete vyresit problem se zakopanym nydem ve vesmiru... proste ho tam nedate

Crazyboy20 - 29.10.2008 | 11:41   (odpovědět)

Akorat se mi nelibi ze tunelem muze cestovat Toss a nebo Teran spojenec,bral bych zerga to jo,ale jina rasa cestovat timto hnusem to se mi nelibi jinak good QA

halal - 29.10.2008 | 10:17   (odpovědět)

Tak ta halucinace zni dost zajiamave, ale moc se mi nelibi veta o nekolika kralovnach. Jak rikali na zacatku, kdyz byla jedna - doda to na rozdilnosti ras a zda se to dost zergsky - s tim jsem souhlasil. Ale tak kdyz to prida k zazitku z hry, tak proc ne (in blizzard we trust)

kolikatery ponozky? - 29.10.2008 | 10:14   (odpovědět)

to kdybych j byl fem Nlizzardu tak zvim lidi aspo? o dvojnsobek p? by se to vyplatilo t?eba takov Korei tho koup hromadu a ur?it? i v Americe tak by tam fakt m?li zvit po?et vvoj?u n?kdo by jim to m?l ?c ale jinak tenhle QaA byl asi jeden z nejlepch.

Gorog - 29.10.2008 | 09:51   (odpovědět)

Kone?n? n?co po?dnho, a? je sakra aspo? ta beta.......((

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.