Redaktor serveru Giant Bomb se zajímavým jménem Shoemaker m?l monost popovídat si s Dustinem Browderem (hlavní designér), Chrisem Sigatym (hlavní producent) a Bobem Colaycem (PR). Rozhovor probíhal pravd?podobn? p?es Skype a kluci si povídali o spoust? zajímavých v?cí. Vzhledem k délce celého interview jsme jej rozd?lili na dv? ?ásti.
A jak je to s desginem ras pro t?i rozdílné frakce? Máte tam n?jaké RPG elementy - ?íkejme tomu metahra - mezi misemi. Bude tohle pro všechny t?i rozdílné? N?které v?ci pro Terrany, jako nap?íklad ekonomika a koncepty nebudou asi moc fungovat u Zerg? ?i Protoss?.
Dustin Browder: Rozhodn?. To je náš cíl. Kdy jsme se na to dívali, tak tohle byl taky jeden z faktor? pro trilogii. Vyvíjí se to mnohem víc, ne cokoliv co jsme kdy d?lali pro real time strategii. Tuhle metahru chceme pro Terrany, ale Protossové a Zergové tam budou mít n?co úpln? odlišného. Musí to být kompletn? jiné problémy a prost?edí. Ješt? ale p?esn? nevíme, co s nimi ud?láme.
Bavili jsme se o Kerrigan a jak se bude ona sama vyvíjet. Raynor není ten typ chlapa, který by sko?il do p?ední linie, schytal to Yamato kanónem do brady a p?eil by to. V jeho p?ípad? to nedává smysl. On je spíš n?co jako velitel, n?co jako skute?ný generál v moderní armád?. Ale Kerrigan, to je legendární monstrum. Je to postava, který by teoreticky mohla p?eít boj s Battlecruiserem - moná i s n?kolika - take tam to bude spíše o vyvíjení jejích osobních schopností, stejn? jako o vývinu jejích sil tak, jak bude ?asem ovládat více a více zergských p?íšer.
Protossové jsou zase n?co úpln? odlišného a máme je rozebrané nejmí?. Na Protossy se díváme jako na vymírající rasu, která bojuje o p?eití se všemi nástrahami a hroznými silami galaxie StarCraftu. Opravdu bojují o p?eití. Temní Protossové se odd?lili od ostatních Protoss? a te? jsou zpátky všichni spolu na Shakurasu a snaí se znovu sjednotit své kmeny. A vy jako hrá? budete zkoumat, jak pracovat s t?mito frakcemi tak, abyste vytvo?ili jednotnou a efektivní sílu, která udrí Protossy naivu. Tyhle dv? kampan? zatím ale nejsou ve vývoji.
[ Více v první ?ásti rozhovoru s Blizzardem ]
abysa - 21.10.2008 | 20:24 (odpovědět)
http://www.blizzard.com/blizzcon/video/archive.xml
komentovanej zapas sc2 na blizzconu
Romla - 21.10.2008 | 19:38 (odpovědět)
Zdravm, teoreticky mm mal up?esn?n do Encyklopedie. Zrovna jsem do?etl Fahrenheit 451 a tak m? zajmaly osudy neohroenho vojka Guie Montaga, kter je pojmenovn po hlavnm hrdinovi knihy. A zjistil jsem, e jedin jeho nasazen v akci ve h?e je dv? a p?l v?ty na konci druh mise (Playing with Fire) v kampani Enslavers, cituji: "Commander, the Cerebrate's been killed. But there's no sign of Schezar anywhere! We'll continue to -". Take to sp vypad, e bojoval proti Schezarovi ne s nm.
kolikatery ponozky? - 21.10.2008 | 17:41 (odpovědět)
J j se t?im sem hrozjej p?nti?k? kterej p?t minut prozkoumv kad hovno(t?eba we warcraftu 3 sem nael u elf? toho hydraliska sm tak e sem se jen tak rozhod vykcet les)