StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

19.08.2008 | 20:52 - Jata, nnexus

P?ed Games Convention v Lipsku, které za?íná ji ve ?tvrtek (pro noviná?e ji o den d?íve), stihl p?ed odletem do N?mecka Karune poslat své pravideln? nepravidelné Q&A. Na GC 2008 bude mít Blizzard stejn? jako loni stánek, ale ne?ekejte nic velkolepého :-) Na míst? budou ze znám?jších osobností Jay Wilson, hlavní designér D3, Bashiok, komunitní manaer D3, a náš Karune :-) K dispozici budou taky n?jaké po?íta?e s aktuálními buildy SC2 a Wrath of the Lich King.

 

Jak u bylo v p?edešlých rozhovorech zmín?no, vývojový tým momentáln? pracuje neoby?ejn? tvrd? na singleplayerové kampani, o ní budeme podrobn?ji mluvit pozd?ji. Mezitím budou otázky vysv?tleny b?hem p?íštích pár Q&A, abychom dali vývojá??m dosta?ující ?as pracovat na nejnov?jších designových problémech. Také probíhá mnoho p?íprav jak na nadcházející Games Convention v Lipsku, tak i na BlizzCon. Chceme se ujistit, e dostane komunita StarCraft II svou dávku informací. Nicmén? jsme m?li monost pro tuto sadu mluvit trochu víc s Dustinem a naším balance designerem, abychom se na konec našeho dnešního Q&A podívali na souboj Zerg vs. Zerg. Uijte si to!

 

1. Co se stane, kdy Nullifier mí?í na Colossa se schopností Anti-Gravity? (garmgarf battle.net)

 

Kdy je na Colossa pouita tato schopnost, bude stále nepohyblivý a vyzvednutý nahoru, co ale nezabrání jednotkám, které mohou napadnout vzdušné cíle, na n?j st?ílet. Colossus, kdy bude pod ú?inkem Anti-Gravity, nebude schopen st?ílet.

 

2. Kolik bude ve h?e neutrálních stvo?ení (tzv. critters) a budou mít také animace útok? (SatanicLaser battle.net)

 

Ve h?e taková stvo?ení budou, ale zatím jsme se o p?ípadných animacích útoku ješt? nebavili. K tomu poznámka, je tady šance, e panely na BlizzConu p?inesou komunit? trochu více informací o dostupných typech critter?.


3. M?e Infestor infestovat jakoukoliv budovu, nebo pouze ur?ité, t?eba jako Barracks nebo Gatewaye u Protoss?? (Son_Of_Korhal Battle.net)

 

No n?jaký takový mechanismus práv? trochu testujeme. Zatím není rozhodnuto, jestli bude moct infestovat protosské nebo zergské budovy, jeliko máme spoustu hratelnostích a d?jových d?vod?, které podporují mnoho r?zných variant. Kadopádn? si na konec vývojový tým vybere tu monost, která bude vyváená a zábavná v rámci hratelnosti multiplayeru.

 

4. Které jednotky momentáln? podstupují významn?jší um?lecké zm?ny? (starcraft2forum.org)

 

Kadý týden d?láme n?kolik takových úprav, t?eba takový Nomad a Stalker jsou dv? nejnov?jší jednotky, které mají n?kolik grafických úprav. Terranský Nomad bude úpln? p?edesignován, bude úpln? jiný od všech t?ch verzí, které komunita doposud vid?la. Dále bude aktualizován i protosský Stalker, aby vypadal víc jako na návrhu, který jsme mohli vid?t tady: http://starcraft2.com/art.xml?s=6


5. Jak vypadá hra ZvZ v SC2? Je to stále v?tšinou válka mutalisk? a zergling? nebo tohle nové jednotky n?jak zm?nily? Ideas (teamliquid.net)

 

Souboj Zerg versus Zerg se vyvíjí obvykle dv?ma r?znými zp?soby - zerglingové nebo roachové. Agresivní hrá?i mohou pouít mobilitu zergling? k p?evzetí kontroly na za?átku hry, zatímco produkce roach? je spíše o obranné strategii. Vztah zergling vs. roach je takový, e zerglingové vyhrávají v otev?ených prostranstvích, roachové v uzkých místech, ale ve st?ední/pozdní fázi hry, kdy jsou po?ty jednotek vyšší, roachové se jim vyrovnají nebo dokonce zerglingy porazí p?i stejném po?tu v otev?ených místech. Hydraliskové nenachází p?íliš vyuití na za?átku hry ZvZ, protoe se hodí spíše proti leteckým jednotkám v SC2.

