StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

28.05.2008 | 14:01 - Jetro

Nové, tém?? p?timinutové, video Terran vs Terran bylo v t?chto dnech uvoln?no na internet, a tak je tu monost podívat se na Thory, Battlecruisery a Siege Tanky v?etn? nových hlas? a portrét?. Prost? na boj, jak má být. P?i sledování (a hlavn? p?i poslouchání n?kolika starých zvuk?) na m? dýchla ta stará známá atmosféra prvního StarCraftu a do ruky, která byla na myši, se dostavil jakýsi t?es. U abychom si mohli taky zahrát...

 

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

killer.exe - 04.06.2008 | 10:44   (odpovědět)

SAKRA to sou mago?i. Nejd?v mi zruej Stage6.com s tm e p?eli pod Veoh a tim mi smazali vechny filmy co sem u nich m?l ale pak zruej i Veoh a dal filmy v pr...pry?

Ing. zeragul - 03.06.2008 | 02:30   (odpovědět)

ted uz cekam jen na StarCraft II

TherMobil - 01.06.2008 | 20:34   (odpovědět)

Ano, je to rozhodn? nesmysl. A zajmalo by m? co se stalo s mm uivatelskm ?tem, kter jsem na Veoh m?l. Asi zmizel.

Insolitus - 01.06.2008 | 17:11   (odpovědět)

To 2NiNe: to jako ze nas odpojili kvuli nizkymu poctu zobrazeni jejich stranek u nas republice??? tak vetsi debilitu sem uz dlouho neslysel

ale diky za odpoved

2NiNe - 01.06.2008 | 15:01   (odpovědět)

Insolitus:Unfortunately Veoh has ended service in your countries due to a low concentration of users. Veoh is maintaining service in countries when we have the highest concentration of viewers.
nasel jsem to n jednom foru, nevim jestli to plati pro vsechny zeme, ale pripada mi to hodne ujety. diskriminace on-line
jestli chcete, muzete podepsat petici, ale nevim jestli to k necemu bude http://www.petitiononline.com/aid/petition.html

jinak tady se to resi http://forums.veoh.com/forum/showthread.php?t=3780

abych se priznal, docela me tou hlaskou nasrali, zmrdi!

zergling - 01.06.2008 | 14:14   (odpovědět)

dik za odpoved TherMobil

Insolitus - 01.06.2008 | 13:43   (odpovědět)

jakto??? proc???

TherMobil - 01.06.2008 | 11:43   (odpovědět)

4 zergling: To bude nejsp proto e Veoh zruil svou nabdku pro vechny internetov uivatele z ?R.

zergling - 31.05.2008 | 20:08   (odpovědět)

proc to video nejde

2NiNe - 31.05.2008 | 18:02   (odpovědět)

to uz ani neni SC...

halal - 31.05.2008 | 14:40   (odpovědět)

presne duvod proc jsou tyhle "fastest possible" debilni

killer.exe - 31.05.2008 | 14:01   (odpovědět)

nhul

protossove-borci - 31.05.2008 | 13:16   (odpovědět)

tohleto je trocha mastn... http://www.youtube.com/watch?v=epNCbka41GM&feature=related

killer.exe - 31.05.2008 | 10:13   (odpovědět)

no jo co s tm je?

halal - 31.05.2008 | 01:47   (odpovědět)

Video nedostupny?

mizzin - 31.05.2008 | 00:38   (odpovědět)

hehe...to bychom mohli vyrb?t missile tower a za n?jak peniz ji upgradovat na missile mech tower.

ovceking - 31.05.2008 | 00:04   (odpovědět)

To Unimatrix325: ale vzhledem k tomu jak dlouho na tom delaj (a jak dlouho na tom jeste budou delat)... tak si na to urcite nejakje ten tejden najdou

jinak. thor byl konceptovanej jako dalekonosny delostrelectvo, ale pokud si pamatuju tak proto ze to puvodne mel bejt tank.. pak z nej ale udelali mecha protoze by je lidi ukamenovali kdyby tam nedali siege (kteri zdedili thoruv puvodni model)... navic jako mech si svym delostrelectvim lezl do zeli prave se siegem, takze jelikoz tou dobou jeste terani nemli nic GtA, tak z nej udelali protivzdusnou jednotku... takze thor je ted jedina protivzdusna jednotka kterou terrani maj (+ teda viking ale ten je na vzduch jenom kdyz lita)...

