MTV Multiplayer: Co byste ?ekl kritik?m, který si myslí, e rozhodnutí rozd?lit kampan? bylo kv?li Activisionu, nebo kv?li tomu, abyst? na tom vyd?lali ješt? víc pen?z?
Chris Sigaty: „U si na to steují? No, m?u vás ujistit, e toto rozhodnutí se stalo p?edtím, ne jsme v?bec v?d?li o tom, e se budeme spojovat s Activisionem. Rozhodovali jsme o tom docela dlouho. N?kdy zhruba ke konci minulého roku jsme u opravdu vid?li tu varovnou ceduli. íkali jsme si: „Víte co, rozsah je tak velký a pokud budeme pokra?ovat touhle cestou a neud?láme n?jaké rozhodutí, tak skon?íme tím, e toho spoustu vyst?íhneme a nebude to tak dobré.“ Nebyli bychom schopni ud?lat ani tohle osobní prozkoumání Jima Raynora nebo Kerrigan a všech postav, které jsou do toho zapojeny.
Take z našeho pohledu to není ani finan?ní rozhodnutí. U od za?átku jsme si ?íkali, e pro StarCraft 2 ud?láme alespo? jeden datadisk, moná i dva. Te? jsme to jen v podstat? oznámili. A není to tak, e bychom ust?íhli p?íb?h a dávkovali jej pozd?ji, my jen m?níme perspektivu. Myslím to tak, e lidé budou naštvaní jen proto, pokud milují Zergy a budou chtít znát jejich p?íb?h. To chápu a je mi to líto. Ale myslím, e tímto zp?sobem dodáváme kadé kampani obrovský rozm?r a nem?níme nic, co by se týkalo multiplayeru
Dokonce i po?ty misí a podobné v?ci v p?íb?hovém módu. Ve skute?nosti bude zergská kampa? dlouhá n?jakých 30 misí. A po?ád se tam snaíme ješt? n?jaké p?idat – jen to nem?lo smysl, abychom m?li p?íb?h z pohledu Jima Raynora a hrá? by tam ovládal Zergy. Ale p?esto jsme tam vhodn? zakomponovali n?kolik protosských misí. Take p?ímá odpov?? na vaši otázku: ne, nebylo to pen?ní rozhodnutí. Bylo to spíše proto, abychom mohli pokra?ovat v poskytování nového úhlu pohledu na vypráv?ní p?íb?hu, co d?láme v p?íb?hovém módu.“