Boje na tieru 2 pokra?ují s banelingy, kte?í mohou dominovat zergling?m, ale s mikrem mohou mít zerglingové v soubojích zergling vs. baneling navrch. Podobné je to u souboje lurke?i vs. roachové, ale roachové mají výhodu v mobilit?. Mutalisk je siln?jší proti zergling?m/roach?m, protoe tyto jednotky nemohou st?ílet do vzduchu. Dalším rozdílem ve StarCraftu II je, e hydraliskové se výborn? hodí proti mutalisk?m, co zhruba znamená, e dvojice roach/hydralisk se m?e postavit proti klasické dvojici zergling/mutalisk. Další skv?lý zp?sob, jak bojovat proti velké skupin? mutalisk?, je postavit infestation pit (stejná úrove? jako Spire) a vyráb?t corruptory nebo infestory. Infesto?i mají schopnost "disease" (nákaza), která je skv?lá pro boj proti jednotkám, které se velmi dob?e shlukují do skupiny jako mutaliskové a corrupto?i jsou proti zergským leteckým jednotkám.

Kv?li rychlému pr?b?hu hry ZvZ nedojde v?tšina her do tieru 3, ale ultraliskové se svým útokem schopným roztrhnout nep?ítele nebo swarm guardiani, kte?í pouívají "swarm" (p?i kadém výst?elu vznikají zárove? 2 pln? ovladatelní broodlingové), aby pohltili spoustu zp?sobené škody, jsou skv?lou volbou ve h?e, která se vyvine a k tieru 3.

Celkov? má StarCraft II hodn? moností i ve hrách se stejnými rasami jako ZvZ. Hrá?i mohou vyuívat r?zných sloení jednotek proti klasické zergling/mutalisk strategii, která je stále silná, ale ne jediná.

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Zhul - 22.08.2008 | 22:00   (odpovědět)

V SC1 byli m?li broodlingov mlo hp, dmg i kadenci a tady tomu nebude jinak mon budou i slab.

spiridon - 22.08.2008 | 16:55   (odpovědět)

skor by malo (mohlo) byt:
- po kazdom vystrele, ktory zabije jednotku vznikne pocet broodlingov ekvivalentny velkosti znicenej jednotky (po zabiti marinaka vzniknu 2, po zniceni tanku 4 a pod.)

TaSSadar - 22.08.2008 | 12:08   (odpovědět)

no podle m? budou aspo? na rovni bezupgradovaneho zerglinga

nnexus - 21.08.2008 | 20:09   (odpovědět)

to zasz: Bude to tak, e p?i kadm vst?elu swarm guardiana vzniknou zrove? dva broodlingov. Za chvli si tak m?e vytvo?it velkou armdu. Moc siln to zase ale nebude, protoe maj omezenou ivotnost (n?kolik sekund) a navc budou mt mlo ivot? a slab tok. Je to jenom o tom, dob?e to vybalancovat.

zasz - 21.08.2008 | 16:29   (odpovědět)

zaujala me ta vec se swarm guardianem jak ma delat 2 brodlingy, to ma bejt jako stylem queen ve staru jedna ze to plivne jednou za 150 many, nebo to je tak ze kazdym utokem vysoci z cile 2 brood-(to by bylo moc silny ne?) nebo to je ala war 3 neco jako parazit ze zasahne jednotky a kdyz ta jednotka zhebne tak z ni sou 2 brood?

Co dela Roztrhnuti u Ultrace? Kolik dmg, na co vsechno plati kdy a jak se pouziva?

Doufam ze tyhle zvesti vydrzi dyl nez dorazi alespon jedna z odpovedi na nejakou z techto mych otazek.

zeragul - 20.08.2008 | 20:07   (odpovědět)

Vzhledem k tomu, ze informaci je stale min a min, muj zajem dost opadl. Na CS2 si vzpomenu zridka kdy. Ale mozna je to dobre, pak to vyjde a ja budu prekvapen, ze uz to je venku

Jouda - 19.08.2008 | 22:53   (odpovědět)

Kone?n? po dlouh dob? n?jak info!

Kane85 - 19.08.2008 | 22:27   (odpovědět)

nomad bude uplne iny od vsetkych verzii ktore sme mohli vidiet...ja som videl len jednu podobu.

Havoc - 19.08.2008 | 22:09   (odpovědět)

Zvytocne otazky...ale na ine by blizzard neodpovedal takze aspon nieco =))

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.