nejvic by se mi libilo kdyby thora zmensili tak na velikost siegetanku, dela mu uplne odstranili... dali mu jenom 4 raketomety na zada (cimz by se pokud vim stal jedinou pozemni jednotkou ktera utoci jenom na vzduch...) dal mu nejakej hezkej skill (treba aby mohl strilet ensnare rakety, nebo treba svetlice, EMP rakety, lockdownovy rakety, etc.)... ale rozhodne bych ho nedaval jako ultimatni jednotku (prece jenom ju nemusijou mit vsechny 3 rasy), ani bych ho nedaval pocetne omezenyho... a bylo by mi jedno jestli by se stavel v, nebo mimo factory (i kdyz, kdyby byl jenom ciste protivzdusnej dal bych prednost tomu druhymu)

Romla - 30.05.2008 | 23:50   (odpovědět)

To Unimatrix325: Ale u jinch her to nen, nebo mi to tam aspo? nep?ilo tak do o? bijc, protoe jin hry neberu tak vn? jako Starcraft. T?eba v C&C 3 nebo Supreme Commanderovi se jednotky taky propltaj? Zatm jsem to moc nehrl, jenom demo, take si nejsem jist...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 30.05.2008 | 23:38   (odpovědět)

Romla : protoe oet?ovat po?dn? kolize a jet? to kombinovat s pathfindingem je totln opruz

halal - 30.05.2008 | 23:30   (odpovědět)

V puvodnim SC to bylo naprosto stejny a tomu bych se nebranil... U pozemnich k tomu propleteni moc nedochazi, u leteckych je to jedno...

Zda se mi ale zbytecna jedna vec - otaceni budov a otaceni siege kdyz se rozklada...

A jinak - ta voda vypada paradne

Romla - 30.05.2008 | 22:34   (odpovědět)

A taky myslm, e by se m?lo n?co ud?lat s masovnm velkch jednotek. Ty ob? propletence Battlecruiser? nebo prv? Thor? vypadaj stran? blb?. Pro? vlastn? ve Starcraftu jednotky prochzej svmi t?ly jako by byly vechny jenom hologramy? Jet? to celkem chpu u vzdunch jednotek, kter jsou ?asto velk a je mlo msta a taky se to d vysv?tlit r?znou vkou, i kdy to tak zrovna moc nevypad. Ale u pozemnch jednotek to propltn vypad hodn? blb?.

Romla - 30.05.2008 | 22:26   (odpovědět)

To halal: Dv? nohy a j nevm kolik tisc tun prost? nejde dohromady, Thor by propadl do zem? a po zadek i na betonu, nehled? na to, e by se neoto?il kv?li nedostatku msta skoro ani na fotbalovm stadionu. A st?let letadla, kdy mu oto?en trv mon i n?kolik minut relnho ?asu by mu taky moc nelo. e je v?t jak Battlecruiser vypad trapn? a nen dn d?vod proto, aby to tak bylo - Thorovi by jenom prosp?lo, kdyby byl o polovinu men.
P?vodn kocept Thora byl dalekonosn d?lost?electvo, proto te? vypad, e se na svou funkci v?bec nehod.

halal - 30.05.2008 | 20:49   (odpovědět)

Tak jeste na podporu thora:
thor ma 2 nohy proto, ze ty jeho kanony maj obrovskej zpetnej raz a kdyby byl na koleckach/pasech, tak by pri kazdy strele popojizdel dozadu...
Je sice zhruba stejne velikej jako BC, ale treba takovej tank je jenom 2x mensi nez BC, coz by v "realu" taky nedavalo smysl, ale proste nejde aby se BC rozprostiral po cely mape.

Na vasi obranu musim uznat, ze je trosku blbost, aby tenhle kolos byl counter na air, ale takovou jednotku proste terrani potrebujou a blizzard ho mel v umyslu takhle pouzit uz od konceptu. Akorat ten model jim trosku nekoresponduje s konceptem...

halal - 30.05.2008 | 20:35   (odpovědět)

DTcka se mi osobne hodne libi, nechapu co vam na nich vadi. To ze nevypadaj jako Zeratul je jedine dobre, aspon to prida na Zeratulovo vyjimecnosti...

zeragul - 30.05.2008 | 19:18   (odpovědět)

To Bekend: v pondeli mam statnice a ta matematicka logika je pekny hnus. Dalsi otazky jsou lespi, ale tolik informaci proste moje hlava pojmout nedokaze. Jsem ted docela na prasky, tak se to mozna projevuje ve vsem co napisi
Jinak treba prostredi se mi na SC2 li moc. I vetsina jednotek, ale nektere jednotky proste kazi prvotni dojem. Nejvic me blizzard nastval dark templarem, jestli ho takto nechaji, nikdy jim to neodpustim. Nicmene se na SC2 tesim jak male decko a to mi brzy bude 26 Zacinam premyslet, ze si zacnu shanet rakev

ovceking - 30.05.2008 | 17:55   (odpovědět)

To cain.pullo: a nebo by se thor mohl stavet dalsim vylepsenim planetary fortress... proste by se pridelaly 4 kanony, 2 nozicky a hrr do boje... a vzhledem k tomu jak dlouho se CC stavi tak by s tim ze by nekdo masoval jenom thory rozhodne nebyl problem

Odin - 30.05.2008 | 16:49   (odpovědět)

No, nen to tak hrozn jak jsem ?ekal. Doufm e to dob?e vybalancujou, aby nesta?ilo postavit 10 Thor? a hrr do boje. Taky doufm e n?co provedou s t?ma zergama, ti nevypadaj moc dob?e.

sahidko - 30.05.2008 | 16:19   (odpovědět)

Zeragul s tou MS a thorom pln shlas

Bekend - 30.05.2008 | 15:55   (odpovědět)

No panove, alespon sem vas donutil, se nad celkovym konceptem hry zamyslet... kritika je dobra, pokud je konstrutivni - tim dekuju napr Romlovi, kterej nam ukazal "jak se to ma delat" a zeragule... takovyho pesimistu sem uz vazne dlouho nepotkal... zemrel ti nekdo v rodine? kdyztak prijmi uprimnou soustrast

mauriicio - 30.05.2008 | 15:34   (odpovědět)

Souhlasm s npadem p?estavby thora, a? u na cokoliv. Hodnotit cupitn je troku sporn, protoe posledn videa byla na max rychlost, ale m? se na Thorovi vdy nelbila ta zbyte?n velikost - tolik surovin jen kv?li dv?ma kan?n?m. Pokud by se to vysv?tlilo, e ta masa suti je t?eba na odoln bunkr nebo cokoliv, p?estalo by mi to vadit.

ad p?ehlednost: Je t?eba si uv?domit, e od SC I u ub?hl n?jak ?as a hern sv?t se zm?nil. U nen rozlien 640*480 a pohled zvrchu, ale 1600*1200 a pln? 3D sv?t a kamera. Vzpome?te si na prvn C&C (kdy to po?d tak srovnvte), tam jsou voj?ci 4*8 pixel?, take je prost? hromada blch pixel? a p?es to ?ern ?ra a vte, e je to kulome??ek. Jednoduchost je dnes nahrazena monost nastaven kamery a d?vot, pro? se hra zd nep?ehledn je, e ve videu si kameru nastavit nem?ete.

A vzpomnte si v?bec, jak vypadal zergling v jedni?ce? Pro n?kter asi lp ne te?, ale zahrajte si to znova, podvejte se na tu jednotku - vdy? je to jen barevn kuli?ka, ale pomoc obrzku si kad pomoc fantazie vytvo?il "krsnho" zerglinga. Dnes vm hra nabz detajln zobrazen jednotek a n?kte? jsou nespokojen, protoe jejich fantazie to dokzala lpe.

cain.pullo - 30.05.2008 | 15:18   (odpovědět)

halal: dk to jsem nev?d?l

halal - 30.05.2008 | 14:48   (odpovědět)

CC po prestaveni na planetary fortress ztraci moznost presunu...

cain.pullo - 30.05.2008 | 14:41   (odpovědět)

To Sip: p?iznvm, e jsem v podv?dom byl inspirovn jednotkou Rig z CaC3, ta je ovem ve sv?t? CaC3 p?li k?ehk. Hlavn inspirac mi ovem byla Planetary Fortess, respektiv? nabzejc mon taktick vyuit: Command Center po p?estavb? na P. Fortress, p?esunout na strategick msto na map? (nap?.: st?ed mapy, v podpo?e p?i zamezen expandovn protivnk? atd.) pro p?mou podporu jednotek. Mon by ale bylo zajmav?j, kdyby Command po p?estavb? na Fortess ztratil monost p?esunu, a v tto mon? taktice by byla nahrazena prv? Siege Thorem .

zeragul - 30.05.2008 | 14:19   (odpovědět)

Thor i mothership byla a je trefa vedle.
To ze napisi, ze me to zacina zklamavat a nevidel jsem finalni hru, ale jen jeji cast je normalni konstruktivni kritika, pokud jsou uvedeny duvody a ty jsem uvedl. Proste se zacina objevovat vic a vic veci, ktere se mi na SC2 nelibi. A proto pisi, ze z toho zacinam byt zklamany. Tesil jsem se na neco boziho a to se asi nestane. Bude to mit skvelou grafiku, urcite i dobrou hratelnost, ale uz to nebude takova srdcovka jako SC1, ktery si zahraji sem tam i po 10letecvh. Tohle se u SC2 nejspis nestane.

to Bekend: Kdyby blizzard nechtel znat kritiku, vubec by se nas na nic neptal. Nekritizuj ostatni, pokud se ti SC2 libi tak mlc. Ja vyjadruji nazor na hru ne na lidi, kteri vyjadruji svuj nazor. Drzte se toho prosim vsichni.

sahidko - 30.05.2008 | 13:05   (odpovědět)

tak cupitanie, kad si nastav rchlos? ako sa mu bude p?i?...ale mne sa nep?i u len koncept takejto jednotky nie to ete jej vyhotovenie... take som za aby bol z hry plne odstrnen...A to, e je thor v? ako BC mi prde naozaj vtipn

2NiNe - 30.05.2008 | 12:23   (odpovědět)

asi jsem to spatne napsal...chapu proc se vam nelibi, ale nechapu, proc ho odtud uplne vyskrtavat, kdyz by ho stacilo vhodne upravit. happy now?

sahidko: jedina smesna vec kterou jsem na nem nasel je to cupitani jo, a jeste mi pripada smesne takovou kravu dat anti-air

mizzin - 30.05.2008 | 11:58   (odpovědět)

2Nine: pt se, pro? se nm nelb a nechpe ns a pak sm nsledn? vype pr d?vod?, pro? Thor nen fajn.

sahidko - 30.05.2008 | 07:40   (odpovědět)

pre?o sa nm nebi ? Pozri sa na? ako vyzer SMIENE je slab slovo. Ak ti tak nepripad daj si 3 kole?k okolo domu a pozri sa na?ho znova ...no offense

Romla - 30.05.2008 | 00:51   (odpovědět)

To 2NiNe: Abych odpov?d?l 2NiNe, pro? tak brojm proti Thorovi: Protoe cupitajc megatunov superkolos se dv?ma nohama a d?ly tr?cmi na vechny strany, kter je v?t ne Battlecruiser se mi hod spe do hry Serious Sam - co je mimochodem pardn hra, u kter jsem se nramn? bavil destky hodin, ale je to parodie na ak?n hry. A Starcraft doufm nebude parodie na sci-fi hry (t?ch u mme dostatek ).

2NiNe - 29.05.2008 | 23:43   (odpovědět)

taky dost dobre nechapu, proc vsichni tak broji proti thorovi. jako jednotka mi prijde skvela, pravda, cupita opravdu smesne na takoveho kolosa, ale verim ze absolutne neni problem to zmenit. jen pravda vypada to zajimave vedle battla, coz je obrovsky kriznik, a pod nim stoji takova krabice, ktera je vetsi jak on. ale k terrum se hodi.

ad rychlost: jo, je to moc rychle. jak ma proboha hrac neco mikrovat, kdyu se mu vsechno tryskem rozpada pod rukama? navic prehlednost neni prilis silnou strankou SC2

osobne se mi fakt vic libilo kdyz byl thor staveny SCV (coz potrebuje vychytat jen jeden problem - jak osetrit, aby hrac nevzal 10SCV a nesel naraz stavet thory, pokud by se to ukazalo jako problem), a porad mi k nemu vic sedi role tezke artilerie. nevidim duvod, proc by mela byt protivzdusna jednotka takovy kolos.

tak jako tak, zadne petice se ani nedotknu. thor se mi libi, jen to chce proste doladit

Gabardiel - 29.05.2008 | 22:32   (odpovědět)

Thor bejt trochu dotaenej tak je to zabijk u od pohledu proto souhlasim prvnim bodem to by mu pln? sta?ilo

Sip - 29.05.2008 | 22:32   (odpovědět)

To cain.pullo: Npad celkem zajmav, ale bohuel n originln. Takovto jednotka u je ve h?e CaC3 a myslm, e by se toho ujalo hodn? lid, kte? by ?kali, e to Blizz okop?il od EA. M? by se lbilo, kdyby ho vrtili do p?vodn podoby jaky byl p?i tom prvnm gameplay videu s teranama, tzn. siln s oblhacm modem a pomal a stav se scv?kem. A ten limit omezen pro n?j 1 command center = 1 thor to je fakt dobrej npad, pokud by se to vybalancovalo jeho silou, to se mi lb. Problm je v tom, e lidi ?vou prv? po tom e v sc2 nemaj terani dnou po?dnou pozemn protivzdunou jednotku. Nevm no sem zv?dav jak to blizz vy?e.

Casper - 29.05.2008 | 22:27   (odpovědět)

Muj prispevek na Thora: Jednotka je to pekna ale rozhodne bych ji zpomalil (jako i celou hru) a nevim jeji utok ale nechal bych ji jenom na tezky pozemni utok a vubec do vzduchu (max. nejaky velmi slaby). Jinak pocet Thoru bych neomezoval a hrac si sam rozhodne jestli stavet Thora nebo Tanka...

Romla - 29.05.2008 | 21:46   (odpovědět)

U prvnho bodu se klidn? spokojm jen s efektivn? a realisticky.

Romla - 29.05.2008 | 21:38   (odpovědět)

Thor by m?l podle m? podstoupit alespo? jednu ze ?ty? l?ebnch k?r:
1. pln p?epracovn modelu na n?co, co vypad vc esteticky, efektivn? a realisticky. -NEBO-
2. Omezen po?tu Thor? tak, aby jich po mapch neb?haly stda. -NEBO-
3. Zm?na funk?nosti Thora (plus p?padn zm?na vzhledu) na n?co smysluplnho (obrovsk krabice na st?len ptk? mi smyslupln nep?ipad). -NEBO-
4. Vymyslet jinou jednotku a Thora nechat jenom v editoru.

sindael - 29.05.2008 | 21:25   (odpovědět)

ale thor by m?l z?stat, nebo aspo? n?jak jeho podoba.
kolik novch jednotek maji terrani? reaper, jackal, banshee, medivac dal nic moc, to m? jako terana mrzi
pr jednotek, obzvl? n?jakou kouzlc by jim mohli dat

Romla - 29.05.2008 | 21:22   (odpovědět)

Mizzin pointu mho p?sp?vku krsn? zestru?nil. THUMBS UP

Mizzin - 29.05.2008 | 21:14   (odpovědět)

kdyby lidi dreli hubu, tak tu mme toho hnusnho tanka dote?.

Romla - 29.05.2008 | 21:14   (odpovědět)

To Bekend: Tak p?ece nebudeme chvlit, co se nm nelb. A bude hra vydan, pak u bude pozd? si st?ovat. Kdyby Blizzardi necht?li znt p?ipomnky od fanouk?, tak by se s nmi v?bec nebavili. Mn? to p?ijde naprosto v po?dku. Alespo? ?st z ns si hru ur?it? koup, take je logick, e by cht?la, aby hra byla alespo? ?ste?n? podle jejich p?edstav, i kdy ty p?edstavy jsou ?asto rozdln. Ale na pr v?cech se shodne i v?tina. ?ekat a hru vydaj a pak nadvat je nesmysl - v?? mi, e Blizzard rad?ji sly kritiku te?, kdy m?e snadno reagovat, pokud se uke, e je to kritika oprvn?n.

Gabardiel - 29.05.2008 | 21:07   (odpovědět)

Bekend m pravdu stejn? se to vechno zm?n ... i kdy napsnim pr nzor? a nvrh? je taky dob?e, ale rozhodn? ne nzory typu: U te? je vechno patn? a SC2 sem si tak v?bec nep?edstavoal/a a jsme z toho zkalman/a.

Bekend - 29.05.2008 | 20:37   (odpovědět)

Chlapi vy ste teda banda fanousku... fakt blizz ma hru v rany fazy vyvoje, vy neco vidite a hned to odsoudite tak, az to neni hezky... vubec vam nerozumim, nejvic me mrzi nazory "lidi", co tu porad pisou jak je SC2 zklamalo... dmnce

cain.pullo - 29.05.2008 | 20:37   (odpovědět)

Thor jeko t?k mechanick jednotka, kter se m?e rozbalit do formy tekho bunkru s vlastn palebn silou (2x PPG-7 Arclite plasmov d?lo v mdu siege), s monosti ukrtu pro 6-8 mariku, navc disponujc dronami pro opravu okolnch mechanickch jednotek.
V mobilnm reimu zraniteln?j + PPG-7 Arclite plasmov d?lo (neoblhac reim)

Hijtec - 29.05.2008 | 19:39   (odpovědět)

Kdyby byl mensi a lepe chodil,tak by byl dobry.Ale stim rozpadem je to dobre,ze se jakoby rozbije a SCVcka ho opravi,jenze je to v bitve neprakticke,P?=kdyz je v predni linii a vy polezete na dostrel tanku s tema SCV tak to nevidim na stasny konec thora i SCVcek

Gorog - 29.05.2008 | 16:23   (odpovědět)

K rychlosti. Rychlost je akorat a nikdo nikomu nebrani hrat na pomalejsi rychlost. Cim rychlejsi tim lepsi, tedka je to podobne rychle jak SC1 mozna o chlup rychlejsi. Nikoho nebavi cekat nez se dostane do bitky. To se mi na SC1 nejvice libi ta rychlost rozjezdu, u zadne hry to neni tak skvele nastavene, tzn. ze to neni ani dlouhe ani moc kratke. Jen tak dal...

sahidko - 29.05.2008 | 13:39   (odpovědět)

mj npad ohadom thora je : nech u je z tej hry pre?. ?m skr tm lepie pre SC2

halal - 29.05.2008 | 12:05   (odpovědět)

to bych nechtel, ta queen dodava zergum jeste vic na unikatnosti cely rasy.
A zda se mi to takovy zergsky, proste ze se tam ta unikatnost queeny hodi. (u tossu by to jeste slo, ale u terranu vubec)

myrec - 29.05.2008 | 11:42   (odpovědět)

podla mna by mohol mat kazdy narod jednu "obrannu" jednotku, unikatnu, tak ako maju Zergovia queen tak by mohli mat Terrani Thora... a Protosi by mali Mothership, ale museli by byt jasne len na obranu... a bolo by to fajn ne ?

joniik - 28.05.2008 | 23:08   (odpovědět)

mne se thor nelibi ani trosku a nejradsi bych ho videl tak akorat v map editoru

Jata [ redakce ] - 28.05.2008 | 22:55   (odpovědět)

Klidn? zde m?ete sv npady ohledn? Thora rozvinout, rdi se o n? pod?lme i s Blizzardem

Insolitus - 28.05.2008 | 22:54   (odpovědět)

To cain.pullo: tohle zni jako celkem zajimavej napad, rozved to nejak, co by sis presne predstavoval???

cain.pullo - 28.05.2008 | 21:20   (odpovědět)

Thor byl od za?tku krokem vedle, ostatn? z Protossk Mothership nejsem zrovna tak dvakrt odvzan (ltaj mix mezi koblihou a vno?nm strome?kem). koda e Thor nen od z?tku pojat jako mobiln pevnost, kter se m?e rozloit v jakousi obdobu planetry fortress s monost opravovat okolni pozemn mechanick jednotky.
Po?et bych vy?eil jednoduchou rovnic, po?et Command Center = stejn po?et Thor?

Kane85 - 28.05.2008 | 20:53   (odpovědět)

aj slovensky sa prida k peticii

Mizzin - 28.05.2008 | 20:49   (odpovědět)

?esk nrod zn dost ujet?...prost? ?et hr?i.

Mizzin - 28.05.2008 | 20:48   (odpovědět)

Tak jak jsem byl na za?tku velkm zastncem Thora, jsem se stal jeho definitivnm odpurcem. Zbyte?n? velikej, divn? nadesignovanej, sm?n? rozpohybovanej. Doporu?il bych kompletn redesign jednotky, jako to ud?lali s Tankem.

Navrhoval bych n?jakou petici, kde by se vyjd?il ?esk nrod k tomu, e Thor je fakt dost mimo.

Tonik_cz - 28.05.2008 | 20:48   (odpovědět)

ahoj. Tohle video je na 1/2 j se se u nem?u do?kat a vyjde SC2.
Kdyby nm p?es lto poslali aspo? demoverzi SC2. Ti zatracen Bllizardi.

Zhul - 28.05.2008 | 20:24   (odpovědět)

nevim co proti torovi mate dyt vypada uplne normalne akorat pravda ze chodi trochu rychle

vrbovyuhlik - 28.05.2008 | 19:52   (odpovědět)

Som tie za to, by sa s tou obrouskou krabicou menom Thor nie?o urobilo- lebo ke? som ich videl po bojisku cupka? dvoch alebo troch spolu, tak to vyzeralo dos? komicky. Pri predstavovani terranov vyzreral picovo, ale teraz s tmi rchlymi pohybmi- hlavne ke? ich je viac na kope to vyzer veliako len nie dobre.
Ale zasa by som nebol rd, keby ho po grafickej strnke spravili na spsob goliatha, lebo potom ?o by bolo vlastne na teranoch v SC 2 nov. Lebo ako tak sledujem vvoj jednotiek terranov tak s- a na pr detailov- ?m ?alej tm viac podobn jednotkm z pvodnho starcraftu. A hoci mm prv starcraft rd, nechcem zasa v dvojke hra? znova plne to ist. Preto by som okrem zmeny vzhadu thora uvtal aj nejak nov zaujmav npady- hlavne ?o sa tka bojovch jednotiek terranov. Pretoe v tomto dos? zaostvaj- hlavne za protosmi.

darksnow - 28.05.2008 | 19:46   (odpovědět)

Ahoj, vsimli jste si, ze v kolem 2:39 ze lze oznacit i nerozlozene vraky joka tady u Thora?

halal - 28.05.2008 | 19:41   (odpovědět)

v tomhle videu se uz na imobilizovanou cast rozpad...

Shadow - 28.05.2008 | 19:28   (odpovědět)

Jinak moje vize Thora: Unikatni (tzn. max 1), extremne silna, ale neohrabana jednotka. A libil se mi i ten napad, ze po zniceni zustane imobilizovany, ale strilejici torzo, ktery se musi dorazit. A stavet ho SCV mimo factory.

Shadow - 28.05.2008 | 19:25   (odpovědět)

Dela to jen me, ze kdyz sem pisu, tak to vynechava pismenka? To me sere vic nez Thor!!!

sindael - 28.05.2008 | 19:16   (odpovědět)

ne?eme te?. Karune u psal e se p?ed?lv dost grafika a e nov obrzky budou a za dl. Myslm e tohle video je jet? zt akce z korei, co u je celkem star, take neplame se. Bych navrhoval zn?j ud?lat unikatn jednotku, to sam u mother ship, at je to zajimavy

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 28.05.2008 | 19:06   (odpovědět)

M? Thor nevad, ale cht?lo by ho to zpomalit, snit pohyblivost a vybalancovat tak, aby jich lidi ned?lali moc

Ma7aKr - 28.05.2008 | 18:59   (odpovědět)

mozna kdyz thora trosinku zmensi mozna to pomuze tak to bude aspon onecem takhle to vypada jako nejakej joke beha tam jako manicka je to fakt vysmech sc2 a to me docela sklamava ale porad maji dost casu a ja blizzardu drzim palce !

halal - 28.05.2008 | 18:59   (odpovědět)

no, jak to tak posloucham, tak ho asi zmenej... preci jen, od puvodniho conceptu ( http://starcraft2.com/features/terran/images/thor-thumb3.jpg ) se dost lisi...

TaSSadar - 28.05.2008 | 18:51   (odpovědět)

ja bych misto nej vratil upravene goliatha, vsak ti 2 sou si podobni vic nez dost

crazypupava - 28.05.2008 | 18:19   (odpovědět)

anajviac sa i pacilo ako si kameraman kichol

Insolitus - 28.05.2008 | 18:16   (odpovědět)

musim rict ze jsem nadmiru spokojen s tim, jaka se zveda nevole proti thorovi. Doufam ze je blizzard nakonec vyhodi, thorove smrdej

zeragul - 28.05.2008 | 18:10   (odpovědět)

Thor je vetsi ja battlecruiser. Pekny shit, zacina me to celkem zklamavat...

halal - 28.05.2008 | 17:17   (odpovědět)

Mne osobne thor nevadi, rychlost hry vypada zajimave - mozna, ze se rozhodli, ze kdyz tam maj tolik ty automatizace (tezba, waypointy...) tak tu hru stizi tim, ze ji zrychly, vsichni si budou moct zahrat na normal v kampani, ale v multiplayeru to bude jeden z rozhodujicich faktoru...

A "I

Crazyboy20 - 28.05.2008 | 17:13   (odpovědět)

No ten Thor opravdu des,jinaci zvuky,znizit rychlost obratnosti a pohybu a omezit pocet thoru na vytvoreni,max.2 i jeden je dost

Havoc - 28.05.2008 | 17:12   (odpovědět)

Pridavam sa k zastancom odstranenia thora. Na prvom videu vypadal skvele, hlavne ked sa rozlozil a znicil command centrum ale teraz je to hroza! Thor je velmi rychly, obratny co sa na tak velku kopu zeleza nehodi - nevypada to pekne i ked je to zrychlena hra. A taktiez su velmi velky cize micro s nimi bude dost namahave, slabo viditelne a vlastne, nenapada mi ako by sa s takym niecim dalo microvat. A tie nohy ani nehovorim.

Shadow - 28.05.2008 | 17:05   (odpovědět)

No, pro jednou se zase shodnem: Thor je hruza (jak zvuk, tak to jeho rychly behani) a rychlot hry je taky otresna) Blizzard ma jeste co delat.

abyss - 28.05.2008 | 16:53   (odpovědět)

zatim se me vyvoj sc 2 libil ale ted kdyz vidim to video tak to vypada facht hrozne. doufam ze s tim neco udelaji. Vypada to strasne smesne a delaji to hlavne thori. chtelo by to zmenu

Sip - 28.05.2008 | 16:52   (odpovědět)

Ja se nejvic bojim t rychlosti hry, protoe to vypadalo jako fakt a moc rychl:/

Stone - 28.05.2008 | 16:50   (odpovědět)

Podle toho co jsem videl tak thor vypada spis jako nakej kvadr a zvuky jsou otresne. Je hrozne smesny se koukat na thora...sice z nej ma jit respekt ale dyz vidim to jeho cupitani tak to bych blil.

Twist - 28.05.2008 | 16:43   (odpovědět)

to neni zrovna nejkvalitnejsi video a ty hlasky zni priserne ale jinak vsechno v poho

Bekend - 28.05.2008 | 16:21   (odpovědět)

Nechapu vas... vazne... vy ste takovy rejpalove, ze bych vam plesk

Kane85 - 28.05.2008 | 16:07   (odpovědět)

pekne video. mne osobne sa tiez thor velmi nepaci a som za aby ho vyhodili von. inac aj ja sa hlavne tesim na single.
uz keby bola moznost si to zahrat....

Jetro [ redakce ] - 28.05.2008 | 15:30   (odpovědět)

Tyhle videa na high speed jsou fakt des, uz se tesim na sve hodinove bitvy v kampanich

sahidko - 28.05.2008 | 15:15   (odpovědět)

thor momentlne najhnusnejia vec, ktor sa v hre nachdza

Johny - 28.05.2008 | 15:13   (odpovědět)

Ono taky zle na stylu hry hr?e. Klidn? m?e soupe?e rozmetat na hadry pouhou p?chottou, ale t mus bt fakt zatracen? hodn?.
U aby to vylo.

Marine - 28.05.2008 | 15:03   (odpovědět)

Take p?esn? jak jsem ?kal. Pouh masova?ka t?ch nejsiln?jch jednotek po vzoru CaC a ta rychlost hry ... hnus. Je stli je toto vsledek "lad?n", tak nemm pozitivnch slov ...

Romla - 28.05.2008 | 14:47   (odpovědět)

P?kn video, koda jen, e ho kazili ti Thorov - nejen, e hnusn? zn, ale i hnusn? vypadaj, nejradi bych je X (vykrtl).

darksnow - 28.05.2008 | 14:34   (odpovědět)

hezky posahany http://www.youtube.com/watch?v=FntO40E5Urk

darksnow - 28.05.2008 | 14:31   (odpovědět)

mel bych dotaz je to spatne videt ale tech deset policek nad panelem uprosted je urcen pro skupiny?

darksnow - 28.05.2008 | 14:27   (odpovědět)

redakce me predbehla, zrovna jsem Cht?l dt odkaz: http://www.veoh.com/videos/v13469037khXCFRTk toje v HD asi jako tady

ovceking - 28.05.2008 | 14:17   (odpovědět)

thor zni hnusne, a SCV predtim taky znelo lip... ale jinak nadhera

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.